Mies: millaista seksi on tavallisen, 30-40v naisen kanssa?
Onko keskiverrolla, tavallisella naisella mitään etuja puolellaan seksin suhteen?
Nuoruuden kukkein aika ohi, pari lasta synnytettu, rinnat menettäneet kimmoisuutta ja keho pyöristynyt ja kurviintunut. ei nuori, ei vanha.
seksihalut edelleen kovat ja seksi monipuolista sekä vastavuoroista.
Onko seksi kuvatun kaltaisen naistyypin kanssa kaurapuuron syöntiä kokolihapihvistä unelmoiden?
T: epävarma
Kommentit (46)
Nro. 17. Jostain syystä viestisi teki minut äärettömän onnelliseksi, paitsi sen vuoksi että onnistuin pukemaan ajatukseni tavalla joka sai jonkun veret liikkeelle, tunnen tehneeni aidosti hyvän teon tänään, kiitos siitä! Loppupäivä menee tämän ansiosta leveästi hymyillen, kun tiedän että jossain päin maailmaa on tänään nautintoa, kiihkoa ja läheisyyttä ja pystyin sitä hieman edesauttamaan.
18. Nettitreffejä olen itsekin miettinyt, mutta jokin siinä tuntuu hieman kliiniseltä ja epäorgaaniselta. Tietenkin ilmeisin ongelma, eli itsensä "mielenkiintoiseksi" kirjoittamalla esitteleminen, jota olen aina pitänyt hieman narsisteja suosivana puuhana, tuottaa jonkin verran vaikeuksia, niin myös 192/98kg komea mies"- tyyliset strategisten mittojen ja pärstäkuvien tyrkyttäminen ja vastaavasti naisten mittojen ja muiden lukeminen muistuttaa liikaa Ikea- katalogin selaamista. Oikeaa magnetismia ja henkistä sekä fyysistä yhteensopivuutta on niin vaikea alkaa mittailemaan etänä, eikä ainakaan itselle ole mitään ennalta määritettyä kaavaa tai "standardimittoja" mitä naiselta hakisin, tai edes toivoisin. Kuka tahansa pystyy mielestäni tekemään itsestään huomattavasti kauniimman tai dramaattisen paljon rumemman usein avaamalla suunsa ja siksi olenkin koittanut pitää nyrkkisääntönä yleistä länsimaista oikeuskäytäntöä mukaillen "kaunis kunnes toisin todistetaan" (ei kuitenkaan niin että ottaisin mitä vastaan sattuu tulemaan). Kasvotusten en syystä tai toisesta ole koskaan vielä pakkeja saanut niinä kertoina kun olen itse lähtenyt aloitetta tekemään, mutta kaksi kertaa kolmesta, on kuitenkin lähestyminen tapahtunut kauniimman sukupuolen edustajan itsensä toimesta. Vinkistäsi päätin antaa nettitreffeille vielä mahdollisuuden, olisikohan se sitten se paljon parjattu suomi24? Vai onkohan niitä muitakin, joissa ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja ja antaa luottokorttitietoja parintekijöille? Kiitos tästä sinulle 18! Myös muita vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!
Kiitos 13 ja 14, olen lähes sanaton..
Tuntuu parantavalta lukea tekstejänne, ja saada vahvistusta orastavaan, uuteen aikakauteen oman eroottisen naiseuteni kanssa sinuiksi pääsemiseen.
Luultavasti miehelläni on samankaltaisia ajatuksia, mutta kun on kauan elänyt yhdessä, on vaikeampi ottaa puheeksi tällaisia asioita (varsinkaan kun en tahdo pilata tunnelmaa marisemalla omaa ikäkriisiäni).
Myös kolmannen sektorin näkemyksillä saa peilattua tilannetta ilman jääviyttä..
P.s., minuakin alkoi taas panettaa nuo kuvailut.. Vaikka tuli puuhattua illalla ua aamullakin ;)
T: epävarma (ei ehkä ikuisesti?)
Samaa täällä liputan, eli kyllä netissä on meitä +/-40:siä naisia, jotka emme etsi sieltä mittojen perusteella ketään. ;) Itse olen sattumaltako? löytänyt muutaman kokemuksen niin tajuttoman hyvästä tyypistä, että oksat pois! :D
Mikä sitten itse olen? Nainen jolla on vahva seksuaalinen luonto ja pilke silmissä. Kroppa kokenut lastensaannit, eikä todellakaan mallinmitoiss? Kuitenkin kun toinen minut riisuttaa näkee hän naisen, joka värähtää kosketuksesta, jonka kaaret kutsuvat koskettamaan ja etenkin,joka itse janoaa käsillään ja suullaan tehdä hyvää toiselle. Ajan kanssa, nauttien ja heittäytyen.
Rinnat ovat omat eivätkä terhakkaat, mutta elävät hyväilyistä ja ovat osa kokonaisuutta. Rakastellessa voi nekin olla kiihottava tekijä, jos ei itse keskity vain niiden muotoon ja rumuuteen vaan antautuu imettäväksi ja hyväksyy sen että toinen haluaa niillä leikitellä.
