Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua erikoiseen parvekeongelmaan :D

Vierailija
02.10.2015 |

Eli muutettiin uuteen asuntoon, joka on tilava ja hyvällä sijainnilla, mutta valitettavasti se on ylimmässä kerroksessa ja mä en voi mennä parvekkeelle ilman sydänhalvausta. :D Parvekelaseja tänne ei saa, mutta jotain "lisäreunaa" tuohon kaiteeseen olisi pakko laittaa. Kysymys onkin, että mitä? Näyttäisikö ihan hölmöltä, jos kiinnittäisin siihen reunaan poikittain sellaisia puisia kasvikehikkoja ja sitten keväällä istuttaisin siihen jonkun köynnöksen rönsyilemään ja blokkaamaan näkymiä? Saa ehdottaa vapaasti ideoita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin selvää onko talossa sääntöjä siitä millaisia virityksiä sinne parvekkeenkaiteille saa laittaa. 

Vierailija
2/5 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se talon säänöissä on sallittu, niin laita ihan mitä vaan. Siis korkeanpaikankammon takiako haluat sen? Muista silti, että se turva on vaan näennäinen, ettei siihen kukkakehikkoon parane mennä nojailemaan :)

Mulla on ystävä, joka aikoinaan, kun asuin kolmannessa kerroksessa, meni sinne parvekkeelle tupakoimaan, piti ovenkarmista kiinni ja oli kyykyssä varpaillaan, koska tunsi olevansa kevyempi niin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin 6. kerrokseen ja olin aivan paniikissa korkeuden takia. kummasti olen tottunut ja pystyn jopa katsomaan kaiteen yli maailman menoa:)) Olen kuvitellut olevani todella pahast korkeanpaikankammoinen, ja varmasti olenkin kun jo kolmiporrastikkailla huippaa, mutta ehkä sinäkin totut.

Vierailija
4/5 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:27"]

Jos se talon säänöissä on sallittu, niin laita ihan mitä vaan. Siis korkeanpaikankammon takiako haluat sen? Muista silti, että se turva on vaan näennäinen, ettei siihen kukkakehikkoon parane mennä nojailemaan :)

Mulla on ystävä, joka aikoinaan, kun asuin kolmannessa kerroksessa, meni sinne parvekkeelle tupakoimaan, piti ovenkarmista kiinni ja oli kyykyssä varpaillaan, koska tunsi olevansa kevyempi niin :D

[/quote]

Ihana! Kuvittelin ihan mielessäni.

Vierailija
5/5 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:27"]

[/quote]

Kun kysyin noista parvekelaseista niin mulle sanottiin, että niitä ei saa mutta kuulemma siihen voi "jonkun esteen" laittaa. Ilmeisesti täällä on aika vapaat säännöt, kun muilla näkee kissaverkkoja ja isoja lautasantenneitakin. En siis ajatellut nojailla niihin, ihan vain näköesteeksi haluan. Mulla tämä korkeanpaikankammo liittyy hassusti vain parvekkeisiin, en pelkää esim. lentokoneessa, huvipuistoissa tai muissa korkeissa rakennuksissa. Edellisessä asunnossa meillä oli parvekelasit ja siellä ei mulla ollut tätä huimausongelmaa.

Ärsyttää ihan hirveästi, koska olen aina kuitenkin tykännyt laittaa parveketta ja kesäisin kasvatella siellä kukkia ja yrttejä. Tämä uusi parveke on ihanan iso ja hyvässä ilmansuunnassa, mutta nyt mun pitäisi vain uskaltaa mennä sinne. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi