PELOTTAVIN, OUDOIN, YLILUONOLLINEN KOKEMUKSESI? PERJANTAI ILLAN KUNNIAKSI
Siis joku otsikon asioista. Ei siis tarvi välttämättä olla juuri pelottava vaan vaikka outo. Kuvailkaa hyvin tilannetta niin on kivempi luke! Toivottavasti näitä tulee sillä näitä on ihanaa lukea!
Kommentit (79)
Eikö kellään ole mitään jännää kerrottavaa? O.O
Lähisukulaisen hautajaisissa mulla oli kännykkä äänettömällä, sillä pienet lapset kotona.
Monta kertaa kännykkää tarkastaessa näytöllä oli numerot 666. Siis kolme kertaa nuo numerot. Voihan alla, että joku painoi laukun sisällä ja siksi nrot.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:24"]Lähisukulaisen hautajaisissa mulla oli kännykkä äänettömällä, sillä pienet lapset kotona.
Monta kertaa kännykkää tarkastaessa näytöllä oli numerot 666. Siis kolme kertaa nuo numerot. Voihan alla, että joku painoi laukun sisällä ja siksi nrot.
[/quote]lisäys, siis lapsilla tietty hoitaja ja siksi känny mukana jos jotain tulee
Tuttavan koira oli meillä hoidossa viikon. Yksi päivä kun kävin sen ja veljeni kanssa lenkillä koira haukkui ja murisi metsään päin(jossa oli puita niin harvassa, että olisi nähnyt jos siellä on jotain). Se oli siis tosi leveessä asennossa meidän edessä ja murisi ja haukkui kun hullu tyhjälle. Koitettiin rauhotella koiraa, mutta se ei lopettanut. Jouduttiin vetämään sitä hihnasta jotain kymmenen metriä ja sitten se rauhottui.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen.
[/quote]
Kuulostaa unihalvaukselta. Tai siinä ei vissiin pysty liikkumaan, mutta siinä tyypillisesti näkee tai tuntee jonkin tumman hahmon, pahan läsnäolon.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen. [/quote] Kuulostaa unihalvaukselta. Tai siinä ei vissiin pysty liikkumaan, mutta siinä tyypillisesti näkee tai tuntee jonkin tumman hahmon, pahan läsnäolon.
[/quote]
Komppaan unihalvausta. Se on ihan vaaratton, mutta usein todella ahdistava ja pelottava kokemus. Yleensä siinä ei pysty liikkumaan, saattaa nähdä epämääräisiä hahmoja tai valoja, tuntea että joku painaisi rintakehää ja ylipäätään on sellanen painajaisista tuttu pelonsekainen, panikinomainen fiilis, että jotain pahaa on nyt tapahtumassa. Se on valitettavasti vaan kestettävä ja odotettava, että menee ohi.
Mulla on useita outoja kokemuksia, joille ei ole selitystä. Olin kisavahtina vanhempieni luona, kun yöllä heräsin tunteeseen, että talossa on joku. Myös kissa oli herännyt ja tuijotti kiinteästi aulaan. Se ei kuitenkaan ollut pelottavaa. Yhtäkkiä tunne katosi ja samaan aikaan kissa käpertyi myös takaisin nukkumaan. Olen myös öisin kuullut parketilla ikään kuin askelia siellä, vaikka kukaan ei ole kävellyt silloin. Kissa näytti myös usein havahtuvan noihin "askeliin". Joskus lapsena näin valveunen miten kuollut mummuni käveli kamarista huoneeseeni ja tuli sängylleni istumaan. Silloin kuului samanlaiset askeleet. Olimme läheisiä hänen elossa ollessaan.
Viimeksi kesällä olin taaperoikäisen lapseni kanssa yötä mummulassa, kun hän aamuyöllä heräsi juttelemaan "jollekin". Kun heräsin tähän ja avasin silmäni näin miten hän katsoi selkäni taakse ja sitten katse lähti seuraamaan "jotain" kohti ovea. Ovelle tuijottaessaan hän lopulta vilkutti iloisesti ja hihkui "heippa!" Kysyin, että kenelle hän jutteli ja hän vastasi "uojel". Hän ei siis osaa vielä puhua kunnolla ja ajattelin sitten, että kaipa se oli suojelusenkeli sitten.
En tiedä olenko ollut unihöyryissäni, mutta kerran heräsin siihen kun tunsin selvästi jonkun laittavan kätensä olkapäälleni.
Välillä haluan uskoa että se olisi ollut kuollut mummoni, joka käy lohduttamassa :)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:48"]Mulla on useita outoja kokemuksia, joille ei ole selitystä. Olin kisavahtina vanhempieni luona, kun yöllä heräsin tunteeseen, että talossa on joku. Myös kissa oli herännyt ja tuijotti kiinteästi aulaan. Se ei kuitenkaan ollut pelottavaa. Yhtäkkiä tunne katosi ja samaan aikaan kissa käpertyi myös takaisin nukkumaan. Olen myös öisin kuullut parketilla ikään kuin askelia siellä, vaikka kukaan ei ole kävellyt silloin. Kissa näytti myös usein havahtuvan noihin "askeliin". Joskus lapsena näin valveunen miten kuollut mummuni käveli kamarista huoneeseeni ja tuli sängylleni istumaan. Silloin kuului samanlaiset askeleet. Olimme läheisiä hänen elossa ollessaan.