Sanoin aina etten halua rajumpaa ja silti sekin alue on korkattu. Pinnan alta kupli nainen esille joka inisee, vinkuu ja anoo lisää. Ratsastaessani, ollessani miehen päällä...annan kehoni puhua ja heittäydyn aaltoihin nauttimaan. Sen kaiken myötä löytyi orgasmit, runsaasta ejakuloinnista tajunnanräjäyttäviin mielensisäisiin tähtisateisiin.
Miehen keho kaipaa yhtälailla kosketusta, hyväilyä ja ihailua. Penistä voisin ylistää loputtomiin. Ei merkitystä koolla tai mallilla. Se miten näen miehen nauttivan kalustaan ja mieheydestään. Kivesten pehmeästä koskettelusta, välilihan hivelystä ja nuolemisesta, kielisuudelmista, pakaroiden käsittelystä ja niskaan puhaltelusta. Piiiitkistä suuseksi hetkistä, katsellen miehen kalun elämistä käsittelyssäni ja nautinnon huipun etsimisestä.
Siinä ja kaikessa muussa hyväilyssä ja aktissakin, ajattelen kokonaisuutta. Molempien nautintoa. Ei suunnittelua missä kulmassa näytän hyvältä vaan jos haluan niin hyväilen itseäni hänen silmiensä alla.
Näytän kuinka janoan häntä ja kun kastun ja valun pelkästä pilluun puhaltamisesta, aivam yhdentekevää onko vatsani yhdellä tai kahdella mutkalla kunhan ihot saavat koskettaa toisiaan. Saan maistaa kiimaa hänessä ja itsessäni. Enkä koskaan unelmoi olevani nuorempi tai kimmoisampi. Seksi oli hyvää aikoinaan mutta nyt se on käsittämättömän syvää ja moniulotteista.
Sama pätee myös vastapuoleen, jos sieltä löytyy heittäytyjä,on ulkonäöllisesti melko sama mikä olet miehiäsi, jos vain kemioissa kohtaa ja sinulla on halu olla läsnä. Nautinnon pyörteissä.
T. Woman40+
Nro. 19, upeaa ja yllättävää kuulla että herätti tuntemuksia! Pitää myös todeta, että itse kyllä uskon kyseessä monellakin olevan ongelmana, että jatkuvasti kiimaisen naisen edessä tuntee olonsa riittämättömäksi. Tuskin tarvitsee edes olla 50- vuotias, uskoisin, että tälläisillä miehen kylmäkatodi putkiaivoilla, joilla itsekin olen varustettu, ei se ole kuitenkaan se itse suoriutuminen joka pelon muodostaa, vaan se tunteeko mies itse olevansa syy jatkuvaan kiimaisuuteen ja jos kiima on ja pysyy miehestä huolimatta, niin pystyykö hän enää ns. vastaamaan kysyntään.
Miestä jonka on elämän-tai petikumppanikseen valinnut, mutta varsinkin elämänkumppanin tapauksessa, hyvä muistuttaa, että iso osa sitä valintaa on juuri se tunne jonka hän voi sillä ensimmäisellä, hitaalla ja pitkällä sisääntyöntymisellä naiselleen antaa, muistuttaa siitä, että on yksi fyysinen ominaisuus juuri hänessä jota hänen naisensa jumaloi yli kaiken ja että kukaan muu ei häntä pysty samalla lailla täyttämään, että hän säilyttää lahkeessaan avaimia taivaan porttiin. Nostamaan jalustalle juuri se, että tosiasiassa mies voisi olla tyhmä kuin saapas ja tylsä kuin harmaa villasukka, mutta et silti pystyisi olla hellästä suulla hyväilemisestä nälän kasvaessa yhä ahnaammin ja ahnaammin sisällesi jokaisella ihmiskunnan tuntemalla tavalla sisääsi survoen, hänen levossakin sinuun poikkeuksetta vaikutuksen tekevää tykyttävää elintään. Mikään ei yksinkertaisesti tunnu miehestä paremmalta kuin se, ettei seksin jälkeen nainen vain malta olla ottamatta koko komeudessaan sitä kurkkunsa pohjalle.
Jos Epävarma tarvitset vielä vinkkejä, niin kun olette edellisessä viestissä mainitut tehneet ja olet käyttänyt häntä kuin hänet olisi rakennettu vain tyydyttämään jokaisen fantasiasi, mutta jos silti sinua mietityttää unelmoiko pihvistä, hänen seuraavan kerran tullessa kotiin, tai lasten mentyä nukkumaan laita pannulle kokolihapihvi, pussikastike riittää sivuun ja muutama peruna, viereen, laita päällesi ranskalaisen sisäkön asu (ovat puoli- ilmaisia esim. keltaisesta ruususta) ja kysy nieletkö hänen lastinsa ennen vai jälkeen aterian. Kysy saatko hieroa itseäsi hänelle, pyydä sitä anellen sisällesi ja anna hänen viivyttää sitä. Jos ensin pyydät hänen antaa sinun hieroa itseäsi hänelle näytiksi, hän mitä luultavammin tulee vaistonvaraisesti ottamaan dominoivan asenteen, eikä työnnä sitä sisällesi, ennenkuin olet kiimasta räjähtämispisteessä. Miehen laskenut mielenkiinto johtuu 99 kertaa 100:sta siitä, että kaikkien kiireidensä keskellä hän unohtaa olevansa alfauros. Muistuta häntä siitä, että hän voi yhä takaapäin ottaen järisyttämään koko maailmaasi ja että hän pystyy voimallisesti ottamalla saamaan sinut tuntemaan oman olosi täysin hänen vietäväkseen. Saatuasi myös paitsi itsesi, myös naapurit ja mahdolliset kuulomatkan päässä ohikulkeneet yllättymään siitä väkevyydestä jolla juuri herättämäsi miehesi sisäinen alfa tulee tulee sinut ottamaan. Tämän jälkeen ei tule olemaan mitään epäselvyyttä siitä, ettetkö olisi kuitenkin hänen naisensa, se nainen jonka jokaisen toiveen hän täyttää ja josta katse ei harhaile, ei velvollisuudesta, vaan koska hän tuntee sen saavutukseksi, hän tietää siitä päivästä ikämieheksi saakka päätoimisen tehtävänsä olevan reviirinsä turvaaminen, ei laajentaminen.
