Olen hoikka, pitkähiuksinen ja nätti
Lisäksi vielä tatuoimaton, luonnollinen, mukava ja tasapainoinen. Parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä en ole onnistunut siltikään löytämään.
Kommentit (71)
Montako nettideittitiliä sulla on ja kuinka montaa miestä olet pyytänyt treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Montako nettideittitiliä sulla on ja kuinka montaa miestä olet pyytänyt treffeille?
On ollut suomi24, happy pancake ja tinder (tämä useamman kerran). Tällä hetkellä ei ole yhtään, koska en usko löytäväni niistä mitään järkevää. Kaikissa palveluissa olen tehnyt aloitteita ja järjestänyt treffejä.
Ap
Kas miten sattuikin, niin minäkin olen!
Pertti53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
35.
Ap
Olet jo liian vanha. Kannattaa kokeilla viiskymppisiä, jotka ovat toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
35.
Ap
Olet jo liian vanha. Kannattaa kokeilla viiskymppisiä, jotka ovat toisella kierroksella.
Liian vanha kenelle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
35.
Ap
Liian vanha kenelle?
Ap
Nuoremmille miehille, jotka haluavat vielä perustaa oman perheen.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole ollenkaan niin helppoa kuin täällä väitetään.
Kaikki palstamiehet pelkäävät naisia, joten ne tyrkyttävät naisille ajatusta että pitää olla mahdollisimman kiltti, lempeä, mukautuva ja muokattava. Osa naisista on niin typeriä että kuuntelee.
Sulle siis kelpais kuka vaan joka haluu sut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut suomi24, happy pancake ja tinder (tämä useamman kerran). Tällä hetkellä ei ole yhtään, koska en usko löytäväni niistä mitään järkevää. Kaikissa palveluissa olen tehnyt aloitteita ja järjestänyt treffejä.
Ap
Vaikutat liian passiiviselta ja nirsolta. Ongelma ei ole siis vaikeudessa vaan sun omissa kriteereissä.
Muuten tuollainen olisi täydellinen. Se, että käyttää nettideittiä kertoo enemmän kuin 100 000 sanaa.
Nettideittiä käyttävät ovat suoranaisesti niin vajaita ettei sellaiset ansaitse parisuhdetta.
Jos ei rohkeus riitä livenä, niin nettideitti on vaan sitä samaa ujojen sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikutat liian passiiviselta ja nirsolta. Ongelma ei ole siis vaikeudessa vaan sun omissa kriteereissä.
Missä kohtaa olen passiivinen, kun olen aloittanut keskusteluja ja järkkäillyt treffejä? Mitähän pitää vielä tehdä ollakseen aktiivinen?
Sopivan nirso pitää ollakin, jos puolisoa itselleen etsii..
Ap
Vietä yöt yökerhoissa, takuuvarmasti löydät ainakin jotain seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
35.
Ap
Liian vanha kenelle?
Ap
Maailmanloppu tulossa 6 vuoden sisään ja joku haluaa perustaa perheen?
35v on täydellinen. Tietysti jos joku on niin ujo, että käyttää nettideittiä, niin vaikeaa tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä kohtaa olen passiivinen, kun olen aloittanut keskusteluja ja järkkäillyt treffejä? Mitähän pitää vielä tehdä ollakseen aktiivinen?
Sopivan nirso pitää ollakin, jos puolisoa itselleen etsii..
Ap
Nyt ensialkuun lataat nämä sovellukset:
tinder
bumble
FB dating
badoo
okcupid
Ja aloitat keskusteluita miehille, muutama viesti jonka jälkeen kysyt heitä treffeille.
Et varmasti jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten tuollainen olisi täydellinen. Se, että käyttää nettideittiä kertoo enemmän kuin 100 000 sanaa.
Nettideittiä käyttävät ovat suoranaisesti niin vajaita ettei sellaiset ansaitse parisuhdetta.
Jos ei rohkeus riitä livenä, niin nettideitti on vaan sitä samaa ujojen sairautta.
Oletan, että olet vanha ajastaan jälkeenjäänyt ihminen.
Nettideittailu on nykyään yleisin tapa löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
35.
Ap
Liian vanha kenelle?
Ap
Maailmanloppu tulossa 6 vuoden sisään ja joku haluaa perustaa perheen?
35v on täydellinen. Tietysti jos joku on niin ujo, että käyttää nettideittiä, niin vaikeaa tulee olemaan.
Ei ole. 35-vuotiaan naisen hedelmällisyys on alkanut jo laskea rajusti. Jos etsii kumppania perheen perustamiseen, niin kyllä useimmat haluavat myös ensin rauhassa tutustua ja vasta sitten alkaa lapsen hankintaan, ettei hanki lapsia väärän ihmisen kanssa. 35-vuotias on siihen jo liian vanha.
Oletkö löytänyt ittes?
Mitä Sinä Miehestä toivot…. Sitten sitä kohti.
Ei tarvi kaikkien miellyttää, eikä sinun tarvitse kaikkia miellyttää.
Tee lista olennaisista piirteistä/asioista, mitä toivot.. Sitten, kun on oikeasti kiinnostava kohdilla ja olet tutustunut häneen, niin tutkit onko listassa sellaisia asioita, joita ei miehessä ole, mutta mistä voit luopua.
Ei siis ole ollenkaan niin helppoa kuin täällä väitetään.