Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela vitkuttelee päätöksen teossa

Vierailija
09.04.2022 |

Nyt on kolme viikkoa mennyt jo.
Laskuja rästissä.
Miksi näin?
Kehen otan yhteyttä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollu autokolarissa niskaleikattu vaikea kävellä olen hereillä 2h pvä ja olen saanut aivovamman. Minkälainen työ sopis laita linkki niin haen.

Vierailija
62/63 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo täällä kuka ottaa aivovamman ja niskavamman saaneen töihin ilon ja onnen pvä kun jengi osaa auttaa kiitos

Lähden ilomielin töihin kun jaksaa 2h olla päivässä pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N57 kirjoitti:

Siis toimeentulotukihakemus pitää käsitellä 7 arkipäivässä, mikä käytännössä tarkoittaa todellakin sitä, että käsitellään 7. päivänä. Ja sitten jos tuona 7. päivänä huomataan, että jokin liite puuttuu, pyytävät sitä ja antavat aikaa toimittaa sen puuttuvan liitteen johonkin tiettyyn päivään mennessä. Vaikka toimittaisit puuttuneen liitteen päivänä 1, odottavat kuitenkin tuohon tiettyyn päivään asti ennen kuin alkavat taas laskemaan 7 päivää ja tekevät sitten sen päätöksen tuona7. päivänä. Jos silloin huomaavat, että vielä puutuu jotain antavat taas tietyn päivän johon  mennessä liite pitää toimittaa jne. jne.

Aivan. Siksi kannattaa aina huolehtia itse että kaikki tarvittavat liitteet ovat heti alussa mukana. Jos ei ole varma mitä liitteitä tarvitaan tai niiden muodosta tms., kannattaa hakemusta tehdessä vaikka soittaa Kelaan tai kysyä asiaa (ellei

Ellei sitten käy niin että olet toimittanut kaikki liitteet ja soittanut kelaan mutta silti päädyt luuppiin. Tätä tapahtuu todella usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän