Miehellä jatkuvasti kavereiden keskeisiä reissuja.. hyväksyisittekö te?
Olen aika loppu tilanteeseen.
Kaikki porukan synttärit vietetään miesporukalla reissuissa, lisäksi harraste yms. reissut. Nämä usean päivän menoja.
Ja usein hänelle ilmoitusluontoisia.
Laskeskelin tuossa, että viimeisen vuoden aikana näitä reissuja ollut ainakin kahdeksan + yksittäiset illanistujaiset päälle.
Olen miettinyt, olenko kohtuuton kun en enää jaksa tätä ja sanon hälle asiasta.
Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto.
Kommentit (213)
TeurI kirjoitti:
Ovatko ihmiset aivan sekaisin? Mies tapaa kavereitaan 8 kertaa vuodessa ja siitä syntyy massiivinen ongelma. Toivottavasti hän ymmärtää lähteä lopullisesti.
Lukisit ketjun viestit tarkemmin, pösilö.
Huisii kirjoitti:
Mitä ap tahtoo elämältä?
Istua kahdestaan kotona ja kumpikin vahtii toistaan ettei toinen vaan tee mitään kivaa.
Jee, hauskaa!
8 reissua + illanistujaiset. Mä meen kyllä itekin paljon enemmän kuin tuo. Lähes joka viikonloppu joku reissu ja illanistujainen.
Eikö ap:lla ole ystäviä? Hanki ja äkkiä, ala menemään ja elämään, se on paljon hauskempaa.
Joku kuitenkin tulee tähän syyttelemään alkoholistiksi, niin tiedoksi, että ilmankin voi reissata ja istua iltaa. Lapset ja lemmikit menossa mukana.
Jos lähes joka viikonloppu snulla on jokin reissu, niin perheaikaa yhdessä teillä ei liiemmin harrasteta? Onko puoliso taloudellinen kumppani joka hoitaa osan rahoituksesta ja on ajoittain lapsenvahtina menoillesi? Onneksi ihanaa ja hauskaa elämää voi viettää tasapainoisesti perheen ja ystävien kanssa ilman että joka vapaa täytyy paeta parisuhdetta ja perheen yhteistä aikaa...
siinä taitaa mies olla tunkenu kädet niin sanotusti sontaan kun tähän leikkiin ryhtynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli noin kymmenen kertaa saa mies nähdä kavereitaan vuodessa?
Onneksi en ole parisuhteessa.
Ja parempi onkin pysyä sinkkuna , mikäli haluaa kakaramaisesti roikkua kavereiden kanssa. Tuollaisella ihmisellä ei ole mitään annettavaa parisuhteessa
Naiset: miehet syrjäytyvät eivätkä pidä huolta ystävyyssuhteistaan. Naiset ovat fiksumpia kun heillä on tukiverkostoa vaikeisiin tilanteisiin myös parisuhteen ulkopuolella.
Myös naiset: miehet roikuvat kakaramaisesti kavereissaan kiinni. Miehillä ei ole mitään annettavaa parisuhteessa.
On eri asia että ihmisillä on kavereita elämässä kuin se ,että kierretään kaikki vapaa-aika ryyppäämässä kavereiden kanssa. Jos mies viettää aikansa mieluummin kavereidensa ja harrastustensa parissa kuin oman kumppanin ja perheen kanssa niin eihän siinä suhteessa ole mitään järkeä. Yleensä ihmiset haluaa tehdä asioita myös kumppaninsa kanssa vaikka kavereita olisikin.
Naiset käynnistää yli 70% eroprosesseista. Syynä yleensä kommunikaation, läheisyyden ja arvostuksen puute Nykyisin ei tarvitse kärvistellä huonossa suhteessa.
Nelikymppinen miesystävä juopottelee reissuillaan sen verran antaumuksella, että vaikka poikien reissu kestäisi vain yhden päivän, on turha kuvitella että voisimme tehdä jotain kivaa parisuhdejuttua lopun viikonlopun aikana, koska hän on liian krapulassa.
Joo, itse olen valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa parisuhteessa mies on haukkunut mua menojensa rajoittamisesta, kun olen ilmaissut, että olisi hyvä jos meidän yhteisille tekemisillekin jäisi viikonloppuisin aikaa silloin tällöin. En ole muuten vaikuttanut hänen menoihinsa mitenkään. Koen tuon aika kohtuuttomana ja kieltämättä sitä välillä miettii, olenko olemassa vain arkea varten. Suhteen alussa asetelma oli toisenlainen.
