Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka, pitkähiuksinen ja nätti

Vierailija
09.04.2022 |

Lisäksi vielä tatuoimaton, luonnollinen, mukava ja tasapainoinen. Parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä en ole onnistunut siltikään löytämään.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos esittelet itsesi aina näin : olen hoikka. Olisko se jo siinä? Hoikka? Eli laiha? Lauta? Rinnaton? Olen muodokas, pitkähiuksinen ja nätti vois olla parempi. Hoikat naiset jotka koko ajan hokee ja korostaa että ovat hoikkia..eivät vaan kaikkiin miehiin vetoa.

En kirjoita deittipalveluihin mitään ulkonäköä kuvaavia asioita, vaan laitan kuvan. Siitä voivat päätellä onko riittävän isot rinnat parisuhteeseen.

Ap

Nyt en ihan ymmärrä, olet hoikka ja nätti ja vielä kuvalla. Etkä saa muka miestä?

Epäilen, että ap:lla on olemassa jonkinlainen itsekunnioitus ja itsearvostus ja että sen takia hänelle ei ihan kuka tahansa mies kelpaa. Suurin osa deittipalveluissa olevista miehistä ei ole kelvollisia parisuhteeseen.

Vierailija
42/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos esittelet itsesi aina näin : olen hoikka. Olisko se jo siinä? Hoikka? Eli laiha? Lauta? Rinnaton? Olen muodokas, pitkähiuksinen ja nätti vois olla parempi. Hoikat naiset jotka koko ajan hokee ja korostaa että ovat hoikkia..eivät vaan kaikkiin miehiin vetoa.

En kirjoita deittipalveluihin mitään ulkonäköä kuvaavia asioita, vaan laitan kuvan. Siitä voivat päätellä onko riittävän isot rinnat parisuhteeseen.

Ap

Nyt en ihan ymmärrä, olet hoikka ja nätti ja vielä kuvalla. Etkä saa muka miestä?

Epäilen, että ap:lla on olemassa jonkinlainen itsekunnioitus ja itsearvostus ja että sen takia hänelle ei ihan kuka tahansa mies kelpaa. Suurin osa deittipalveluissa olevista miehistä ei ole kelvollisia parisuhteeseen.

Eikä tässä ole kyse edes kelvollisista/epäkelvollisista miehistä, vaan siitä että ei vaan syty kiinnostus, juttu ei kulje, ei ole mitään mielenkiintoista puhuttavaa. Monesti miehet eivät edes paljoa osoita kiinnostusta, ovat liian ylpeitä tai pelokkaita siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti osaksi noin , mutta luulisi että näissä deittipalveluissa olisi myös ihan kunnollisia 30-40 v miehiä, jotka hakevat myös ihan kunnon parisuhdetta ( esim että heillä on yksi ero / parisuhde jo takana). Ja kaunis hoikka 35 v nainen ei muka löydä mistään parisuhdetta?

Vierailija
44/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonne on tosi tärkeää ja tulotaso. hoikkia ja kauniita ylimielisiä on tosi paljon. punkerokin pärjää paremmin, kun on vaan oikeasti kiva.

Vierailija
45/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

35.

Ap

Olet jo liian vanha. Kannattaa kokeilla viiskymppisiä, jotka ovat toisella kierroksella.

Liian vanha kenelle?

Ap

Nuoremmille miehille, jotka haluavat vielä perustaa oman perheen.

Maailmanloppu tulossa 6 vuoden sisään ja joku haluaa perustaa perheen?

35v on täydellinen. Tietysti jos joku on niin ujo, että käyttää nettideittiä, niin vaikeaa tulee olemaan.

Ei ole. 35-vuotiaan naisen hedelmällisyys on alkanut jo laskea rajusti. Jos etsii kumppania perheen perustamiseen, niin kyllä useimmat haluavat myös ensin rauhassa tutustua ja vasta sitten alkaa lapsen hankintaan, ettei hanki lapsia väärän ihmisen kanssa. 35-vuotias on siihen jo liian vanha.

35-vuotiaan naisen kanssa on kyllä kiire, ei siinä voi vatvoa loputtomiin. Useimmat naiset saavat viimeisen lapsensa viimeistä vähän päälle 35-vuotiaana ja komplikaatioiden ja lapsen kehitysvamman riski kasvaa huomattavasti, kun nainen saa lapsen lähempänä 40 v.

Jep, kiirettä kannattaa varmuudeksi pitää, mutta asia ei ole noin yksioikoinen. 40 vuotta täyttäneiltä odottajilta krimosomihäiriöiden riskit tutkitaan tarkkaan (nipt-testi). Jos nainen on terve, raskauskin sujuu yleensä ihan hyvin. Hedelmällisyys taas on yksilöllinen juttu

Terkuin: nainen 46v. ja raskaana luomusti

Vierailija
46/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole ollenkaan niin helppoa kuin täällä väitetään.

Kaikki palstamiehet pelkäävät naisia, joten ne tyrkyttävät naisille ajatusta että pitää olla mahdollisimman kiltti, lempeä, mukautuva ja muokattava. Osa naisista on niin typeriä että kuuntelee.

Ai että joku muuttaa elämänsä palstan mukaan? Nyt netti ja somet kiinni ja herää todellisuuteen.

Herää itse. Ap juuri ihmettelee kun ei kelpaa vaikka on juuri sellainen kuin palstamiehet haluavat. Ai niin, kaikki ovat tietenkin trolleja.

Vierailija
47/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

35.

Ap

Olet jo liian vanha. Kannattaa kokeilla viiskymppisiä, jotka ovat toisella kierroksella.

Liian vanha kenelle?

Ap

Nuoremmille miehille, jotka haluavat vielä perustaa oman perheen.

Maailmanloppu tulossa 6 vuoden sisään ja joku haluaa perustaa perheen?

35v on täydellinen. Tietysti jos joku on niin ujo, että käyttää nettideittiä, niin vaikeaa tulee olemaan.

Ei ole. 35-vuotiaan naisen hedelmällisyys on alkanut jo laskea rajusti. Jos etsii kumppania perheen perustamiseen, niin kyllä useimmat haluavat myös ensin rauhassa tutustua ja vasta sitten alkaa lapsen hankintaan, ettei hanki lapsia väärän ihmisen kanssa. 35-vuotias on siihen jo liian vanha.

35-vuotiaan naisen kanssa on kyllä kiire, ei siinä voi vatvoa loputtomiin. Useimmat naiset saavat viimeisen lapsensa viimeistä vähän päälle 35-vuotiaana ja komplikaatioiden ja lapsen kehitysvamman riski kasvaa huomattavasti, kun nainen saa lapsen lähempänä 40 v.

Jep, kiirettä kannattaa varmuudeksi pitää, mutta asia ei ole noin yksioikoinen. 40 vuotta täyttäneiltä odottajilta krimosomihäiriöiden riskit tutkitaan tarkkaan (nipt-testi). Jos nainen on terve, raskauskin sujuu yleensä ihan hyvin. Hedelmällisyys taas on yksilöllinen juttu

Terkuin: nainen 46v. ja raskaana luomusti

Joo, mahdollista se on, ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Mutta noin yleensä siinä on sekin, että jos nainen saa viimeisinä hedelmällisyysvuosinaan keskenmenon, niin se on vielä pahempi juttu kuin nuorena. Yhden tutun naisen lapsi syntyi kuolleena ja hän jäi lapsettomaksi, koska ei ollut enää aikaa löytää uutta miestä jne. Se on traaginen kohtalo, jos nainen on todella halunnut lapsen. Tuo on yksi syy, miksi lapsia haluavan naisen ei kannata odottaa myöhäiselle iälle lapsen saamista.

Vierailija
48/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sänkyyn olisi kyllä tunkua, parisuhde onkin sitten asia erikseen.

Ap

Vierailija
49/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole niin nätti kuin luulet, tai sitten sinussa on jotain muuta vikaa. Maailma ei ole sinulle velkaa puolisoa.

Vierailija
50/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimenomaan tatuoitu ja lyhythiuksinen nainen on eniten mieleen. Muodokkuuskaan ei haittaa. Makunsa kullakin!

Vierailija
51/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sänkyyn olisi kyllä tunkua, parisuhde onkin sitten asia erikseen.

Ap

Taidat olla huonoa seuraa. Tähän viittaa kyllä myös tuo tapasi kehua itseäsi ja tuohtua, kun maailma ei toimita sinulle palkinnoksi miestä, vaikka olet sellaisen omasta mielestäsi ansainnut. Veikkaan, että olet itsekäs ja itsekeskeinen ihminen, eivätkä ihmiset siksi halua seurustella kanssasi.

Vierailija
52/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. En ole koskaan ollut ns. Suosittu tyttö, eikä teini-iässä kukaan minua lähestynyt. Aikuisiällä taas livenä ei kukaan ollut kiinnostunut, paitsi +50v -setämiehet ja känniääliöt. Tinderistä sain sitten onneksi napattua itselleni sopivan kumppanin ja edelleen ollaan yhdessä. Kolmekymppisiä ollaan.

Vierailija
53/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa. Luulen oman pitkään jatkuneen sinkkuuteni syynä olleen oma sosiaalinen kömpelyyteni. Osaan syvemmissä ihmissuhteissa esim. ystävyyksissä olla lämmin, empaattinen, läsnä ja välittävä, mutta uusille ihmisille olen aika jäinen, eikä minua ole helppo lähestyä. Onneksi nykyisellä kumppanilleni oli kokemusta jäisistä naisista, eikä heti lähtenyt käpälämäkeen. Onneksi sain myös itse viestittyä, että olen hänestä kiinnostunut, mutta olen hitaasti lämpenevä ja alkuun aika kömpelö. Siitä se sitten ajan kanssa suttaantui.

Vierailija
54/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake?

Vierailija
55/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen olen hoikka pitkähiuksinen ja tavallisen näköinen.

Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta.  ensimmäisen kerran seurustelin 14-vuotiaana samanikäisen pojan kanssa, sitä kesti reilun vuoden. 

Sen jälkeen en sitten sinkkuna ollutkaan kuin joskus satunnaisesti, aina löytyi seuraa.  Ehkä ero on siinä että en koskaan ole etsinyt ketään, en netista enkä muualtakaan. Kaikki poika- ja miesystävät ovat tulleet elämääni ihan muuta kautta, harrastuksessa, kerran jopa kadulta. Seisoin kenkäkaupan näyteikkunan edessä, hän seisahtui viereeni ja alettiin jutella. Siitä lähti kahden vuoden yhdessäolo.

Itselleni jokin netistä etsiminen tuntuu todella vieraalle ja luonnottomalle enkä ymmärrä sitä ollenkaan.

Nykyisen mieheni tapasin yhteisen tutun kotona enkä alkuun ollut ollenkaan innostunut. Hän ei antanut periksi ja tässä sitä nyt ollaan. Enpä ole katunut eikä ole hänkään, taitaa olla enemmän rakastunut kuin minä.

Vierailija
56/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mieskriteerisi? Ihannemies? Parisuhteen tavoite?

Vierailija
57/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen olen hoikka pitkähiuksinen ja tavallisen näköinen.

Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta.  ensimmäisen kerran seurustelin 14-vuotiaana samanikäisen pojan kanssa, sitä kesti reilun vuoden. 

Sen jälkeen en sitten sinkkuna ollutkaan kuin joskus satunnaisesti, aina löytyi seuraa.  Ehkä ero on siinä että en koskaan ole etsinyt ketään, en netista enkä muualtakaan. Kaikki poika- ja miesystävät ovat tulleet elämääni ihan muuta kautta, harrastuksessa, kerran jopa kadulta. Seisoin kenkäkaupan näyteikkunan edessä, hän seisahtui viereeni ja alettiin jutella. Siitä lähti kahden vuoden yhdessäolo.

Itselleni jokin netistä etsiminen tuntuu todella vieraalle ja luonnottomalle enkä ymmärrä sitä ollenkaan.

Nykyisen mieheni tapasin yhteisen tutun kotona enkä alkuun ollut ollenkaan innostunut. Hän ei antanut periksi ja tässä sitä nyt ollaan. Enpä ole katunut eikä ole hänkään, taitaa olla enemmän rakastunut kuin minä.

"Itselleni jokin netistä etsiminen tuntuu todella vieraalle ja luonnottomalle enkä ymmärrä sitä ollenkaan."

Varmaan niin, jos tullaan kadullakin kyselemään parisuhteeseen :D Me tavalliset kuolevaiset joudutaan tekemään asian eteen jotain, ja nykyään se "jotain" on useimmiten nettideitit.

Vierailija
58/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin tai nettideittiin pitää valita kuvat oikein:

- 1 hyvällä maulla otettu biksu- tai alusvaatekuva, ei tyrkky vaan mieluiten tilannekuva vaikka rannalta tai vaatteenvaihdosta. Tärkeintä kuitenkin että esitellään se mitä pitääkin. Miehet on visuaalisia, se on fakta.

- peittävästi pukeutunut kuva esim. Qatarissa tai Dubaissa. Osoittaa avarakatseisuutta ja kykyä kunnioittaa myös muiden mielipiteitä ja kulttuureita pelkän minäminän sijaan. Matkailu on myös plussa.

- normaali arkikuva, esim. kävelyllä reippaan näköisenä tai mietteliäänä sohvalla läppärin kanssa

Vierailija
59/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida olla niin nätti, mukava ja tasapainoinen kuin kuvittelet olevasi.

Sama ongelma on monella miehellä, luulevat raukat olevansa parempia kuin todellisuudessa ovatkaan.

Vierailija
60/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten tuollainen olisi täydellinen. Se, että käyttää nettideittiä kertoo enemmän kuin 100 000 sanaa.

Nettideittiä käyttävät ovat suoranaisesti niin vajaita ettei sellaiset ansaitse parisuhdetta.

Jos ei rohkeus riitä livenä, niin nettideitti on vaan sitä samaa ujojen sairautta.

Muistaakseni nykyään 1/3 pariskunnista on tavannut netissä. Että niin. Toisekseen, moni ei juurikaan kohtaa vastakkaista sukupuolta, jos töissä on oman sukupuolen enemmistö, harrastaa asioita jotka ovat joko yksin harrastettavia tai tyypillisiä omalle sukupuolelle, eikä tykkää käydä baareissa. Kaikilla ei ole suurta kaveripiiriäkään, jossa tapaisi kavereiden kavereita ja sisaruksia. Aikuisilla opiskelut taakse jättäneillä ja työelämässä jo vankasti olevilla on aika heikot mahdollisuudet kohdata paljon uusia ihmisiä ja sellaisissa tilanteissa joissa olisi mahdollista tutustua ehkä romanttinen kiinnostus mielessä. Asiakkaiden iskeminen ei ole oikein hyvä ajatus. Netti on ihan hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän