Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka, pitkähiuksinen ja nätti

Vierailija
09.04.2022 |

Lisäksi vielä tatuoimaton, luonnollinen, mukava ja tasapainoinen. Parisuhteeseen kanssani haluavia miehiä en ole onnistunut siltikään löytämään.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin tai nettideittiin pitää valita kuvat oikein:

- 1 hyvällä maulla otettu biksu- tai alusvaatekuva, ei tyrkky vaan mieluiten tilannekuva vaikka rannalta tai vaatteenvaihdosta. Tärkeintä kuitenkin että esitellään se mitä pitääkin. Miehet on visuaalisia, se on fakta.

- peittävästi pukeutunut kuva esim. Qatarissa tai Dubaissa. Osoittaa avarakatseisuutta ja kykyä kunnioittaa myös muiden mielipiteitä ja kulttuureita pelkän minäminän sijaan. Matkailu on myös plussa.

- normaali arkikuva, esim. kävelyllä reippaan näköisenä tai mietteliäänä sohvalla läppärin kanssa

Kalliita kuvia. Tulee hintaa nettideittailulle. 

Vierailija
62/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö maisterin- tai tohtorintutkinto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Lisäksi olen miljonääri, jolla on oma hyvin menestyvä firma. Seurustelen erään ulkomaalaisen rock tähden kanssa. Meillä on yhteinen oma saari Karibialla ja huoneisto New Yorkissa. Olemme tehneet myös hyväntekeväisyys työtä ympäri maailmaa yhdessä jo vuosikausia, mutta emme ole tehneet siitä numeroa. Kirjoitan juuri tällä hetkellä ensimmäistä romaaniani ja olen myös konserttipianisti, mutta olen jättänyt esiintymiset nyt lähes kokonaan muiden kiireiden vuoksi. Nyt taidan lähteä iltauinnille tuonne kuun valaisemalle rannalle rakkaani kanssa. Ollaan jo toista viikkoa täällä Karibialla. Hyvää pääsiäistä sinullekin.

Vierailija
64/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nätin ei tarvitse nettideittailla...

Vierailija
65/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva tänne niin päästään oikeasti arvioimaan habitustasi. Sieltä se vika yleensä löytyy, vaikka ihminen väittää olevansa nätti. Ei oikeasti ole. Samoin väittää olevansa tasapainoinen, mutta oikeasti ei ole. Siinä syyt miksi parisuhdetta ei löydy.

Vierailija
66/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin itseäni nuoremman lapsettoman miehen. Juttu luistaa hyvin. "Ongelma" on vaan että mies on mua 20 cm lyhyempi. Kyllä me edellään deittialustalla jutellaan mut saa nähä nyt nähdäänkö. Mun tuuria tämä

Vierailija
67/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle kolmekymppiset miehet etsivät naisesta sisältöäkin. Ulkonäkö ei sinänsä paljoa kerro. Ehkei vain ole löytynyt sinun tyylistäsi ihmistä ja nämä miehet ovat itse sen tajunneet, että teillä ei vain natsaa. Ei se sen kummempaa ole. Kyllä se sopiva tyyppi joskus löytyy.

Vierailija
68/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alkaa olla kiire jos lisääntyä meinaat. Kyllä se ennen oli helppoa tuo puolison löytäminen verrattuna nykyaikaan. Silloin ei asetettu mitään kriteereitä vaan rakastuttiin päätä pahkaa ihan livenä. Ja seurustelu ja kihlaus ajat oli pitkiä. Ei sitä syöksytty avioon kuitenkaan suinpäin.

Vierailija
69/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni jo etukäteen, mutta nyt on pakko olla rehellinen sinulle ap:

Suurin osa miehistä ei ole kelvollisia parisuhteeseen ja nämä nimenomaan ovat niitä jotka ovat sinkkuina koska he eivät kelpaa kenellekään itseään kunnioittavalle naiselle (nainen kun yleensä mieluummin on yksin kuin alkaa suhteeseen väärän miehen kanssa). Sitten taas ne miehet, jotka ovat kelvollisia parisuhteeseen, ovat nimenomaan varattuja. Tällaisen jos onnistut nappaamaan oikeaan aikaan eron jälkeen niin siinä on 35-vuotiaan naisen paras mahdollisuus hyvään parisuhteeseen. Tämä sillä varauksella, että mies on eronsa käsitellyt ja että ero on johtunut oikeista syistä kuten leskeytyminen. Parhaimmat miehet eivät päädy toiselle kierrokselle muuten kuin leskeytymisen tai muun vastaavan syyn takia. Näistä toiselle kierrokselle päätyvistä kunnon miehistä on sitten mahdollisesti useampi nainen kilpailemassa.

Huutonaurua 35-vuotiasta Ridge Forrester -leskimiestä odotteleville vanhoillepiioille

Vierailija
70/71 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos esittelet itsesi aina näin : olen hoikka. Olisko se jo siinä? Hoikka? Eli laiha? Lauta? Rinnaton? Olen muodokas, pitkähiuksinen ja nätti vois olla parempi. Hoikat naiset jotka koko ajan hokee ja korostaa että ovat hoikkia..eivät vaan kaikkiin miehiin vetoa.

En kirjoita deittipalveluihin mitään ulkonäköä kuvaavia asioita, vaan laitan kuvan. Siitä voivat päätellä onko riittävän isot rinnat parisuhteeseen.

Ap

Nyt en ihan ymmärrä, olet hoikka ja nätti ja vielä kuvalla. Etkä saa muka miestä?

Sänkyyn olisi kyllä tunkua, parisuhde onkin sitten asia erikseen.

Ap

Täällä sama juttu,sänkyseuraksi olisi jonoa asti mutta parisuhdetta ei haluta. En ole enää missään deittisovelluksesss koska se on ajanhukkaa.

Vierailija
71/71 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kuva tänne niin päästään oikeasti arvioimaan habitustasi. Sieltä se vika yleensä löytyy, vaikka ihminen väittää olevansa nätti. Ei oikeasti ole. Samoin väittää olevansa tasapainoinen, mutta oikeasti ei ole. Siinä syyt miksi parisuhdetta ei löydy.

Kuulen vähintään kerran kuukaudessa jonkun random-miehen suusta, että olen kaunis. Tätä tapahtuu ilman sen ihmeempiä taka-ajatuksiakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi