Miehellä jatkuvasti kavereiden keskeisiä reissuja.. hyväksyisittekö te?
Olen aika loppu tilanteeseen.
Kaikki porukan synttärit vietetään miesporukalla reissuissa, lisäksi harraste yms. reissut. Nämä usean päivän menoja.
Ja usein hänelle ilmoitusluontoisia.
Laskeskelin tuossa, että viimeisen vuoden aikana näitä reissuja ollut ainakin kahdeksan + yksittäiset illanistujaiset päälle.
Olen miettinyt, olenko kohtuuton kun en enää jaksa tätä ja sanon hälle asiasta.
Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Kommentit (213)
Minkä ikäinen tää äijä on? Joku 16 v teinijonne??? Siltä kuulostaa, kun tollanen määrä viina ja huo raamisreissuja kuukaudessa! Onko toi jätkä edes töissä / opiskelemassa? Miten edes oarisuhteessa on aika ryyppyreissuille??
Ap, sun äijä on sika. Miksi kattelet tollasta selittelevää juoppoa?
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa taas ihan hirveitä vastauksia suurin osa. Mikä ihmisiä oikein vaivaa.
Vauva-palstalaisista taitaa suurin osa olla niitä, joita kannettiin pienenä putkikassissa eikä muistettu nostaa kantojen kohdalla...
Minä en jatkanut suhdetta ihmisen kanssa, jolle olin olemassa vain torstaina illalla, lauantaina keskipäivällä ja vähän sunnuntaina päiväseutuun. Kaikki muu aika meni jossain kivemmissa tekemisissä.
Meillä tuli ero siinä vaiheessa, kun mies oli *itse* kehitellyt meille treffi-illan ja käynyt jopa kaupassa etukäteen, mutta päätyikin lähtemään autoajelulle kavereidensa kanssa. Se oli kyllä muutenkin sen luonteinen, että kaiken piti olla kivaa, ja että hän teki vain asioita, jotka koki kivoiksi.
Muutaman kuukauden sitä kesti. Sitten vapautin sen etsimään omaa asuntoa. Ja ei, en enää ikinä seurustele ihmisen kanssa, joka muuttaa kotiini suoraan vanhempiensa luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa taas ihan hirveitä vastauksia suurin osa. Mikä ihmisiä oikein vaivaa.
Vauva-palstalaisista taitaa suurin osa olla niitä, joita kannettiin pienenä putkikassissa eikä muistettu nostaa kantojen kohdalla...
Jep, juuri sellaisia te mustasukkaiset hullut olette. Hoitakaa itsetuntonne kuntoon tai olkaa ilman parisuhdetta.
Ap, mitä jos sinäkin alat menemään ja ilmoitat vaan että lähdet kun huvittaa ja aina silloin kun tyyppi on kotona?
Ei taida mies niellä sun juopottelureissuja mökeille ja hotelleihin, vai mitä?
Ja entäs sitten kun molemnat olette aina reissussa kun toinen on kotona, mitä yhteiselämää sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, juuri sellaisia te mustasukkaiset hullut olette. Hoitakaa itsetuntonne kuntoon tai olkaa ilman parisuhdetta.
Jep, tuollaista kirjoittaa vain SAIRAS PETTÄJÄPASKA🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää näissä keskusteluissa se, että aina puhutaan vain omien menojen määrästä ja esim. syytetään toista epävarmaksi ja mustasukkaiseksi, jos hänelle ei ole ok x määrä reissuja.
Ei se siitä määrästä ole kiinni, vaan siitä, millaisen olon tuo puolisosi sinulle tekee. Jos hän on välinpitämätön ja ylimielinen, korostaa sitä kuinka muiden kanssa hänellä on mukavampaa kuin sinun kanssasi, eikä huomioi sinun tarpeitasi muutenkaan teidän yhteisessä elämässä, tottakai olet epävarma.
Jos hän taas on todella ihana sulle muuten ja pitää huolen siitä, että sinä tiedät olevasi hänen silmissään maailman paras nainen ja todella mahtavaa seuraa, ja varmistaa, että sulla on kaikki hyvin, ei ne lukuisatkaan poikien reissut välttämättä tuntuisi juuri missään.
Jos kumppani on välinpitämätön ja ylimielinen ja korostaa, miten paljon kivempaa muiden kanssa on, eihän siihen sopiva ratkaisu ole hänen menojensa kieltäminen/estäminen, vaan tuollaisessa tapauksessa on syytä harkita, olisiko ero kuitenkin parempi vaihtoehto. Eli edelleen: ongelma ei ole ne menot, vaan muut asiat.
Se välinpitämättömyys on vaivihkaan tapahtuvaa. Se reissu on sellainen konkreettinen juttu, minkä huomaa. Sen vuoksi puhutaan reissuista, eikä välinpitämättömyydestä. Pitäisi siis pysähtyä miettimään, mikä se todellinen syy on, että se reissu ärsyttää. Se ei ole itse reissu, vaan suhteessa on muuta vikaa. Mikä se vika suhteessa on ja onko se korjattavissa muutoin kuin eroamalla? Siinäpä ap:lle kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Suomijätköt on pahinta paskaa naisille, saatanan kusipäisiä teinijonneja, hyi helvetti🤮
Surkeita urpoja, jotka joku äiti on joutunut synnyttämään. Siinä ei äiti ole ylpeä tuotoksestaan!