Viimeksi kesällä olin taaperoikäisen lapseni kanssa yötä mummulassa, kun hän aamuyöllä heräsi juttelemaan "jollekin". Kun heräsin tähän ja avasin silmäni näin miten hän katsoi selkäni taakse ja sitten katse lähti seuraamaan "jotain" kohti ovea. Ovelle tuijottaessaan hän lopulta vilkutti iloisesti ja hihkui "heippa!" Kysyin, että kenelle hän jutteli ja hän vastasi "uojel". Hän ei siis osaa vielä puhua kunnolla ja ajattelin sitten, että kaipa se oli suojelusenkeli sitten.
[/quote]
Ehkäpä lapsesi näki Arkkienkeli Urielin, ainakin kuulostaa vähän samalta? :)
Isäni kuoli vajaa vuosi sitten. Pari yötä isän poismenon jälkeen lelumarsu alkoi yhtäkkiä liikkua lelulaatikossa pitäen meteliä vaikka siihen ei oltu koskettu moneen tuntiin. Tämä ei ehkä ollut niin outoa, mutta toiset jutut olivat. Menin yläkertaanme kun yläkerran aulassa leijaili voimakas tupakan haju ( isä oli aikanaan tupakkamiehiä .) huusin miestänikin haistamaan mutta ryökäle ei jakanut tulla. Asumme paritalossa ja naapurissa ei polteta eikä ulkoa haju voinut tulla... Se oli niin voimakas ja selkeä. Kun kävin makuuhuoneessamme ja palasin aulaan minuutin päästä, oli haju kadonnut. Hautajaisvaatteita valitessa makkarimme ovi meni kiinni vauhdilla eikä mikään ilmavirta sitä selitä... Ikinä ennen ja jälkeen ei ole vastaavaa käynyt.
Pitkään ei isä antanut mitään merkkejä itsestään mutta kesällä olimme äitini luona yötä ja nukuin vanhassa huoneessani joka oli viimeiset vuodet isän työhuone. Siellä makoilin illalla sängyssä kun yhtäkkiä korvan juuresta kuului hirveä kolahdus. Mitään selitystä en tuolle äänelle keksinyt! Ja vähän myöhemmin kun olin juuri nukahtamassa mietin isääni kyyneleet silmissä ( niinkuin nytkin minulla on ❤️) kun tunsin kyljessäni selvän kosketuksen... Isä ❤️
Ei tämä pelottava ole, mutta ihmeellinen. Olin kotona ja menin makuuhuoneeseeni olkapäälleni tippui kaksi vesitippaa? En vieläkään voi ymmärtää mistä ne tuli, en hikoillut, ollut käyny suihkussa eikä ylhäällä ollut vesivahinkoa, mikä kävi ekana mielessä, eikä lähelläni ollut vettä. Tapahtuma jäi mieleen, koska en vieläkään ymmärrä mistä ne kaksi vesitippaa tippui olkapäälleni.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen. [/quote] Kuulostaa unihalvaukselta. Tai siinä ei vissiin pysty liikkumaan, mutta siinä tyypillisesti näkee tai tuntee jonkin tumman hahmon, pahan läsnäolon.
[/quote]
Komppaan unihalvausta. Se on ihan vaaratton, mutta usein todella ahdistava ja pelottava kokemus. Yleensä siinä ei pysty liikkumaan, saattaa nähdä epämääräisiä hahmoja tai valoja, tuntea että joku painaisi rintakehää ja ylipäätään on sellanen painajaisista tuttu pelonsekainen, panikinomainen fiilis, että jotain pahaa on nyt tapahtumassa. Se on valitettavasti vaan kestettävä ja odotettava, että menee ohi.
[/quote]
Unihalvaus ei tuota hallusinaatioita tai poikkeavia näkyjä itsessään, vaan kehostapoistuminen muutaman sentin etäisyydelle. Astraali ja fyysisen kehon magnetismi ja erillään olo luo jahtaamisen fiiliksen.
Unihalvauksen voi keskeyttää yleensä liikauttamalla varvasta tai sormea.
Anoppi tuli saunasta pelkkä pyyhe hartioilla. Näen painajaisia vieläkin vaikka tapauksesta on useita vuosia.
Syötin vauvaa keittiössä, kun oven ohi lensi varjomainen musta hahmo. Kyllä meni loppuilta miettiessä, että mikä hitto se oli ja mistä se seuraavaksi lehahtaa..!
Samassa asunnossa myös luulin nähneeni kissan menevän sängyn alle, vaikka kissa oli toisessa huoneessa...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:46"]
Parisen viikkoa sitten olin nuorimmaisen kanssa vanhempieni luona kylässä. Yövyttiin kaksin talossa ja klo 0.55 palohälytin alkoi huutaa alakerrassa. Unenpöpperöpaniikissa ryntäsin alakertaan, matkalla ulvonta loppui. Pyörin siinä sitten kämppää ympäri, missään ei haise savulle, ei näy mitään...
Kaksi päivää myöhemmin juttelin sukulaismiehelle olkkarissa, kun näin hänen seläntakana oleviin stereoihin syttyvän valon ja musiikki alkoi pauhata todella kovalla. Huoneessa oli lisäkseni kuusi ihmistä ja hekin ihmettelivät mitä tapahtui.
Facessa jaoin tämän saman, että terkkuja vaan muillekin no life-hyypiöille jotka täällä perjantaina notkutte ;)
[/quote]
Minulla palohälytin ulvahteli toisinaan itsekseen vanhassa talossani, vaikka patterit olivat uusia. Lopulta syyksi paljastui laitteen sisään eksyilevät hämähäkit. (Onko hämähäkeillä korvia/kuuloa? Jos on, oli taatusti traumaattisempi kokemus niille kuin minulle...)
[/quote]
Mulle tässä traumaattisinta olisi ne hämähäkit palohälyttimessä. :D
T: araknofobia