Millaistako? No sehän riippuu naisesta, ei iästä tai siitä onko synnyttänyt vai ei. Oma vaimo kohta 50 ja seksi parasta ikinä.
Ulkonäöllisesti itselläni ei koskaan ole ollut minkäännäköistä ongelmaa naisten suhteen, sen sijaan jostain syystä esim. profiilin tekeminen tuntuu haastavalta ja toisaalta myös ihmisten hakeminen sillä perusteella että "etsii kaveria elokuviin". On vaikea keksiä yhteisiä intressejä samalla keskustelematta toisen ihmisen kanssa kasvotusten. Kasvotusten jo eleitä lukemalla pystyy aika hyvin päättelemään millainen ihminen on kyseessä. Tosin, jos sieltä löytyy tämän kaltaisia seksin jumalattaria, aikansa Aphroditeja, niin taidan tehdä profiilin saman tien!
Tämä Woman40+:n viesti tiivistää täysin sen, mitä haen, millainen on niinsanottu "unelmakumppani" seksiin ja minkä takia itse suosin juuri naisen ikään päässeitä partnereita! Se kun tuntee oman seksuaalisuutensa, osaa lukea omaa sekä toisen kehoa kuin nuotteja, tietää vaiston varaisesti mihin koskettaa ja osaa kehollaan vaiston varaisesti myös kertoa mihin haluaa itseään koskettavan. Juuri se suurempi ymmärrys, että seksi voi olla jotain niin paljon enemmän kuin mekaaninen suoritus, tai matka pisteestä A pisteeseen B. Se katoaminen ja todellisuuden täydellinen hämärtyminen, minkä voi saavuttaa vain, jos saa itse nautintoa sen tuottamisesta jollekulle muulle. Mikään ei itselle aiheuta suurempaa mielihyvää, kuin hitaasti, kiireettä tutustua jokaikiseen senttiin toisen ihosta, löytää jokainen pieninkin kohta jolle henkäys saa koko huoneen täyttymään niin sähköisestä kiimasta, että ilmassa kipinöi. Se kun hitaasti suudellen löytää yhä uusia ja uusia paikkoja, joiden näykkiminen, suuteleminen, nuoleminen, huulilla päältä kulkeminen saa aikaan naisen varpaista niskapiihin asti ihon naavan nousevan pystyyn. Kuunnella kuinka hänen hengityksensä käy raskaammaksi ja raskaammaksi. Kuinka tunnet miten hänen jokainen lihas jännittyy kaipuusta, että vihdoin siirtyisit pidemmälle sisäreisiä. Kun venyttää nautintoa loputtomiin, niin ettei toinen yksinkertaisesti voi enää olla paikoillaan, hivellen omaa ihoaan ja yrittäen saada laitettua jalkoja ristiin. Jännityksen kerääminen siihen asti, että yksi henkäys riittää ja näet miten hänen jalkansa värisevät kuin perhosen siivet.
Se ensimmäinen työntö, milloin huomaat että hädin tuskin enää näen nautinnoltasi mitään, kun tunnet miten seuralaisesi valuu pitkin kiveksiäsi ja anelee kullisi painuessa syvemmälle ja syvemmälle, miten hitaasti sitä koko pituudeltaan käyttämällä saat naisen puristumaan ympärillesi tiukemmin ja tiukemmin, kunnes lisäät tahtia pikkuhiljaa, välillä väkisin kiinni pitäen naisen tullessa allasi kunnes joudut hänen jalkojen voimattomuuden takia kannattelemaan hänen koko painoaan. Tunteja kestäviä sessioita, joissa joka ikinen tapa tuottaa nautintoa ja nauttia itse käydään läpi, kunnes haluaa enää vain pitää kulliaan toisen sisällä, tai hyväillä toisiaan, välillä sisällä käyttäen, tai nuollen, tai toisen kurkkuun painaen. Niin totaalisesti toisen ihmisen kanssa nautintoon antautuminen, ettei enää täysin hahmota mihin itse loppuu ja mistä toinen alkaa. Tätä kaipaan, tätä kaipaan joka ikinen päivä, mutta jota omassa ikäluokassani pyörivistä saati sitten nuoremmista, en ole löytänyt, toisin kuin oikeista, naisiksi kasvaneissa naisissa. Huvittaisiko Woman40+ sinua mahdollisesti tavata joskus? Uskon, että tulisit yllättymään!