Tuottaako tuo valitsemasi asenne sinulle onnellisuutta ja hyvinvointia? Ei nimittäin kuulosta siltä. Vaikuttaa, että olet onneton ja katkera. Se on sinun oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuollaista kirjoittaa vain SAIRAS PETTÄJÄPASKA🤮
Juu, hyvää loppuelämää sulle. Mahtaa olla kivaa hajoilla noihin pakkoajatuksiisi pettämisestä, ja olla jatkuvassa pelossa, paniikissa ja epävarmuudessa. Ai että mä nautin siitä kuinka paska elämä sinulla on. :D
Näin kirjoittaa NARSISTI. Pysykää kaukana näistä kusiaivoista, tuhoavat ihmiset ympärillään ja lopulta itsensä.
Et vaikuta kovin onnelliselta ja hyvinvoivalta. Kannattaisiko arvioida uudelleen niitä valintoja, joista tuo katkeruutesi ja pelokkuutesi johtuu?
Vierailija kirjoitti:
8 reissua ei ole kovin paljon, jos nämä kestävät muutamia päiviä.
Muutama päivä on minimissään kolme. 8*3. = 24 päivää vuodessa muualla. Se on kuukauden työpanos.
Et ole kohtuuton. Tuo on täysin välinpitämätöntä sinua kohtaan, osoittaa sen, että et merkitse hänelle mitään. Jos suhde on tasapainoinen ja rakastava, ei käyttäydytä noin. Miehellä on alkoholiongelma ja reissut antavat juomiselle ym. parisuhteen ulkopuoliselle väärälle tekemiselle vain alibin.
Lähde suhteesta. Et voi tietää mitä mies todella reissuillaan tekee. Suhde ei ole hyväksi sinulle. Älä kuluta elämääsi juopon kanssa, juopolla on aina jano. Se ei lopu kuin kuolemaan.
Mä en ymmärrä. Koko ajan paasaan miehelle että mene reissuille kavereitten kanssa. Elämää pitää elää nyt ja pitää hauskaa. En ole koskaan ajatellut että elämäni kärsii jos JOUDUN pitämään omista lapsista huolta. Voi kauheeta. Ap, jos miehen meneminen noin harmittaa niin sitten ehkä parisuhde ei ole sua varten. Ei siinä tarvitse äijää kotiin kahlita.
Siis käykö toi ukko töissä, kun mahis reissata kokoajan useita päiviä? Millä maksaa reissut? Ja ap, voitko vastata, onko niitä lapsia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomijätköt on pahinta paskaa naisille, saatanan kusipäisiä teinijonneja, hyi helvetti🤮
Surkeita urpoja, jotka joku äiti on joutunut synnyttämään. Siinä ei äiti ole ylpeä tuotoksestaan!Tuottaako tuo valitsemasi asenne sinulle onnellisuutta ja hyvinvointia? Ei nimittäin kuulosta siltä. Vaikuttaa, että olet onneton ja katkera. Se on sinun oma valintasi.
Ei tarvitse edes valita, näitä viinahuurupäitä on Suomi täynnä. Äidit ovat häpeissään näiden alko- ongelmaisten kanssa.
-sivusta-
Ei tosiaankaan olisi ok minulkekaan. Aika kummalliselta kuulostaa.
Hyvä pointti oli se, millainen olo toisen menoista tulee. Olin myös suhteessa, jossa mies meni omia menojaan. Alkuun oli toki erilaista. Miehen suurin osa reissuista oli toiselle puolelle Suomea äidin luokse. Mies aina odotti vapaitaan, milloin pääsee lähtemään. Eihän miehen äitiään tarvitse hylätä parisuhteen takia, mutta olisin vaikka lähtenyt mielelläni joskus mukaan. Sekään ei käynyt. Nämä reissut menivät kaiken muun edelle esim. jos minulla oli jotakin tärkeää, ei puhettakaan reissun siirtämisestä. Jälkeenpäin on harmittanut, kun jäin ikään kuin odottamaan omaa vuoroani. Onneksi tajusin ettei sitä tule koskaan, koska mies ei välitä minusta ja hänellä liuta asioita ja ihmisiä, jotka menevät edelleni nyt ja aina. Minun rooli oli olla mukavan arjen tarjoaja, jonka luokse voi aina reissusta palata tyhjiä käsiä heilutellen.
No ei ole mitään järkeä noissa reissuissa. Miksi kokoajan menossa? Onko mies joku adhd vai mikä vaivaa? Täysin rauhatonta menoa. Alkoholi ym. ongelmainen?
Käyttekö yhdessä reissuilla ja monestiko?
Mitä yhteistä teillä muuten on?
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstalla osa vastaajista on alkanut nostamaan itseään toisten yläpuolelle mitätöimällä näitä mm.mustasukkaisuudesta, epävarmuudesta ym. Haukutaan kontrollifriikeiksi ja "kehutaan" kuinka itse ei ole LAINKAAN mustasukkainen vaan antaa toisen tehdä sitä ja tätä.
Kuvottava ilmiö.
Ap, et ole kohtuuton.
Juuri näin! Näissä ketjuissa aina provot yrittää selitellä juomisreissujaan uutena normina. Hah, nää on juurikin näitä alko ym. aine riippuvaisia, jotka huutaa muka suurimpina ketjuissa. Ja usein just nää sekopäisimmät ryyppyjesset hyppii ketjusta toiseen trollaamassa.
En kattelis päivääkään tuollaista. Mikä aikuinen tuollainen mies on? Miksi jäisit enää hetkeksikään esittämää kulissia miehesi elämässä? Ei hän sinua arvosta, valitettavasti.
Anna mennä, ja mene sinäkin kohti uutta parempaa elämää!
Jos kumppani on välinpitämätön ja ylimielinen ja korostaa, miten paljon kivempaa muiden kanssa on, eihän siihen sopiva ratkaisu ole hänen menojensa kieltäminen/estäminen, vaan tuollaisessa tapauksessa on syytä harkita, olisiko ero kuitenkin parempi vaihtoehto. Eli edelleen: ongelma ei ole ne menot, vaan muut asiat.