Millainen mies pettää heti seurustelun
alussa?? Ei mahdu mun ajatusmaailmaan..eikö 3kk seurustelun jälkeen pitäisi olla vielä onnensa kukkuloilla, alkuhuumassa?
Tuli vaan mieleen, kun ex-seksisuhteeni ehdottelee mulle tapaamista ja seksiä vaikka on alkanut juuri seurustelemaan. Ja vielä oudompaa, että meidänkin seksisuhde katkesi liikoihin tunteisiin (lähinnä minun puoleltani).
Kommentit (57)
Suostu, harrasta seksiä ja käräytä sitten seurustelukumppanille (minä olen tehnyt niin).
Saahan sitä seksiä vapaasti ympäriinsä harrastaa, mutta ei pidä valehdella eikä kusettaa ketään.
sellaset jotka ryhtyvät seurustelemaan vaan, että saa vakipillun
Menestyvä pelimiehän se siinä :)
Naiset ei vaan millään voi hyväksyä sitä että pelimies on pelimies juuri sen takia että sen tunnistaa vasta jälkeenpäin. Kaikki näyttää täydelliseltä ja nainen visioi jo avioliittoa ja lapsia ja sen jälkeen kun pelimies on päässyt tuikkaamaan niin se katoaakin kuin tuhka tuuleen ja nainen jäi ihmettelemään että mitä tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:43"]Menestyvä pelimiehän se siinä :)
Naiset ei vaan millään voi hyväksyä sitä että pelimies on pelimies juuri sen takia että sen tunnistaa vasta jälkeenpäin. Kaikki näyttää täydelliseltä ja nainen visioi jo avioliittoa ja lapsia ja sen jälkeen kun pelimies on päässyt tuikkaamaan niin se katoaakin kuin tuhka tuuleen ja nainen jäi ihmettelemään että mitä tapahtui.
[/quote]
Miten tämä nyt liittyi mihinkään? Mies siis seurustelee, mutta vonkaa minulta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:41"]Esim. Kaikki.
[/quote]
Olen itse mies ja kun menimme kihloin niin petin seuraavana viikonloppuna, tyhmintä koko jutussa on että enben kihlasormusta en kelvannut kenellekään
Ovatko he vasta tavanneet 3kk sitten...itse en määrittelisi sitä vielä seurustelusuhteeksi.
No millainen ihminen nyt ylipäänsä missään asiassa pettää, huijaa tai valehtelee? Sellainen.
Ihan sama, millä elämänalueella valehtelee ja pettää. Ne, jotka tällaista tekee parisuhteessa, tekee sitä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:40"]
alussa?? Ei mahdu mun ajatusmaailmaan..eikö 3kk seurustelun jälkeen pitäisi olla vielä onnensa kukkuloilla, alkuhuumassa? Tuli vaan mieleen, kun ex-seksisuhteeni ehdottelee mulle tapaamista ja seksiä vaikka on alkanut juuri seurustelemaan. Ja vielä oudompaa, että meidänkin seksisuhde katkesi liikoihin tunteisiin (lähinnä minun puoleltani).
[/quote]
Eipä tarvitse edes tuollaista kysymystä esittää. Sellainen mies, joka pettää heti = huono mies.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:49"]
Ovatko he vasta tavanneet 3kk sitten...itse en määrittelisi sitä vielä seurustelusuhteeksi.
[/quote]Se mitä sinä pidät seurusteluna, ei ole nyt relevanttia, jos ja kun ihmiset itse kokevat seurustelevansa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:50"]No millainen ihminen nyt ylipäänsä missään asiassa pettää, huijaa tai valehtelee? Sellainen.
Ihan sama, millä elämänalueella valehtelee ja pettää. Ne, jotka tällaista tekee parisuhteessa, tekee sitä muutenkin.
[/quote]
Eli sellaiset, joiden kanssa ei kannata olla tekemisissä, ei haalia edes kaveriksi, ei palkata töihin, jne. Epärehellinen mikä epärehellinen.
Mies, joka ajattelee kullillaan ja aivoillaan ajattelee vain sitä kulliaan, tajuamatta, että hän on itse ainoa joka sitä kullia jumaloi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]
[/quote]Se mitä sinä pidät seurusteluna, ei ole nyt relevanttia, jos ja kun ihmiset itse kokevat seurustelevansa.
[/quote]
Jos tämä henkilö ei koe vielä seurustelevansa. Tai he ovat määritelleet suhteensa avoimeksi suhteeksi. Eli ap. onko mies itse kertonut seurustelevansa vai luitko facebookista
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Jos tämä henkilö ei koe vielä seurustelevansa. Tai he ovat määritelleet suhteensa avoimeksi suhteeksi. Eli ap. onko mies itse kertonut seurustelevansa vai luitko facebookista
[/quote]
Ihan itse kertoi. Eikä ole sellainen "sarjaseurustelija". Todellakaan mistään avoimesta suhteesta ole kyse! Ap
No, toivoisitko itse, jos olisit seurustelusuhteessa, saavasi tietää, että kumppanisi ruinaa seksiä entisiltä seksikumppaneiltaan?
Minä toivoisin. Siksi kohtelen muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan ja kerron petetylle, missä mennään. Aina ei ole kiitosta tullut, aika moni elää mieluummin itsepetoksessa kuin tunnustaa tosiasiat. Mutta vastuutaan ei silti voi väistää - elämä pitää elää mahdollisimman hyvin, rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:53"]
Missä vaiheessa se olis sopivaa?
[/quote]
No ei missään, mutta pidän erikoisena että aletaan seurustella, jos heti tekee mieli toista. Yleensä suhteen alussa ollaan niin rakastuneita, ettei muut kiinnosta ja vasta pidemmässä suhteessa tulee näitä kyllästymisiä ym. jolloin tekee enemmän mieli kokeilla jotakin muuta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:43"]
Menestyvä pelimiehän se siinä :)
[/quote]
"Pelimiehet" on aivan helppo tunnistaa. Naisilla vain nuo suuret tunteet kuuluvat asiaan, myös ne itkut jälkeenpäin. Tietää että ne ovat tulossa eikä se oikein haittaa. Ei kukaan suhtaudu vakavasti mihinkään pelimiesluuseriin. Kuhnuri olisi parempi nimitys kuin pelimies. Miten "mies" voikin olla niin saamaton ja tyhjäpäinen että elämä pyörii naisten iskemisen ympärillä. Säälittävää. No sama pätee naisiinkin joilla elämä pyörii miesten iskemisen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:07"]
No, toivoisitko itse, jos olisit seurustelusuhteessa, saavasi tietää, että kumppanisi ruinaa seksiä entisiltä seksikumppaneiltaan?
Minä toivoisin. Siksi kohtelen muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan ja kerron petetylle, missä mennään. Aina ei ole kiitosta tullut, aika moni elää mieluummin itsepetoksessa kuin tunnustaa tosiasiat. Mutta vastuutaan ei silti voi väistää - elämä pitää elää mahdollisimman hyvin, rehellisesti.
[/quote]
Kyllä, mutta minä en ole sille tuntemattomalle naiselle mitään velkaa. Eiköhän se ole miehen asia, haluaako kertoa vai ei. En myöskään ole vastuussa miehen tekosista. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Kyllä, mutta minä en ole sille tuntemattomalle naiselle mitään velkaa. Eiköhän se ole miehen asia, haluaako kertoa vai ei. En myöskään ole vastuussa miehen tekosista. Ap
[/quote]Mitä kyllä? Siis haluaisit itse tietää vai?
Ei kukaan sanonut, että sinä olet kenellekään mitään velkaa. Mutta jos haluaa elää väkivallattomassa maailmassa, kannattaa olla itse lyömättä. Jos haluaa voida luottaa kanssaihmisiin, kannattaa itse olla luotettava. Jne.
Oletko arka? Niitä ihmisiä, jotka ei uskalla soittaa poliisille, vaikka kuulostaisi siltä että naapurissa hakataan jotakuta?
Esim. Kaikki.