Kyllähän seksi juuri tuossa vaiheessa on parhaimmillaan,ainakin yleensä.
Niin, eihän tuohon muuta voi vastata, eikä kai tarvitsekkaan.
M65
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:31"]
Samaa täällä liputan, eli kyllä netissä on meitä +/-40:siä naisia, jotka emme etsi sieltä mittojen perusteella ketään. ;) Itse olen sattumaltako? löytänyt muutaman kokemuksen niin tajuttoman hyvästä tyypistä, että oksat pois! :D
Mikä sitten itse olen? Nainen jolla on vahva seksuaalinen luonto ja pilke silmissä. Kroppa kokenut lastensaannit, eikä todellakaan mallinmitoiss? Kuitenkin kun toinen minut riisuttaa näkee hän naisen, joka värähtää kosketuksesta, jonka kaaret kutsuvat koskettamaan ja etenkin,joka itse janoaa käsillään ja suullaan tehdä hyvää toiselle. Ajan kanssa, nauttien ja heittäytyen.
Rinnat ovat omat eivätkä terhakkaat, mutta elävät hyväilyistä ja ovat osa kokonaisuutta. Rakastellessa voi nekin olla kiihottava tekijä, jos ei itse keskity vain niiden muotoon ja rumuuteen vaan antautuu imettäväksi ja hyväksyy sen että toinen haluaa niillä leikitellä.
Sanoin aina etten halua rajumpaa ja silti sekin alue on korkattu. Pinnan alta kupli nainen esille joka inisee, vinkuu ja anoo lisää. Ratsastaessani, ollessani miehen päällä...annan kehoni puhua ja heittäydyn aaltoihin nauttimaan. Sen kaiken myötä löytyi orgasmit, runsaasta ejakuloinnista tajunnanräjäyttäviin mielensisäisiin tähtisateisiin.
Miehen keho kaipaa yhtälailla kosketusta, hyväilyä ja ihailua. Penistä voisin ylistää loputtomiin. Ei merkitystä koolla tai mallilla. Se miten näen miehen nauttivan kalustaan ja mieheydestään. Kivesten pehmeästä koskettelusta, välilihan hivelystä ja nuolemisesta, kielisuudelmista, pakaroiden käsittelystä ja niskaan puhaltelusta. Piiiitkistä suuseksi hetkistä, katsellen miehen kalun elämistä käsittelyssäni ja nautinnon huipun etsimisestä.
Siinä ja kaikessa muussa hyväilyssä ja aktissakin, ajattelen kokonaisuutta. Molempien nautintoa. Ei suunnittelua missä kulmassa näytän hyvältä vaan jos haluan niin hyväilen itseäni hänen silmiensä alla.
Näytän kuinka janoan häntä ja kun kastun ja valun pelkästä pilluun puhaltamisesta, aivam yhdentekevää onko vatsani yhdellä tai kahdella mutkalla kunhan ihot saavat koskettaa toisiaan. Saan maistaa kiimaa hänessä ja itsessäni. Enkä koskaan unelmoi olevani nuorempi tai kimmoisampi. Seksi oli hyvää aikoinaan mutta nyt se on käsittämättömän syvää ja moniulotteista.
Sama pätee myös vastapuoleen, jos sieltä löytyy heittäytyjä,on ulkonäöllisesti melko sama mikä olet miehiäsi, jos vain kemioissa kohtaa ja sinulla on halu olla läsnä. Nautinnon pyörteissä.
T. Woman40+
[/quote]
Ja täytyy muuten todeta samalla, että tämä viesti sai elimeni jyskyttämään niin kobaltinkovana, että housunlahkeesta loppuu tila, tuntuu pakottavalta ja tämän kirjoitettua joudun ottamaan 16- osatahtia jyskyttävän elimeni käteen, tai saattavat kulua sen aiheuttamasta kitkasta puhki.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:39"]
Nro. 19, upeaa ja yllättävää kuulla että herätti tuntemuksia! Pitää myös todeta, että itse kyllä uskon kyseessä monellakin olevan ongelmana, että jatkuvasti kiimaisen naisen edessä tuntee olonsa riittämättömäksi. Tuskin tarvitsee edes olla 50- vuotias, uskoisin, että tälläisillä miehen kylmäkatodi putkiaivoilla, joilla itsekin olen varustettu, ei se ole kuitenkaan se itse suoriutuminen joka pelon muodostaa, vaan se tunteeko mies itse olevansa syy jatkuvaan kiimaisuuteen ja jos kiima on ja pysyy miehestä huolimatta, niin pystyykö hän enää ns. vastaamaan kysyntään. Miestä jonka on elämän-tai petikumppanikseen valinnut, mutta varsinkin elämänkumppanin tapauksessa, hyvä muistuttaa, että iso osa sitä valintaa on juuri se tunne jonka hän voi sillä ensimmäisellä, hitaalla ja pitkällä sisääntyöntymisellä naiselleen antaa, muistuttaa siitä, että on yksi fyysinen ominaisuus juuri hänessä jota hänen naisensa jumaloi yli kaiken ja että kukaan muu ei häntä pysty samalla lailla täyttämään, että hän säilyttää lahkeessaan avaimia taivaan porttiin. Nostamaan