Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei ole pinnallinen niin kelpaako läski?

Vierailija
02.10.2015 |

Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä.

Vierailija
42/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esimerkiksi fattylover niin sitten läski "kelpaa". Miten voi olla näin tavattoman vaikeaa tajuta, että makuja on monia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]

Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.

Samalla lailla lapset, tupakointi tai huumeiden käyttö ovat iso ei.

[/quote]

Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.

Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.

Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!

[/quote]

Olet varmaan lihava?

Vierailija
44/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies ei ole pinnallinen niin kelpaako läski? -Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?" Kyllä minulle saattaisi tukevapikin etten sanoisi läski kumppani kelvata, jos kaikki muut palaset osuisivat kohdalleen. Mutta koska en osaa nähdä kenenkään sisälle, niin on toki myönnettävä, että kiinnitän ensin huomiota ensin "pintaan " - Toki olen joskus miettinyt, että olsiko kulttuurimme tasa-arvoisempi, jos kaikkki pukeutusimme samanlaiseen perunasäkkiin, tai burhkaan. En usko., että se olsi niin yksinkertaista. 

Vierailija
45/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.

[/quote]

Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.

[/quote]

Minäkään en ole pinnallinen mies, mutta naisen tulee olla playboy tasoa, isot tissit ja kiva perä. Lisäksi vähintään hyvin tienaava supermalli.

Miksi teillä naisilla aina menee kaikki harhaan? Ei mies tuollaisia luetellut.

Jos itse on lapseton, niin lapsettomuus ei liity mitenkään pinnallisuuteen, vaan ei halua maksaa toisten kakaroista. Lisäksi laskevat elämän laatua. Tupakoija haisee tuhkakupille, eikä sellaista ole kiva suudella. Huumeiden käyttäjälläkään ei ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Jos ihminen haluaa maata kotona sekaisin kamoissaan, niin saa tehdä sen ilman minua.

Itse etsin naista jonka kanssa laittaa hyvää ruokaa, liikkua luonnossa, urheilla yms. Ja kun lapsia ei itsellänikään ole, niin en sellaisia omaan kotiini ota pyörimään. Rajoittaa liikaa elämää. Pidän matkustelusta, retkeilystä, hyvästä seksistä jne. Näitä kaikkia asioita lapset rajoittavat. Jos itse niitä ei ole tullut tehtyä, niin miksi ottaa niitä rajoittamaan omaa elämää. Meillä on vain yksi elämä elettävänä ja sitä ei kannata tuhlata väärillä valinnoilla.

Vierailija
46/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"]

Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?

[/quote]

Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale.

Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset.

Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.
[/quote] mun mies on alkoholisti sekä entinen nisti. Loistava aviomies ja ihana isä, eli ei kaikki ole pintaliitäjiä näin oikeassa elämässä.

Vierailija
47/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]

Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä.

[/quote]

Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne. 

YHDESSÄ.

Vierailija
48/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"]

[/quote]

Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale.

Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset.

Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.
[/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen.

Vierailija
49/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kelpaa.

Vierailija
50/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] mun mies on alkoholisti sekä entinen nisti. Loistava aviomies ja ihana isä, eli ei kaikki ole pintaliitäjiä näin oikeassa elämässä.

[/quote]

Ei kiinnosta lapset, joten ei vetoa ollenkaan. Minäkin voisin luotella nuo pinnallisiksi toiveiksi.

Vierailija
51/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?

[/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita.

Vierailija
52/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen.

[/quote]

Mehän keskustellaan jo suoraan. Mä oon muuten kaksmetrinen mies, että varmasti uskallan jonkun läskin kanssa keskustella.

Vierailija
53/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita.

[/quote]

Ei voi. Siinäpä se. 

Vierailija
54/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta se ole pinnallista, ettei halua lihavaa kumppania. Lihavuus kuitenkin kertoo yleensä paljon elämäntavoista, ja jos tässä tapauksessa mies on itse esimerkiksi urheilullinen, niin eipä sitä kotona viihtyvää sohvaperunaa jaksa katsoa kovin kauaa. Toki on sitten lihottavia lääkkeitä ja sairauksia, mutta eipä sitä ensitapaamisvaiheessa yleensä tule käsiteltyä. Yleensä kun näkee lihavan ihmisen, niin ajattelee että se on sitä elämäntapalihavuutta, mitä noin 90% lihavuudesta onkin. Vaikeuttaahan ylipaino esim. seksielämääkin.

Sama toki toisin päin, mutta tuntuu että se on naisille enemmän ok sanoa ääneen että mies ei saa olla lihava, kun että mies ei halua naisensa olevan lihava.

N28 (itsekin lihava)

Vierailija
55/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset ei kiinnosta juurikaan

Vierailija
56/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]

[/quote]

Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne. 

YHDESSÄ.
[/quote] Hahhahhaa. Kuka tahansa hoikka lähtee 100 km:n pyöräretkelle? Newsflash for you: laihuus ei ole tae urheilullisuudesta. T: hyväkuntoinen läski

Vierailija
57/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen.

[/quote]

Mehän keskustellaan jo suoraan. Mä oon muuten kaksmetrinen mies, että varmasti uskallan jonkun läskin kanssa keskustella.
[/quote] Länkytät nimettömänä, että sellainen "mies"...

Vierailija
58/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.

Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.

Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!

[/quote]Ei tuo ole sama asia.

Vierailija
59/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita.

[/quote]

Ei voi. Siinäpä se. 
[/quote] Mitä lihavan kanssa ei voi tehdä, kerronpa? Sellaista, mihin JOKAINEN laiha pystyy mutta mihin KUKAAN lihava ei?

Vierailija
60/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

[/quote]

Humalainen on ihan sama asia, jos minä niin päätän. Tämähän on ihan subjektiivinen näkemys jokaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi