Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PELOTTAVIN, OUDOIN, YLILUONOLLINEN KOKEMUKSESI? PERJANTAI ILLAN KUNNIAKSI

Vierailija
02.10.2015 |

Siis joku otsikon asioista. Ei siis tarvi välttämättä olla juuri pelottava vaan vaikka outo. Kuvailkaa hyvin tilannetta niin on kivempi luke! Toivottavasti näitä tulee sillä näitä on ihanaa lukea!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:00"]

Omalla kohdalla pelottavin, oudoin ja yliluonnollinen kokemus on Suomen julkinen terveydenhuolto sekä Suomen valtion asioiden hoito. Ovat kuulkaa semmosia kauhutarinoita, että pää sekoaa kun niihin tutustuu.

[/quote]

Älä ainakaan koomikon ammattia harkitse!

Vierailija
2/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin 15- vuotiaana kotona koiran ja kissan kanssa. Mummoni hautajaiset oli juuri pari päivää sitten olleet. Nyt oli perjantai-ilta ja seuraavana päivänä oli kaverini hautajaiset jonka olin tuntenut lapsuudesta asti. Mieli oli maassa mutta päätin käydä nukkumasn, kissa kainalossa. Koira nukkui eteisessä. Siinä kissaa silittelin ja oli hiljaista. Eteisestä alkoi kuulumaan askeleita, ihan kuin äitini olisi kävellyt paljainjaloin eteisestä keittiöön ja sieltä olkkariin. Lattia oli sellainen muovilattia joten jalkapohjat narahteli sitä vasten luoden äänen. Kuuntelin jäykkänä, että ei tuo koira ole... nousin kissa sylissäni ylös ja menin eteiseen, koira heräsi. Menin paniikkiin ja vetäsin peiton korviin, nappasin avaimet ja juoksin tutun naapurin ovelle ja yövyin siellä. Hän tuli katsomaan vielä, ettei siellä ketään ollut. Ne askeleet muistan aina ja sen pelon määrän. Joitain päiviä aiemmin tunsin myös kosketuksen olkapäällä kun letitin hiuksiani. Ajattelin, että stressi ja suru aiheutti nämä, että kuulin omiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illalla kävelyllä tuolla maaseudulla. Olin kuullut autiotalosta ja päätin mennä katsomaan.
Kävelin maantien reunaa. Oli talvi.
Käännyin tien reunasta kohti taloa.
Yhtäkkiä en pystynytkään jatkamaan matkaa.
Tuntui kuin olisi ollut seinä vastassa.
No, menin takaisin maantielle ja toiselle puolelle.
Kurkkua alkoi kuristamaan.
Kuulin myöhemmin että asukas oli hirttänyt itsensä.

Vierailija
4/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä kävelin yhtenä aamuna suihkuun huoneestani ja näin keittiön pöydän äärellä vanhan miehen lukemassa sanomalehteä. Ajattelin että ukki ja mummi olivat tulleet kylään ja ajattelin käydä ensin suihkussa ennen kuin menen tervehtimään. Suihkun jälkeen kävelin takaisin keittiöön ja näin isäni lukemassa lehteä kuten normaalisti, siis näkemäni vanhan miehen kohdalla. Hämmennyin. Isäni tappoi itsensä muutama kuukausi tuon jälkeen (viisikymppisenä). En usko yliluonnolliseen, mutta jotenkin tuntuu että näin ennen suihkua isäni sellaisena minkälaiseksi hän olisi tullut vanhana. Muistan näyn elävästi, ja kultaisen auringonpaisteen miehen ja sanomalehden siluetin takaa.

Vierailija
5/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin isoisän kuoleman puoli vuotta etukäteen. Kärsin hirveistä tunteista ja miehellekin kerroin että jotain pahaa tapahtuu, enkä voi sille mitään kun en tarkemmin tiennnyt mitä käy. Kun isoisä kuoli, tunne hävisi. Suvussa moni vaistoaa kuolemia ennalta. Tämä ei ollut ensimmäinen oma paha tuntemukseni, mutta pahaa oloa kesti niin lamaannuttavan kauan, että päätin yrittää sulkea kanavia.

Vierailija
6/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavin ehkä oli, kun etelämaalaisen miehen henki leijaili parin sentin päässä yläpuolellani sängyssä ja sillä oli todella kauhea ilme, jollaista ei näe tässä maailmassa.

Vierailija
7/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:00"]

Omalla kohdalla pelottavin, oudoin ja yliluonnollinen kokemus on Suomen julkinen terveydenhuolto sekä Suomen valtion asioiden hoito. Ovat kuulkaa semmosia kauhutarinoita, että pää sekoaa kun niihin tutustuu.

[/quote]

Älä ainakaan koomikon ammattia harkitse!

[/quote]

? Ei ole komedia läsnä ollenkaan. Ovat sen verran kauhistuttavia asioita.

Vierailija
8/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:40"]Pelottavin ehkä oli, kun etelämaalaisen miehen henki leijaili parin sentin päässä yläpuolellani sängyssä ja sillä oli todella kauhea ilme, jollaista ei näe tässä maailmassa.
[/quote]

Tuttu?

Vierailija
9/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen viikkoa sitten olin nuorimmaisen kanssa vanhempieni luona kylässä. Yövyttiin kaksin talossa ja klo 0.55 palohälytin alkoi huutaa alakerrassa. Unenpöpperöpaniikissa ryntäsin alakertaan, matkalla ulvonta loppui. Pyörin siinä sitten kämppää ympäri, missään ei haise savulle, ei näy mitään...