jalustalle juuri se, että tosiasiassa mies voisi olla tyhmä kuin saapas ja tylsä kuin harmaa villasukka, mutta et silti pystyisi olla hellästä suulla hyväilemisestä nälän kasvaessa yhä ahnaammin ja ahnaammin sisällesi jokaisella ihmiskunnan tuntemalla tavalla sisääsi survoen, hänen levossakin sinuun poikkeuksetta vaikutuksen tekevää tykyttävää elintään. Mikään ei yksinkertaisesti tunnu miehestä paremmalta kuin se, ettei seksin jälkeen nainen vain malta olla ottamatta koko komeudessaan sitä kurkkunsa pohjalle. Jos Epävarma tarvitset vielä vinkkejä, niin kun olette edellisessä viestissä mainitut tehneet ja olet käyttänyt häntä kuin hänet olisi rakennettu vain tyydyttämään jokaisen fantasiasi, mutta jos silti sinua mietityttää unelmoiko pihvistä, hänen seuraavan kerran tullessa kotiin, tai lasten mentyä nukkumaan laita pannulle kokolihapihvi, pussikastike riittää sivuun ja muutama peruna, viereen, laita päällesi ranskalaisen sisäkön asu (ovat puoli- ilmaisia esim. keltaisesta ruususta) ja kysy nieletkö hänen lastinsa ennen vai jälkeen aterian. Kysy saatko hieroa itseäsi hänelle, pyydä sitä anellen sisällesi ja anna hänen viivyttää sitä. Jos ensin pyydät hänen antaa sinun hieroa itseäsi hänelle näytiksi, hän mitä luultavammin tulee vaistonvaraisesti ottamaan dominoivan asenteen, eikä työnnä sitä sisällesi, ennenkuin olet kiimasta räjähtämispisteessä. Miehen laskenut mielenkiinto johtuu 99 kertaa 100:sta siitä, että kaikkien kiireidensä keskellä hän unohtaa olevansa alfauros. Muistuta häntä siitä, että hän voi yhä takaapäin ottaen järisyttämään koko maailmaasi ja että hän pystyy voimallisesti ottamalla saamaan sinut tuntemaan oman olosi täysin hänen vietäväkseen. Saatuasi myös paitsi itsesi, myös naapurit ja mahdolliset kuulomatkan päässä ohikulkeneet yllättymään siitä väkevyydestä jolla juuri herättämäsi miehesi sisäinen alfa tulee tulee sinut ottamaan. Tämän jälkeen ei tule olemaan mitään epäselvyyttä siitä, ettetkö olisi kuitenkin hänen naisensa, se nainen jonka jokaisen toiveen hän täyttää ja josta katse ei harhaile, ei velvollisuudesta, vaan koska hän tuntee sen saavutukseksi, hän tietää siitä päivästä ikämieheksi saakka päätoimisen tehtävänsä olevan reviirinsä turvaaminen, ei laajentaminen.
[/quote]
Enkä tällä nyt tarkoittanut sitä, että ala miehellesi kodinhoitajaksi, vaan että vuorottelemalla ns. "dominointia" (lue. kumpi vie ja ketä) esimerkiksi juurikin tälläisiä stereotyyppisiä sekä epästereotyyppisiä sukupuolirooleja silloin tällöin pedissänne harjoittamalla, voitte kummatkin turvallisesti ja kumpaakaan kyykyttämättä elää läpi fantasioitanne esimerkiksi vallankäytöstä sekä "omansa ottamisesta". Juurikin tälläisiä karrikatyyrisia rooleja silloin tällöin kokeilemalla, on usein vaikutuksena seksin huomattava väkevöityminen. Jos haluat lisää hekumaa ja tuntea olosi miehesi osalta himotuksi, anna hänen paitsi nähdä sinun himoitsevan häntä hullun lailla, myös olevasi (roolileikin aikana) "alaisena", jolloin hän tulee luultavasti PALJON helpommin avautumaan sinulle siitä, mitä hän haluaa, odottaa sekä toivoo makuukammarin puolella. Näitä voit sitten hyödyntää haluamallasi tavalla roolileikin ulkopuolella, mutta antamalla hänelle hetkeksi käskytysvallan, voit ohittaa noin 200h keskusteluja joiden aikana hän saattaa tai saattaa olla kertomatta mistä oikeasti sängyssä pitää tai mitä haluaisi enemmän, vähemmän tai kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:37"]
Onko keskiverrolla, tavallisella naisella mitään etuja puolellaan seksin suhteen? Nuoruuden kukkein aika ohi, pari lasta synnytettu, rinnat menettäneet kimmoisuutta ja keho pyöristynyt ja kurviintunut. ei nuori, ei vanha. seksihalut edelleen kovat ja seksi monipuolista sekä vastavuoroista. Onko seksi kuvatun kaltaisen naistyypin kanssa kaurapuuron syöntiä kokolihapihvistä unelmoiden? T: epävarma
[/quote]
Eipä noihin järkimies sotkeennu ellei ole sattunut avioon erehtymään ja rahkeet ei riitä parempaan. Silloin tietysti mennään sillä mitä käteen jää eli kuvailemallasi kulahtaneella naisella.