Niin tutulta kuulostaa.
Mies harrastaa viikolla, käy kokouksissa ja välillä muutaman päivän työreissujakin. Tämä ok, normi elämää.
Mutta en haluaisi, että ne vapaat v-loput pyhitetään hyvin usein ryyppyreissuille. Yhden illan istujaiset ok ja tullaan kotiin. Mutta tämä huitelee päivätolkulla ties missä..
Ja kun sanon asiasta, olen kiukuttelija, eikä hän ymmärrä miksei voi vaan kulkea..
Ap
Ei ole mikään helmi tuo mies.
Teillä on aika erilaiset tarpeet parisuhteen suhteen, saattaa olla etteivät ne ole yhteensovitettavissa.
Ei todellakaan olisi mulle ok. Me reissataan ja vietetään aikaa perheenä lasten kanssa. Miehen kaverit ovat lähinnä työkavereita, joita hän näkee töissä riittävästi. Lisäksi hänellä on pari lapsuuden ystävää, joita hän näkee pari kertaa vuodessa ja silloinkin tulee yöksi kotiin. Minä näen kavereitani ehkä kerran vuodessa. Sukulaisia käydään tapaamassa ehkä kerran kuukaudessa. Me ollaan perhekeskeisiä, eikä käytetä juuri alkoholiakaan. Näin on hyvä. Ollaan sellaisia introvertteja suomalaisia, joita ärsyttää liika sosiaalisuus. Tuollainen kyläluuta olisi minulle kauhistus. En vaan jaksaisi...
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi mulle ok. Me reissataan ja vietetään aikaa perheenä lasten kanssa. Miehen kaverit ovat lähinnä työkavereita, joita hän näkee töissä riittävästi. Lisäksi hänellä on pari lapsuuden ystävää, joita hän näkee pari kertaa vuodessa ja silloinkin tulee yöksi kotiin. Minä näen kavereitani ehkä kerran vuodessa. Sukulaisia käydään tapaamassa ehkä kerran kuukaudessa. Me ollaan perhekeskeisiä, eikä käytetä juuri alkoholiakaan. Näin on hyvä. Ollaan sellaisia introvertteja suomalaisia, joita ärsyttää liika sosiaalisuus. Tuollainen kyläluuta olisi minulle kauhistus. En vaan jaksaisi...
En taida enää jaksakaan 😔 Olen itkenyt monta päivää ja tullut siihen tulokseen, että kerron miehelle halustani erota. Puhumiset tässä ei enää taida auttaa.
Ap
Itse en katselisi tuollaista menoa hetkeäkään. Tästä syystä valitsin kumppanikseni miehen, jolle parisuhde ja perhe on se tärkein.
Itse valitsin miehen, jolla ei ole kotoa poisvieviä harrastuksia ja jota ei biletys kiinnosta. Tämän kyllä näkee jo varhaisessa seurusteluvaiheessa mikälii on taipumusta ajan ja rahan tuhlaamiseen kaikkeen typerään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en katselisi tuollaista menoa hetkeäkään. Tästä syystä valitsin kumppanikseni miehen, jolle parisuhde ja perhe on se tärkein.
Itse valitsin miehen, jolla ei ole kotoa poisvieviä harrastuksia ja jota ei biletys kiinnosta. Tämän kyllä näkee jo varhaisessa seurusteluvaiheessa mikälii on taipumusta ajan ja rahan tuhlaamiseen kaikkeen typerään.
Niin minäkin luulin. Normaalit menot oli aluksi ja kaikinpuolin huomioiva.
Vuosien saatossa reissut ja menot menneet aivan överiksi.
On tosiaan sellainen tunne, että olen vain yksi irrallinen osa elämäänsä, jossa käy vain piipahtamassa kun hänelle niin sopii.
Ap
On tosiaan sellainen tunne, että olen vain yksi irrallinen osa elämäänsä, jossa käy vain piipahtamassa kun hänelle niin sopii.
Ap
Valitettavasti tyypillinen mies. En ymmärrä miksi tuollaiset miehet edes seurustelevat.
Kyllä se korona on nyt taputeltu jo.