Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei ole pinnallinen niin kelpaako läski?

Vierailija
02.10.2015 |

Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen. [/quote] Mehän keskustellaan jo suoraan. Mä oon muuten kaksmetrinen mies, että varmasti uskallan jonkun läskin kanssa keskustella. [/quote] Länkytät nimettömänä, että sellainen "mies"...

[/quote]

Niin länkytät sinäkin. Anonyymi palsta.

T: 20

Vierailija
62/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita.

[/quote]

Humalainen on ihan sama asia, jos minä niin päätän. Tämähän on ihan subjektiivinen näkemys jokaisella.

[/quote] Whatever. Pinnallisten kanssa on turhaa jankata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen. [/quote] Mehän keskustellaan jo suoraan. Mä oon muuten kaksmetrinen mies, että varmasti uskallan jonkun läskin kanssa keskustella. [/quote] Länkytät nimettömänä, että sellainen "mies"...

[/quote]Uhittelevat läskit eukot?

Vierailija
64/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]

Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.

Samalla lailla lapset, tupakointi tai huumeiden käyttö ovat iso ei.

[/quote]

Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.

Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.

Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!

[/quote]Yrität ilmeisesti provosoida viestiäni, mutta minusta et sano tässä mitään kiistanalaista (tuota viimeistä kappaletta lukuunottamatta). Jos ei tunne vetoa lyhysiin miehiin, sitten ei tunne. Ei kellään ole velvollisuutta viehättyä muista ihmisistä! -2

Vierailija
65/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita. [/quote] Ei voi. Siinäpä se.  [/quote] Mitä lihavan kanssa ei voi tehdä, kerronpa? Sellaista, mihin JOKAINEN laiha pystyy mutta mihin KUKAAN lihava ei?

[/quote]

100 km pyörälenkki.

Vierailija
66/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa "läski", mutta sen määritelmä on täysin oman mielivaltani kontrollissa. Sellaisista 100kg naisista en yksinkertaisesti kiihoitu. Muuten ylipaino ei haittaa, kunhan on joku roti siinä läskissä.

Vierailija
67/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"]

Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?

[/quote]

Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale.

Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset.

Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.

[/quote]

Minä olen laiha ja äärimmäisen epäliikunnallinen. En halua edes sinne pullakahvilaan, vaan haluan maata sohvalla joka ainoan vapaan hetken. Peruskoulun liikanmaikkani taas oli todella lihava, mutta silti hänen kanssaan vaelleltiin ja seikkailtiin mitä reippaimmissa merkeissä, mikä tietenkin oli minulle hirvitys.

Pinnallisuus tarkoittaa ulkoisiin sekkoihin takertumista ja niiden perusteella toisten arvioimista. Alkoholismi ja "nisteys" eivät ole ulkoisia seikkoja toisin kuin lihavuus.

Vierailija
68/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni vihaa miehiä, joille naisen kauneus on tärkeää??

Vierailija
69/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Joo nimettömänä länkytän omat mielipiteeni. Luuletko että nää kysymykset ratkaistaan nyrkkeilykehässä? Luuletko että mun mielipiteet siitä johonkin muuttuisivat. Olet melko lapsellinen.

Minulla on minun mielipiteeni ja jos et kykene rakentavaan keskusteluun, niin se on voi voi.. ja ainoastaan sinulta pois.

Vierailija
70/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]

Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä.

[/quote]

Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne. 

YHDESSÄ.
[/quote]

Eroatko, jos toinen rampautuu onnettomuudessa?

Vierailija
71/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että jos toivot että toimin sinun haluamallasi tavalla, niin se maksaa. Kuten töissä käyntikin. Kukapa toisten toiveita olisi töissä ilmaiseksi täyttämässä ;)

Vierailija
72/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita. [/quote] Ei voi. Siinäpä se.  [/quote] Mitä lihavan kanssa ei voi tehdä, kerronpa? Sellaista, mihin JOKAINEN laiha pystyy mutta mihin KUKAAN lihava ei?

[/quote]

100 km pyörälenkki.

[/quote]

Olen lihava ja harrastan 30-50 km pyörälenkkejä.

Vierailija
73/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]

Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.

Samalla lailla lapset, tupakointi tai huumeiden käyttö ovat iso ei.

[/quote]

Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.

Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.

Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!

[/quote]

Taisi osua herkkään paikkaan, kun noin sarkastinen tarina piti keksiä :)

Vierailija
74/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:23"]

[/quote]

100 km pyörälenkki.

[/quote] Ei pidä paikkaansa. Tunnen useitakin laihoja naisia joilla menee tupakkaa se aski päivässä. Tuskin onnistuu pyörälenkki.

Vierailija
75/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"] Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä. [/quote] Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne.  YHDESSÄ. [/quote] Hahhahhaa. Kuka tahansa hoikka lähtee 100 km:n pyöräretkelle? Newsflash for you: laihuus ei ole tae urheilullisuudesta. T: hyväkuntoinen läski

[/quote]

Ei olekkaan, vaan todennäköisyys lisääntyy. Elämä on todennäköisyyksiä, ei varmuuksia.

Vierailija
76/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?   [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita. [/quote] Ei voi. Siinäpä se.  [/quote] Mitä lihavan kanssa ei voi tehdä, kerronpa? Sellaista, mihin JOKAINEN laiha pystyy mutta mihin KUKAAN lihava ei? [/quote] 100 km pyörälenkki.   [/quote] Ei pidä paikkaansa. Tunnen useitakin laihoja naisia joilla menee tupakkaa se aski päivässä. Tuskin onnistuu pyörälenkki.

[/quote]

Niin varmaan. Nyt "juuri" satut tuntemaan kymmeniä rapakuntoisia laihoja. Olet niin heikkotasoinen trolli, että tämä keskustelu käy jo tylsäksi.

Vierailija
77/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"]

[/quote]

Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale.

Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset.

Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.

[/quote]

Ihme yleistämistä taas... Minä olen lihava, mutta ei minun lihavuuteni ole mitenkään vaikuttanut harrastuksiimme. Ihan samat harrastukset on nyt kun sinkkuaikoinakin, nyt vaan on parasta seuraa niihin, käydään mm. keikoilla, festareilla, vaellusreissuilla ja kalastamassa. Lisäksi on myös muita harrastuksia joita harrastetaan sitten kotioloissa. Sitä paitsi en edes tykkää pullasta, joten ei käydä lomilla pullakahviloissa.

Samaa mieltä olen tosin siitä että ei sillä ole tekemistä pinnallisuuden kanssa. Myös pinnallisilla on nimittäin erilaisia makuja. Toki yleisempää on että ei pinnalliset kiinnostuvat helpommin myös lihavista, koska heille sillä ei oikeasti ole merkitystä, eivätkä he välttämättä edes huomaa sitä lihavuutta.

Vierailija
78/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Joo nimettömänä länkytän omat mielipiteeni. Luuletko että nää kysymykset ratkaistaan nyrkkeilykehässä? Luuletko että mun mielipiteet siitä johonkin muuttuisivat. Olet melko lapsellinen.

Minulla on minun mielipiteeni ja jos et kykene rakentavaan keskusteluun, niin se on voi voi.. ja ainoastaan sinulta pois.
[/quote] Niin kuka länkyttää ja kenelle? Alat jo vastata omiin kommentteihisi...

Vierailija
79/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"] Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä. [/quote] Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne.  YHDESSÄ. [/quote] Hahhahhaa. Kuka tahansa hoikka lähtee 100 km:n pyöräretkelle? Newsflash for you: laihuus ei ole tae urheilullisuudesta. T: hyväkuntoinen läski

[/quote]

Ei olekkaan, vaan todennäköisyys lisääntyy. Elämä on todennäköisyyksiä, ei varmuuksia.

[/quote]

Laihempi on myöskin todennäköisesti myös parempi sängyssä. Se on kun on puoliksi fyysistä.

Vierailija
80/85 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:29"]Miksi moni vihaa miehiä, joille naisen kauneus on tärkeää??
[/quote] Ei kukaan. Mutta jos se naisen kauneus on tärkeintä suhteessa, niin miksi sitten ei voi myöntää omaa pinnallisuutta, tyyliin bile- Dani, vaan lässyttää ja verrata päihdeongemaisiin jotain lihavia? Ei se ole minulta pois jos joku haluaa laihan ja kauniin naisen.