Jokaikinen kokenut mies tietää, että seksi vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa on miehelle taivas, vaikka nuorikin nainen voi olla ihan ok. Siinä touhussa ulkonäöllä on harvinaisen vähän merkitystä, naisen kiima, se on parasta mitä voi olla. Vanhempi nainen arvostaa miestä ihan eri tavalla, haluaa tehdä hyvää miehelle, eikä vain odota mitä mies tekee hänelle. Kokeneempi nainen tietää mistä miehet yleensä pitää ja se kalun ihailu! Ei ole tarkoitus mitenkään moittia nuoria naisia, ovat oikein kivoja usein ja kauniita ja kivoja katsella, mutta seksissä pikkutyttöjä. Mutta siinähän on se hyvä puoli, että ikä ja harjoittelu tekee mestarin, eli hyvä tulevaisuus edessä, ei takana! Tykkään kyllä vanhemmista naisista muutenkin, ovat rennompia ja huumorintajuisempia eivätkä enää niin kiinnostuneita omasta itsestään. Ovat siis huippuseuraa muutenkin. Joskus tuntuu,e ttä nuoret naiset on ongelmakimppuja, ei sellaista mies jaksa. Ihmettelenkin kovasti tätä nuorten naisten jatkuvaa ihailua ja hehkutusta, mua ei nappaa ollenkaan. Nainen kypsyy hitaasti, mutta varmasti.
Ja synnytys ei naista pilaa, päinvastoin! Äitiydessä on gloriaa, siitä nainen saa upeaa hehkua, vasta sitten hän on täydellisesti nainen, kun synnyttänyt ja imettänyt ihanilla rinnoillaan. Siitä naisen eroottisuus kasvaa huimasti. Sopivasti äidillinen ja pehmeä naisellinen aikuinen nainen on parasta mitä olla voi, sellaisen kun omistaa, niin mies on onnellinen. Muuta ei kaipaa, ei tarvitse, siinä on kaikki.
Nainen on parhaimillaan 30-40v. Oma vaimo (44v) valitettavasti luovuttanut naisellisuuden ja seksin suhteen...:(. Onko kyllä minun mielestä nätti ja seksikäs.
♠M♠
Nuori nainen hyvä, kolmekymppinen erinomainen, yli nelikymppinen täydellinen. Saas nähdä sitten kun vaimo on yli 50, vieläkö paranee..
Näin 40+ naisena voisin todeta, että vasta viime vuosina olen puhjennut kukkaan. Uskallan ja nautin olla nainen. Se näkyy ihan pukeutumisessakin, joka on aina vain naisellisempaa korkoineen, hameineen ja kaikkineen. Alusvaatteet ovat aina kauniit ja seksikkäät.
Miehen annan olla mies. Minun ei tarvitse mitellä vahvuudessa hänen kanssaan. Olen aina ollut vahva ja määrätietoinen ja ehkä liikaakin pomottanut, mutta nykyään annan miehelle enemmän tilaa. Tiedän kyllä itsekin mitä olen eikä minun tarvitse päteä. Mies tarvitsee ihailua ja palvontaa tietyissä pienissäkin asioissa. Annan miehen tuntea olevansa se uros. En tarkoita, että minä olisin ns elätti. Olen itsekin hyvässä työpaikassa ja tienaan tarpeeksi. Mutta tietty miehisyyden kunnioitus parantaa parisuhdetta. Yhtä lailla hän kunnioittaa naiseuttani.
Elämänkokemus on muokannut minusta sellaisen etten ihan pienestä hätkähdä. Epäoleellisuuksiin ei kannata keskittyä. Osaan ottaa jo rennosti ja tiedän mitä kannattaa arvostaa. Eihän onnellinen elämä paljoa vaadi. Nuorena sitä räpätti ihan turhista asioista.
Nuorena olin hyväkroppainen enkä siinä mielessä mitenkään hävennyt itseäni, mutta estoinen olin. En uskaltanut heittäytyä nautinnolle. Kuntoilen paljon ja olen sitä mieltä, että tällaisen nelikymppisen kropassa ei ole mitään hävettävää. Siltä se ainakin tuntuu miesten reaktioista päätellen;)
Nykyään seksi on tunteja kestävää rakastelua. Hidasta nautiskelua. Kummallekin annetaan nautintoa. Totta kai lasten saanti näkyy kehossani, rinnoissa, mutta se ei minua pätkääkään haittaa. Jos joku haluaa seksiä mieluummin parikymppisten kanssa, niin se ei ole minulta pois. En minäkään haluaisi seksiä tällaisen miehen kanssa. Mutta eipä hänkään tiedä mitä menettää minun kaltaisteni kanssa;)
Seksihalut edelleen kovat ja seksi monipuolista sekä vastavuoroista.
Ja ongelma oli mikä epävarma ap?
Jos alat tekemään ongelmaa asiasta, joka ei ole ongelma, niin kohta teillä on oikea ongelma.
En usko että yksikään mies maapallolla on koskaan naisen alastomaksi riisuttuaan pyytänyt häntä pukemaan vaatteet takaisin päälle rintojen epäsuhtaisuuden, epätasaisen ihon, tai suurten nännipihojen takia, joten ehkä sitä ripsiväriä ei tarvitsisi olla lisäämässä joka asennonvaihdon yhteydessä ( nro 13 viestistä)
Tämä ulkonäköni/ikäni/kroppani ei riitä miehelle-oppi naisen pään sisällä on tuhoisa suhteen hyvinvoinnille.