Kaksi päivää myöhemmin juttelin sukulaismiehelle olkkarissa, kun näin hänen seläntakana oleviin stereoihin syttyvän valon ja musiikki alkoi pauhata todella kovalla. Huoneessa oli lisäkseni kuusi ihmistä ja hekin ihmettelivät mitä tapahtui.

Facessa jaoin tämän saman, että terkkuja vaan muillekin no life-hyypiöille jotka täällä perjantaina notkutte ;)

Vierailija
10/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yötä ystävälläni vanhassa puutatalossa, johon oli rakennettu asuntoja. Ystäväni nukkui
Jo, itse pyörin vielä sängyssä unta odotellen kun äkkiä jähmetyin kauhusta: joku kilisteli astioita keittiössä!
No,aamulla sitten selvisi että naapurin kävely täristi tiskiallasta..

Vierailija
11/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:46"]

Parisen viikkoa sitten olin nuorimmaisen kanssa vanhempieni luona kylässä. Yövyttiin kaksin talossa ja klo 0.55 palohälytin alkoi huutaa alakerrassa. Unenpöpperöpaniikissa ryntäsin alakertaan, matkalla ulvonta loppui. Pyörin siinä sitten kämppää ympäri, missään ei haise savulle, ei näy mitään...

Kaksi päivää myöhemmin juttelin sukulaismiehelle olkkarissa, kun näin hänen seläntakana oleviin stereoihin syttyvän valon ja musiikki alkoi pauhata todella kovalla. Huoneessa oli lisäkseni kuusi ihmistä ja hekin ihmettelivät mitä tapahtui.

Facessa jaoin tämän saman, että terkkuja vaan muillekin no life-hyypiöille jotka täällä perjantaina notkutte ;)

[/quote]

Minulla palohälytin ulvahteli toisinaan itsekseen vanhassa talossani, vaikka patterit olivat uusia. Lopulta syyksi paljastui laitteen sisään eksyilevät hämähäkit. (Onko hämähäkeillä korvia/kuuloa? Jos on, oli taatusti traumaattisempi kokemus niille kuin minulle...)

Vierailija
12/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen.

Vierailija
13/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:46"]

[/quote]

Minulla palohälytin ulvahteli toisinaan itsekseen vanhassa talossani, vaikka patterit olivat uusia. Lopulta syyksi paljastui laitteen sisään eksyilevät hämähäkit. (Onko hämähäkeillä korvia/kuuloa? Jos on, oli taatusti traumaattisempi kokemus niille kuin minulle...)

[/quote]

Haa, mä jotenkin ajattelinkin syyksi ötököitä, vanhassa puutalossa tuppaa syksyisin olemaan sen seittemän sortin vipeltäjää.

Vierailija
14/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen.
[/quote]

DD

Vierailija
15/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]

Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron tämän. En ole koskaan aiemmin kehdannut kertoa tätä, koska en ole halunnut leimautua "hulluksi". Nimettömänä asia on helpompi tuoda esille. Vuosia sitten, muutin omaan asuntooni (omistusasunto), oli alkusyksy. Olin nukkumassa ja heräsin johonkin aikaan outoon paniikinomaiseen tunteeseen. Sänkyni ympärillä näin 4-5 tummaa hahmoa, ja näin yhden hahmon katonrajassa. Nousin istumaan sängyssä paniikissa, muistan kuinka sydän löi tuhatta ja sataa. Kuulin äänen , joka sanoi, että rauhoitu, olet vain ripustanut tummia vaatteita kuivumaan. Huomasin jonkun punaisen valon tulevan lattianrajasta. Tämän jälkeen heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatukseni oli, että "en ikinä laita vaatteita kuivumaan kattoon". Tämä on vainonnut minua vuosia. Ja , en käytä huumeita, olen työssäkäyvä tavallinen ihminen.

[/quote]

Miten omistusasunto liittyi tähän? Ja olitko siis laittanut vaatteita kuivumaan kattoon?

Vierailija
16/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kuului "prööt". Piereskelevä henki on täällä. ; (

Vierailija
17/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:23"]Lukioikäisenä kävelin yhtenä aamuna suihkuun huoneestani ja näin keittiön pöydän äärellä vanhan miehen lukemassa sanomalehteä. Ajattelin että ukki ja mummi olivat tulleet kylään ja ajattelin käydä ensin suihkussa ennen kuin menen tervehtimään. Suihkun jälkeen kävelin takaisin keittiöön ja näin isäni lukemassa lehteä kuten normaalisti, siis näkemäni vanhan miehen kohdalla. Hämmennyin. Isäni tappoi itsensä muutama kuukausi tuon jälkeen (viisikymppisenä). En usko yliluonnolliseen, mutta jotenkin tuntuu että näin ennen suihkua isäni sellaisena minkälaiseksi hän olisi tullut vanhana. Muistan näyn elävästi, ja kultaisen auringonpaisteen miehen ja sanomalehden siluetin takaa.
[/quote]
Tää on oikeesti aika surullinen. :`(

Vierailija
19/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Kuulostaa siltä, että olet ollut uni-valvetilassa, jolloin voi nähdä kaikkea kummaa. Itselläkin lukuisia muka-hereillä kokemia outoja ja pelottaviakin kokemuksia, mutta seuraavana päivänä tiedostan että olen nähnyt unta enkä jää niitä pohtimaan.

Vierailija
20/79 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan väliviivojen käytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi