Jos mies ei ole pinnallinen niin kelpaako läski?
Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]
Olen mä ollut useitakin kertoja ihastunut lihavaan. Mutta en kyllä tykkäisi, jos hän itse puhuisi itsestään läskinä ja varsinkaan toisista ihmisistä. Tai jos elämä pyörisi pelkän painontarkkailun ympärillä.
[/quote]
Ei tarvitse painonhallintaa ollenkaan, kun molemmat ovat urheilullisia. Tätä nämä läskit eivät tajua. Ei mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Voi lähteä vaeltamaan, lenkkeilemään, 100 km pyörälenkeille jne jne.
YHDESSÄ.
[/quote]
Eroatko, jos toinen rampautuu onnettomuudessa?
[/quote] Tottakai, koska hänelle suhteen mittari on toisen kykeneminen 100 km:n pyörälenkkiin...
Minä tukevana naisena (lievästi ylipainoinen) juoksen puolimaratonin ihan hyvään aikaan. On ihan turha yleistää kuntoa ja painoa. Olin itse hoikka naimisiin mennessäni, mutta tässä vuosikymmenien varrella asiat muuttuvat, ja aika moni joutuu elämään jossain vaiheessa sen pullukamman puolison kanssa. Minusta on luonnollista, että nuori ihminen hakee hoikkaa puolisoa, koska nuorilla lihavuus on harvinaisempaa, ja sen saavuttaminen vaatii enemmän. Yli nelikymppisella hoikuus alkaa olla melko harvinaista, joten omille ja toisten makkaroille ollaan armollisempia, ja ymmärretään, että terveelliset elämäntavat ja hyvä kunto on hoikkaa ulkonäköä arvokkaampia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:44"]
Mieltymyksiä on muillakin kuin pinnallisilla ihmisillä. Minä olen ei-pinnallinen mies, mutta minulle suhteen ehtona on, että tunnen naiseen seksuaalista vetoa. Toistaiseksi elämässäni en ole tuntenut vetoa selvästi lihavia naisia kohtaan. Voihan olla, että asia vielä muuttuu, mutta en varmasti ala seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole minusta haluttava.
Samalla lailla lapset, tupakointi tai huumeiden käyttö ovat iso ei.
[/quote]
Minä en missään nimessä ole pinnallinen nainen, mutta suhteen ehtona on, että tunnen vetoa mieheen.
Toistaiseksi en ole tuntenut vetoa miehiin, jotka ovat alle 185cm pitkiä, tienaavat alle kuusi tonnia kuussa, eivät käy salilla päivittäin, eivät pukeudu kalliisiin ja hyvin istuviin muotivaatteisiin, eivät omista ainakin kahta autoa ja omakotitaloa tai omaavat muunväriset kuin syvänsiniset silmät.
Miehet ne vasta pinnallisia paskoja ovat, kun ne harvat minulle sopivat eivät kelpuuta minua!
[/quote]
Taisi osua herkkään paikkaan, kun noin sarkastinen tarina piti keksiä :)
[/quote]
Totta kai osui herkkään paikkaan. Vittuunnun suunnattomasti, kun näen tuollaista kakkosen tasoista typeryyttä, johan tässä on usko ihmiskuntaan muutenkin vaakalaudalla.
Toki saa olla pinnallinen bimbo, mutta sitten pitää myöntää olevansa pinnallinen eikä saa tarinoida ja jauhaa paskaa tyyliin "emmää oo yhtää pinnalline mut sille nyt vaa ei voi mitää etten ikinä seurustelis ruman kaa, yök"
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:03"]Tai jos toinen haluaa ryypätä koko loman ja olla tillin tallin, niin onko se toinen pinnallinen, jos ei halua tällaista katsella? [/quote] Ei ole sama asia. Humalainen ihminen on rasittava, sammaltaa, heiluu. Lihavan kanssa voi tehdä ihan normaalisti asioita. [/quote] Ei voi. Siinäpä se. [/quote] Mitä lihavan kanssa ei voi tehdä, kerronpa? Sellaista, mihin JOKAINEN laiha pystyy mutta mihin KUKAAN lihava ei?
[/quote]
100 km pyörälenkki.
[/quote]
Olen lihava ja harrastan 30-50 km pyörälenkkejä.
[/quote] Et voi, kun tämän yhden neropatin mielestä käyt vain pullakahvilassa. Lihavat ovat kaikki samanlaisia, eivät pysty liikkumaan ja syövät pullaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:41"] Vai onko läskit pois suljettu juttu tostakin? Siis ettei oo pinnallinen mut ei niin paljoo että läski kelpais? [/quote] Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. Pinnallisuus on lihavien keksimä vale. Kelpaako alkoholisti, vai onko pinnallinen? Entä kelpaako nisti? Toisekseen lihavan kanssa kärsii harrastukset. Toinen haluaa mennä pullakahvilaan ja toinen vaellusretkelle lomalla. Ei sillä ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa. [/quote] Miten joku voi tehdä noin lapsellisia yleistyksiä? Vai että pullakahvilaan. Haluatko numeroni, jos sinulla olisi pokkaa keskustella lihavan kanssa ihan suoraan? Tulee ehkä yllätyksenä, mutta meillä lihavillakin on elämässä muutakin kuin ruoka ja syöminen. [/quote] Mehän keskustellaan jo suoraan. Mä oon muuten kaksmetrinen mies, että varmasti uskallan jonkun läskin kanssa keskustella. [/quote] Länkytät nimettömänä, että sellainen "mies"...
[/quote]Uhittelevat läskit eukot?
[/quote] Osui ja upposi?