Omassa elämässäni välillä todellisuudet eivät kohtaa ja se syö miestä ja paljon. Jos olen ensin arvioinut ja odotellut sopivaa hetkeä (koti siisti, lapset syötetty/juotettu/huoneet siistitty, ei pitäisi olla väsyneitä eikä akuuttia stressiä, kaikki muutenkin kunnossa, ei olla riidelty jne jne) ja lähentelee himoissaan (konkreettisesti muna pystyssä) vaimoaan ja samalla kokee voimakkaita himon ja rakkauden tunteita, niin on todella rankkaa tulla torjutuksi sillä perusteella, että en nyt koe itseäni viehättäväksi.
Vastakysymys aplle ja muille ; miksi nainen ei voi rakastaa itsenään ja miestään niin paljon, että uskaltautuu "antautumaan" miehelle myös kun lapsia on saatu, rinnat ovat muuttuneet iän myötä ja keho ihanasti pyöristyneenä ja kurviintuneena.
Täydellisessä maailmassa seksi ap:n naistyypin kanssa voisi olla sekä kaurapuuroa että sisäfilettä ja sen lisäksi välillä myös tosi hyvää kotitekoista makkarakastiketta.
M: Voisiko saada välillä makkarakastiketta tai sisäfilettä? V: Ei, koska en osaa tehdä yhtä hyvää makkarakastiketta kuin ammattikokki eíkä meidän perheessä ole tapana syödä mitään liian hienoja ruokia. Jos nainen downshiftaa itseänsä epävarmaksi ja tämä epävarmuus sitten ohjaa seksuaalista kanssakäymistä niin sitten seksistä tulee sitä kaurapuuron syöntiä; hyvää ja perustarpeet ravitsevaa mutta pidemmän päälle alkaa kyllästyttämään.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:26"]Nro. 17. Jostain syystä viestisi teki minut äärettömän onnelliseksi, paitsi sen vuoksi että onnistuin pukemaan ajatukseni tavalla joka sai jonkun veret liikkeelle, tunnen tehneeni aidosti hyvän teon tänään, kiitos siitä! Loppupäivä menee tämän ansiosta leveästi hymyillen, kun tiedän että jossain päin maailmaa on tänään nautintoa, kiihkoa ja läheisyyttä ja pystyin sitä hieman edesauttamaan.
18. Nettitreffejä olen itsekin miettinyt, mutta jokin siinä tuntuu hieman kliiniseltä ja epäorgaaniselta. Tietenkin ilmeisin ongelma, eli itsensä "mielenkiintoiseksi" kirjoittamalla esitteleminen, jota olen aina pitänyt hieman narsisteja suosivana puuhana, tuottaa jonkin verran vaikeuksia, niin myös 192/98kg komea mies"- tyyliset strategisten mittojen ja pärstäkuvien tyrkyttäminen ja vastaavasti naisten mittojen ja muiden lukeminen muistuttaa liikaa Ikea- katalogin selaamista. Oikeaa magnetismia ja henkistä sekä fyysistä yhteensopivuutta on niin vaikea alkaa mittailemaan etänä, eikä ainakaan itselle ole mitään ennalta määritettyä kaavaa tai "standardimittoja" mitä naiselta hakisin, tai edes toivoisin. Kuka tahansa pystyy mielestäni tekemään itsestään huomattavasti kauniimman tai dramaattisen paljon rumemman usein avaamalla suunsa ja siksi olenkin koittanut pitää nyrkkisääntönä yleistä länsimaista oikeuskäytäntöä mukaillen "kaunis kunnes toisin todistetaan" (ei kuitenkaan niin että ottaisin mitä vastaan sattuu tulemaan). Kasvotusten en syystä tai toisesta ole koskaan vielä pakkeja saanut niinä kertoina kun olen itse lähtenyt aloitetta tekemään, mutta kaksi kertaa kolmesta, on kuitenkin lähestyminen tapahtunut kauniimman sukupuolen edustajan itsensä toimesta. Vinkistäsi päätin antaa nettitreffeille vielä mahdollisuuden, olisikohan se sitten se paljon parjattu suomi24? Vai onkohan niitä muitakin, joissa ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja ja antaa luottokorttitietoja parintekijöille? Kiitos tästä sinulle 18! Myös muita vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!
