Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako työläiset kun nyt alkoi helteet ja aurinko paistaa ja olette töissä? - Itse lomailen pitkäaikaistyöttömänä koko kesän

Vierailija
12.06.2023 |

Mukava nauttia auringosta ja lämmöstä koko kesän ja raha tulee tilille. Minäkin olen veronmaksaja kun maksan veroa noin 150 euroa joka kuukausi työmarkkinatuesta. Tämä on minun työ.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, että ei haittaa kun työpaikalla on ilmastointi.

Sitten muistin, että minäkin oon nykyään työtön.

Vierailija
2/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauno sinä vaan itsemurhayksiössäsi.... minä vietän päivät ilmastoidulla työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä ap herää omaan huutoonsa ja aamulla ei pääse masennukselta sängystä.

Itkuntuhruisin silmin haamuna vaeltaa.

Vierailija
4/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hiukan harmittaa. Siis ei se, että sinä "lomailet". Itsellä ei lomaa ollenkaan. Kesätyöt alkoivat heti opiskelujen päätyttyä keväällä ja heti kun työt loppuvat opiskelu jatkuu.

Vierailija
5/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, lomalla itsekin. Tosin minun lomallani saa palkan lisäksi esim lomarahat käyttöönsä.

Vierailija
6/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi.

Vierailija
7/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoidussa toimistossa on ihan mukava tehdä töitä. Ja sekin on mukavaa, että ei tarvitse mitään lomakkeita täytellä anoakseen rahaa.

Vierailija
8/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole työtön vaan persutrolli joka yrittää lietsoa vihaa työttömiä kohtaan.

Itse olen ollut kesähelteillä sekä pitkäaikaistyötön että työläinen ja valitsen työläisen kerran kerrasta.

Vierailija
9/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, kun en muutenkaan tykkää helteistä. Lämmin aurinkoinen sää riittää, ja sellaista on vielä illallakin kun töistä pääsen.

Vierailija
10/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pitkäaikaistyötön. Mökillä odottelen helteistä päivää. Lähden luontoon kävelemään ja illemmalla laitan rantasaunan tulille ja käyn uimassa. Ehkä joku päivä kaadettava tuota metsääkin isoja hankintoja varten. Elämä on nyt, eikä sitten eläkkeellä, jota ei ehkä koskaan tule näkemään. 

Vierailija
11/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyösopimus vuodesta 2017. Etätyöpisteen voi perustaa vaikka mökille tai ulkomaille. 

Vierailija
12/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pitkäaikaistyötön. Mökillä odottelen helteistä päivää. Lähden luontoon kävelemään ja illemmalla laitan rantasaunan tulille ja käyn uimassa. Ehkä joku päivä kaadettava tuota metsääkin isoja hankintoja varten. Elämä on nyt, eikä sitten eläkkeellä, jota ei ehkä koskaan tule näkemään. 

Suomen kesä on kyllä älyttömän upea mökkeilyyn. Sinilevä, punkit, hyttyset, kauriit, paskahanhet, käärmeet, jne. Oltiin viikonloppuna kaveri pariskunnan mökillä ja oli se paimenpojan surina kivaa kuultavaa ja se keltainen nauha pitkin tonttia upeaa katsottavaa. 

Vierailija
13/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pus

- ope

Vierailija
14/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen terassilla etätöitä. 

Vierailija
15/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vitut taa suoraan sanottuna.

Vierailija
16/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lomailen koko kesän. Työt alkaa vasta 28.8.

Vierailija
17/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan haluaisi edes elää, jollen mitään työtä kylenisi löytämään, vaan olisin muista ja veroalmuista riippuvainen.

Vierailija
18/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei ny oikein mene läpi. Terveisiä Porvooseen.

Vierailija
19/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei harmita. Paras kesäloman ajankohta on sitäpaitsi syyskuu.

Vierailija
20/20 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teen ihan hyvin palkattua etätyötä, ja työni on kivaa, olen alallani arvostettu ja teen sitä, missä olen hyvä.

Koska olen etätöissä, voin ajoittaa työskentelyni niihin aikoihin, kun se minulle sopii. Herään siis aamulla aikaisin, käytän koirat ulkona ja samalla kun teen aamupalaa, avaan työkoneen. Päivän ikävimmät helteiset tunnit vietän viilennetyssä kodissani töitä tehden, ja illalla, kun alkaa viiletä, pääsen taas rauhassa ulos koirien kanssa. Jos päivällä iskee halu käydä uimassa, niin pulahdan omaan uima-altaaseen. Kas kun työtä tekevällä on varaa hankkia sellainenkin.

Juri nyt pidän ruokataukoa, kun olen syönyt, lähden hetkeksi kasvimaalle touhuamaan. Palattuani kirjaudun takaisin koneelle ja jatkan työskentelyä, samalla taidan syödä jäätelöä (Aino maitosuklaa). Kas kun työssäkäyvällä on varaa ostaa jäätelöä joka päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi