Jos mies ei ole pinnallinen niin kelpaako läski?
Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?
Kommentit (85)
Ehkä olen jotenkin ennakkoluuloinen, kun täällä kerran kaikki tuntevat kymmeniä yli satakiloisia maratoonareita, ultrajuoksijoita ja triathlonisteja, mutta kyllä minulle reipas ylipaino kertoo huonosta kunnosta ja terveydestä, ja niille altistavista elintavoista. Karkeasti yleistäen voisi sanoa, että en kiinnitä naisen painoon huomiota niin kauan kun painoindeksi alkaa kakkosella.
En ole itse mikään himourheilija, mutta huolehdin kyllä kunnostani ja katson mitä suuhuni pistän, ja toivon kumppaniltani samaa. Pinnallista?`En tiedä, eikä oikein kiinnostakaan. Jokainen saa mielestäni valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä kuin haluaa, se ei ole muilta pois.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä.
[/quote]
Ai vaikka eukko painaa 200kiloa,hän ei saa puhua itsestään läskinä,vaan esim. Kurvittarena??
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:44"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"] Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä. [/quote] Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne. YHDESSÄ. [/quote] Hahhahhaa. Kuka tahansa hoikka lähtee 100 km:n pyöräretkelle? Newsflash for you: laihuus ei ole tae urheilullisuudesta. T: hyväkuntoinen läski [/quote] Ei olekkaan, vaan todennäköisyys lisääntyy. Elämä on todennäköisyyksiä, ei varmuuksia. [/quote] Olekaan kirjoitetaan yhdellä k:lla. [/quote] Ei kirjoiteta. Juuri kirjoitin kahdella. [/quote] Ylpeilet sillä ettet osaa oikeinkirjoitusta? Peruskoulussa vielä? Se selittää juttujesi tason.
[/quote]
Osaan oikeinkirjoituksen, mutta sinä et.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"]Kokeilin, mutta ei toiminut. Muuten ihan mukava mies. Mutta vain ihan. Paino asetti liikaa rajoituksia seksielämälle, mitä pidän toimivan parisuhteen peruselementtinä. En ollut valmis uhraamaan niin paljon. Itse olen normaalipainoinen ja katson, mitä suuhuni laitan. Valmistin myös yhteiset ateriat, mutta ne määrät ja muu herkuttelu miehellä. Voi se mennä näinkin päin. [/quote] oma mieheni on ylipainoinen ja itse normaali, seksiä löytyy vaikka muille jakaa. Mä rakastan miestäni juuri sellaisenaan kun on!
[/quote]
Puhuttiinkin laadusta. Lihavien kanssa voi kuvitella kun ei onnistu tämä, eikä tuo.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:06"]
Ehkä olen jotenkin ennakkoluuloinen, kun täällä kerran kaikki tuntevat kymmeniä yli satakiloisia maratoonareita, ultrajuoksijoita ja triathlonisteja, mutta kyllä minulle reipas ylipaino kertoo huonosta kunnosta ja terveydestä, ja niille altistavista elintavoista. Karkeasti yleistäen voisi sanoa, että en kiinnitä naisen painoon huomiota niin kauan kun painoindeksi alkaa kakkosella.
En ole itse mikään himourheilija, mutta huolehdin kyllä kunnostani ja katson mitä suuhuni pistän, ja toivon kumppaniltani samaa. Pinnallista?`En tiedä, eikä oikein kiinnostakaan. Jokainen saa mielestäni valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä kuin haluaa, se ei ole muilta pois.
[/quote]
Täähän on suoraan kun pähkähullusta professorista. Buahahahaa.. aina "mukamas" löytyy joku fläsä joka on huippu-urheilija. Kyllä niitä on yksi miljoonasta. Voi myöskin olla esim. entinen urheilija, joka on vain lihonut, mutta kuntopohjaa on rakennettu kymmeniä vuosia. On hieman eri viivalla, kuin ihminen joka on maannut koko elämänsä sohvalla pullaa mussuttaen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"]Kokeilin, mutta ei toiminut. Muuten ihan mukava mies. Mutta vain ihan. Paino asetti liikaa rajoituksia seksielämälle, mitä pidän toimivan parisuhteen peruselementtinä. En ollut valmis uhraamaan niin paljon. Itse olen normaalipainoinen ja katson, mitä suuhuni laitan. Valmistin myös yhteiset ateriat, mutta ne määrät ja muu herkuttelu miehellä. Voi se mennä näinkin päin. [/quote] oma mieheni on ylipainoinen ja itse normaali, seksiä löytyy vaikka muille jakaa. Mä rakastan miestäni juuri sellaisenaan kun on!
[/quote]
Puhuttiinkin laadusta. Lihavien kanssa voi kuvitella kun ei onnistu tämä, eikä tuo.
[/quote] kuinka niin? Kyllä meillä onnistuu kaikki, vain mielikuvitus on rajana!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"]Kokeilin, mutta ei toiminut. Muuten ihan mukava mies. Mutta vain ihan. Paino asetti liikaa rajoituksia seksielämälle, mitä pidän toimivan parisuhteen peruselementtinä. En ollut valmis uhraamaan niin paljon. Itse olen normaalipainoinen ja katson, mitä suuhuni laitan. Valmistin myös yhteiset ateriat, mutta ne määrät ja muu herkuttelu miehellä. Voi se mennä näinkin päin. [/quote] oma mieheni on ylipainoinen ja itse normaali, seksiä löytyy vaikka muille jakaa. Mä rakastan miestäni juuri sellaisenaan kun on! [/quote] Puhuttiinkin laadusta. Lihavien kanssa voi kuvitella kun ei onnistu tämä, eikä tuo. [/quote] kuinka niin? Kyllä meillä onnistuu kaikki, vain mielikuvitus on rajana!
[/quote]
Voi voi.. kun on olemassa materia, josta ei läpi pääse, niin silloin ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]
Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.
Samalla lailla lapset, tupakointi tai huumeiden käyttö ovat iso ei.
[/quote]
Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.
Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.
Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!
[/quote]
On kyllä jännä, kun joku mies kertoo mieltymyksistään niin tästä vedetään heti herne nekkuun (ilmaisesti itse ei siis sovi tähän miehen nais-ihanteeseen).
Olisitko halunnut seurustella juuri tämän miehen kanssa, vai mikä suututtaa?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:29"]Miksi moni vihaa miehiä, joille naisen kauneus on tärkeää?? [/quote] Ei kukaan. Mutta jos se naisen kauneus on tärkeintä suhteessa, niin miksi sitten ei voi myöntää omaa pinnallisuutta, tyyliin bile- Dani, vaan lässyttää ja verrata päihdeongemaisiin jotain lihavia? Ei se ole minulta pois jos joku haluaa laihan ja kauniin naisen.
[/quote]Bile-Danin ja lihavista naisista pitämättömän välillä on eroa? Jos tietää mitä haluaa, ei ole pinnallinen. Pinnallisella ymmärrän trendikästä ja pikkutarkkaa vaatimista sekä sitä, että kohtelee rumaa huonosti siksi kun on ruma. EN sitä, että henkilöllä on kauneusihanteita - vai väitätkö kaikkia naisen olemusta ylistäviä rakkausrunoilijoita pinnallisiksi??
Kelpaa jos antaa anaalia.
t. ei-pinnallinen mies
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:49"]Kelpaa jos antaa anaalia.
t. ei-pinnallinen mies
[/quote]
Eli siis syvällinen.
Kauneudessa ei ole mitään pahaa.Kauneusihanteet ovat merkki siitä, että henkilö on pohtinut asiaa mielessään ja elää tietyssä ulkonäkökulttuurissa (sentimentaalisuus). Henkilö, jolla on kauneusihanteita, voi olla moraalinen, jopa moraalisempi kuin henkilö, jolla ei ole niitä. Tietysti kauneuden kaupallisuus voi myös hämärtää moraalia, mutta ei välttämättä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:49"]Kelpaa jos antaa anaalia.
t. ei-pinnallinen mies [/quote] Eli siis syvällinen.
[/quote]
Syvälle sen mennä pittää.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei riitä. Laatu nyt on perusoletus. Ainakin täällä. Sitten ikävä fakta miehen kannalta, niin penis hukkuu sinne rasvan keskelle ihan fyysisesti miehisen häpykummun kasvaessa. Jos ei ollut voittaja jo syntyessään, niin voi jäädä nysä käteen.
Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.
Yep. Kyse on haluttavuudesta ja mieltymyksistä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]
[/quote]
Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.
Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.
Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"]
Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?
[/quote]
Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale.
Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset.
Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.
Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"]
Kokeilin, mutta ei toiminut. Muuten ihan mukava mies. Mutta vain ihan. Paino asetti liikaa rajoituksia seksielämälle, mitä pidän toimivan parisuhteen peruselementtinä. En ollut valmis uhraamaan niin paljon. Itse olen normaalipainoinen ja katson, mitä suuhuni laitan. Valmistin myös yhteiset ateriat, mutta ne määrät ja muu herkuttelu miehellä. Voi se mennä näinkin päin.
[/quote]
Minkälaisia rajoituksia? Asentoihin liittyviä, vai eikö seissyt?
[/quote]
Asennot.