[/quote]
Teet minuun todella suuren vaikutuksen. Uskomattoman hienoa, että joku on löytänyt seksin juuret, merkityksen ja ymmärryksen kahden ihmisen alastomasta vuorovaikutuksesta jo noin nuorena. Toivon onnea sen oman yksisarvisen eli naisen, joka myös ymmärtää, etsintään. Toivottavasti löydät tämän harvinaisen otuksen rinnallesi:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:37"]
Onko keskiverrolla, tavallisella naisella mitään etuja puolellaan seksin suhteen? Nuoruuden kukkein aika ohi, pari lasta synnytettu, rinnat menettäneet kimmoisuutta ja keho pyöristynyt ja kurviintunut. ei nuori, ei vanha. seksihalut edelleen kovat ja seksi monipuolista sekä vastavuoroista. Onko seksi kuvatun kaltaisen naistyypin kanssa kaurapuuron syöntiä kokolihapihvistä unelmoiden? T: epävarma
[/quote]
Meillä vaimon kanssa seksi sen kun paranee kun ikää tulee. Molemmat ollaan 40v ja vaikka seksiä ei enää ole niin paljon kuin nuorempana, niin laatu korvaa määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
03.10.2015 klo 10:26
Nro. 17. Jostain syystä viestisi teki minut äärettömän onnelliseksi, paitsi sen vuoksi että onnistuin pukemaan ajatukseni tavalla joka sai jonkun veret liikkeelle, tunnen tehneeni aidosti hyvän teon tänään, kiitos siitä! Loppupäivä menee tämän ansiosta leveästi hymyillen, kun tiedän että jossain päin maailmaa on tänään nautintoa, kiihkoa ja läheisyyttä ja pystyin sitä hieman edesauttamaan.18. Nettitreffejä olen itsekin miettinyt, mutta jokin siinä tuntuu hieman kliiniseltä ja epäorgaaniselta. Tietenkin ilmeisin ongelma, eli itsensä "mielenkiintoiseksi" kirjoittamalla esitteleminen, jota olen aina pitänyt hieman narsisteja suosivana puuhana, tuottaa jonkin verran vaikeuksia, niin myös 192/98kg komea mies"- tyyliset strategisten mittojen ja pärstäkuvien tyrkyttäminen ja vastaavasti naisten mittojen ja muiden lukeminen muistuttaa liikaa Ikea- katalogin selaamista. Oikeaa magnetismia ja henkistä sekä fyysistä yhteensopivuutta on niin vaikea alkaa mittailemaan etänä, eikä ainakaan itselle ole mitään ennalta määritettyä kaavaa tai "standardimittoja" mitä naiselta hakisin, tai edes toivoisin. Kuka tahansa pystyy mielestäni tekemään itsestään huomattavasti kauniimman tai dramaattisen paljon rumemman usein avaamalla suunsa ja siksi olenkin koittanut pitää nyrkkisääntönä yleistä länsimaista oikeuskäytäntöä mukaillen "kaunis kunnes toisin todistetaan" (ei kuitenkaan niin että ottaisin mitä vastaan sattuu tulemaan). Kasvotusten en syystä tai toisesta ole koskaan vielä pakkeja saanut niinä kertoina kun olen itse lähtenyt aloitetta tekemään, mutta kaksi kertaa kolmesta, on kuitenkin lähestyminen tapahtunut kauniimman sukupuolen edustajan itsensä toimesta. Vinkistäsi päätin antaa nettitreffeille vielä mahdollisuuden, olisikohan se sitten se paljon parjattu suomi24? Vai onkohan niitä muitakin, joissa ei tarvitse maksaa mitään sivukuluja ja antaa luottokorttitietoja parintekijöille? Kiitos tästä sinulle 18! Myös muita vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!
Teet minuun todella suuren vaikutuksen. Uskomattoman hienoa, että joku on löytänyt seksin juuret, merkityksen ja ymmärryksen kahden ihmisen alastomasta vuorovaikutuksesta jo noin nuorena. Toivon onnea sen oman yksisarvisen eli naisen, joka myös ymmärtää, etsintään. Toivottavasti löydät tämän harvinaisen otuksen rinnallesi:)
N32v
Kiitos! Pidän sormia ristissä (mielummin tosin pitäisin jossain ihan muualla). Kaikenkaikkiaan aina häkeltynyt siitä, miten hyvän vastaanoton sitä on täällä mietteilleen saanut. Nettiprofiilin tekeminen edelleen jäänyt ajatuksen tasolle, mutta tästä keskustelusta rohkaistuneena pakko kai se on tehdä. Jos kenelläkään mitään vinkkejä siitä, mistä lähteä näitä mystisiä olentoja pyytämään, esim. sivustoja tai muita paikkoja, mistä kaltaiseni nuorempi, sosiaalinen mies voisi hakea kontaktia oikeiden, naisen ikään päässeiden ja nautinnon olemuksen käsittäneiden naisten kanssa? Omissa sosiaalisissa ympyröissä näitä Aphroditeja harvemmin tulee vaataan, joten olen avoin ehdotuksille. Myös jos tällä palstalla joku olisi kiinnostunut sukeltamaan ekataattisten nautintojen syövereihin ja päästä nauttimaan aidosta, kiireettömästä rakastelusta, olisi täällä taidokas rakastaja, jonka kanssa syventyä toistemme kehoihin vaikka päiviksi putkeen.
Kyllä viisikymppinen mies voi alkaa pelätä naista jota panettaa kaiken aikaa. Miehillä kuitenkin mieskunto heikkenee vaihdevuosien myötä, jos ei ota hormonihoitoa. Nainen on selkeän kiimainen ja tähtää nautintoon, mutta mies joka on tottunut hoitamaan homman vaan sillä tietyllä lailla, ja se nyt ei toimikaan, ei saa naista tyydytettyä. On totuttu siihen että nainen on pienten lasten aikaan ollut aina väsynyt, ja nytpä ei olekaan ja alkaa osteskella kaikenlaisia leluja ja korsetteja, ja pitäisi selän ja fysiikan kestää telmimistä.