PELOTTAVIN, OUDOIN, YLILUONOLLINEN KOKEMUKSESI? PERJANTAI ILLAN KUNNIAKSI
Siis joku otsikon asioista. Ei siis tarvi välttämättä olla juuri pelottava vaan vaikka outo. Kuvailkaa hyvin tilannetta niin on kivempi luke! Toivottavasti näitä tulee sillä näitä on ihanaa lukea!
Kommentit (79)
Ootko ikinä 20 kuullut virvatulista? Niitä saattaa esiintyä järvien, lampien tai metsäaukeilla niin kuin kerroit.
Virva tuli kylään ja pieraisi ufopuupan.
Noh, ei mitenkään yliluonnollinen tai superpelottava, mutta olin tuossa viimeviikolla vanhempieni mökillä. Siellä on olkkarissa sellainen lukollinen komero (ei kaappi, vaan ihan komero seinässä). Katoin yöllä putkeen Friiltä näitä tosielämän rikosdokkareita, joten pimeän pelko alkoi jo siitäkin syystä iskeä. Kyseinen komero on lukossa, enkä tiedä missä sen avainta säilytetään. Kahtena peräkkäisenä yönä komerosta kuului sellainen ääni kuin jotain olisi kaatunut seinää pitkin. Tiedättehän siis jos vaikka harjanvarsi on seinää vasten ja se luisuu siitä seinää pitin kunnes kaatuu? Ja jotain tällasita varmaan kävikin, mutta yksin vanhassa, pimeässä talossa niin hui helvetti kun säikähdin molemmilla kerroilla. :D
Tämä ei ole pelottava.
Jokunen vuosi sitten lähiomaiseni sai vakavan sairaskohtauksen ja makasi tajuttomana teholla. Edellisen yön olin nukkunut katkonaisesti, jatkuvasti peläten että puhelin soi ja tuo huonoja uutisia. Päivällä käytiin teholla vierailulla ja mitään ei oikein osattu sanoa vielä jatkosta.
Illalla taas kova ahdistus ja pelko iski. Sitten yht'äkkiä minut valtasi todella rauhallinen ja tyyni olo. Tuli vahva tunne että ei ole mitään hätää. Sain nukuttua yön hyvin ja seuraavana päivänä omainen heräsi ja toipuminen alkoi.
Tuo tunne oli todella voimakas ja tuli ihan puskista.
Lähdin lenkille monta vuotta sitten ja lenkillä ollessani mietin että tänään on tapahtunut jotain kamalaa, tiesin mitä oli tapahtunut ja että kumpi sukupuoli oli syyllinen. Kun tulin kotiin luin tekstitv:stä eräästä Suomea järisyttävästä tapahtumasta. Se oli oikeesti freeky tunne.
Mä en voi kertoa omaani koska olen sen niin monelle kertonut ja siitä mut tunnistaisi ja en todellakaan halua
kenenkään tutun tunnistavan mua täällä..
Mulla on aika pitkä pätkä näitä "kauhukokemuksia". Pääsen halutessani yliluonnolliseen joka yö ja toisinaan näkee demonisia voimia.
Kerran oli yksi koirakokemus, se päästi tosi verisen pahaenteisiä haukkuja enkä päässyt siitä eroon. Välillä se murmuutteli ja vonkui, mutta varsin tyylipuhtaasti. Aina sieppasi mahan pohjasta, kun se päästi äänen. Säikähdin aina kun jos tiheää kalliota olisi räjäytelty dynamiitilla naapuritontilla.
Entisessä asunnossani löytyi aina välillä aamuisin rikkinäisiä astioita tiskialtaasta, vaikka ne olisi laittanut kaappiin tai jättänyt ruokapöydälle. En ikinä kuullut mitään rikkoutumisen ääniä vaikka olen normaalisti melko herkkäuninen.
Omalla kohdalla pelottavin, oudoin ja yliluonnollinen kokemus on Suomen julkinen terveydenhuolto sekä Suomen valtion asioiden hoito. Ovat kuulkaa semmosia kauhutarinoita, että pää sekoaa kun niihin tutustuu.
Ovikellon soiminen keskellä yötä vaikka ovessa ei edes ollut ovikelloa.
Olin raskaana ja pissatti koko ajan. Heräsin ja säikähdin tummaa hahmoa kaapin oven edessä,sitten naurahdin että sehän on vain kuivuva huppari. Menin vessaan ja pytyllä aloin miettiä että en kyllä eilen pessyt pyykkiä eikä mulla ole mitään mustaa hupparia.. Palasin makuuhuoneeseen ja hahmo oli poissa. Loppuyön vietin sohvalla.
Yks yö eräs henki tuli asuntooni spiritismisession jälkeen. Tämä pahan hajuinen henki piereskeli erittäin kovaäänisesti haisevia pieruja. En kokenut tilannetta mitenkään pelottavaksi tai uhkaavaksi, mutta yöunet siinä kyllä meni hirvittävän hajun vuoksi. Yök! Spiritismilautaan en ole sen jälkeen enää koskenut.