Joku tuntematon vanhempi kuski alkoi raivoamaan minulle ja kesken huutamisen siltä rupesi pursuamaan vaahtoa suusta
Olin ylittämässä suojatietä kun auto meinasi ajaa yli. Hyppäsin nopeasti edestä ja kuski teki hätäjarrutuksen. Kuski tuli sitte autostaan ulos raivoamaan minulle, sellainen 60-vuotias mies. Sanoin, että katsoisi miten ajaa suojatiellä, mutta mies vaan kiihtyi. Mutta sitten kesken huutamisen miehen suusta alkoi pursuta vaahtoa, siis sellaista kuin tiskiaineesta tulee. Silmät näytti oudoille. Sitä vaahtoa tippui maahankin. Lähdin menemään tilanteesta koska pelotti. Osaako joku selittää mistä siinä on kyse? Mies jäi sinne auton eteen toljottamaan.
Kommentit (15)
Rabies eli vesikauhu. Ei ole parannuskeinoa.
Vierailija kirjoitti:
Sairauskohtaus
Kyllä se sinne seisomaan jäi.
ap
Sydänkohtaus tulossa. Ei oo sun vika ap. Sitä sattuu.
Epilepsia? Voimakkaat tunteet voi laukaista kohtauksen.
Hulluilla saattaa roiskua vaahtoa suusta hermostuessaan. Tämä tuntuu oudolle, mutta on totta. Olen itse nähnyt kun isäpuoleni sai raivokohtauksen ja suusta roiskui ihan selvää tiskivaahtoa. Ja silläkin pullistui silmät päässä juuri ennen sitä. Ei se ollut mikään sairas- vaan hulluuskohtaus.
Jos se oli syönyt pesuainetta. Paskaako sinä siellä suojatiellä hypit muuten?!
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli syönyt pesuainetta. Paskaako sinä siellä suojatiellä hypit muuten?!
Kävelin suojatien yli, mutta jouduin hyppäämään kun auto meinasi ajaa päälle. Kuski ei huomannut tai välittänyt. Meillä suojatiellä käveleviä autot yleensä väistää ja lakikin edellyttää niin.
ap
No äijä alkoi vaahtoamaan. Siitähän tuo termi tulee. 😁
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla saattaa roiskua vaahtoa suusta hermostuessaan. Tämä tuntuu oudolle, mutta on totta. Olen itse nähnyt kun isäpuoleni sai raivokohtauksen ja suusta roiskui ihan selvää tiskivaahtoa. Ja silläkin pullistui silmät päässä juuri ennen sitä. Ei se ollut mikään sairas- vaan hulluuskohtaus.
Joo mäkin oon nähny tällaisen tapauksen 🙄
Toivottavasti kuoli kohtaukseensa.
Hyvä että läksit pois uhkaavasta tilanteesta.
Rabies tai joku lääkeaine? Juoma, ruoka, hammastahna, huulivoide?
Pääkaupunkiseudulla autoilijat ovat saaneet kouvolasta ajokortin kun meinaavat tappaa suojatiellä kävelevät
Sairauskohtaus