Millainen mies pettää heti seurustelun
alussa?? Ei mahdu mun ajatusmaailmaan..eikö 3kk seurustelun jälkeen pitäisi olla vielä onnensa kukkuloilla, alkuhuumassa?
Tuli vaan mieleen, kun ex-seksisuhteeni ehdottelee mulle tapaamista ja seksiä vaikka on alkanut juuri seurustelemaan. Ja vielä oudompaa, että meidänkin seksisuhde katkesi liikoihin tunteisiin (lähinnä minun puoleltani).
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"]
Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä.
[/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi.
[/quote]
No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"] Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä. [/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi. [/quote] No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle?
[/quote]Koska siitä asiasta voi olla varma ja tarvittaessa esittää esim. tekstarin todisteeksi. Kuulopuheisiin siitä, että joku pettää, ei kannata uskoa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"] Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä. [/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi. [/quote] No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle?
[/quote]Koska siitä asiasta voi olla varma ja tarvittaessa esittää esim. tekstarin todisteeksi. Kuulopuheisiin siitä, että joku pettää, ei kannata uskoa.
[/quote]
Kyllä mäkin kertoisin jos kyseessä olisi esim.ystäväni mies, mutta en kyllä millekään ex-panon ventovieraalle naisystävälle alkaisi kirjottelemaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"] Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä. [/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi. [/quote] No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle? [/quote]Koska siitä asiasta voi olla varma ja tarvittaessa esittää esim. tekstarin todisteeksi. Kuulopuheisiin siitä, että joku pettää, ei kannata uskoa. [/quote] Kyllä mäkin kertoisin jos kyseessä olisi esim.ystäväni mies, mutta en kyllä millekään ex-panon ventovieraalle naisystävälle alkaisi kirjottelemaan mitään.
[/quote]Minä kyllä ilmoittaisin, jos tuo ex-panon käytös minua niin paljon askarruttaisi, että tekisin siitä aaveellekin avauksen. Samalla vaivallahan tuo ilmoittaminenkin menisi. Ja sitten saisi ehkä jatkoa ketjuun kuinkas sitten kävikään -tyylisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"] Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä. [/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi. [/quote] No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle? [/quote]Koska siitä asiasta voi olla varma ja tarvittaessa esittää esim. tekstarin todisteeksi. Kuulopuheisiin siitä, että joku pettää, ei kannata uskoa. [/quote] Kyllä mäkin kertoisin jos kyseessä olisi esim.ystäväni mies, mutta en kyllä millekään ex-panon ventovieraalle naisystävälle alkaisi kirjottelemaan mitään.
[/quote]Minä kyllä ilmoittaisin, jos tuo ex-panon käytös minua niin paljon askarruttaisi, että tekisin siitä aaveellekin avauksen. Samalla vaivallahan tuo ilmoittaminenkin menisi. Ja sitten saisi ehkä jatkoa ketjuun kuinkas sitten kävikään -tyylisesti.
[/quote]
Onko sulle koskaan kukaan sanonut, että olet aivan helvetin ärsyttävä ihminen? Jos olet sama tyyppi, joka on työkseen "auttanut" naisia, niin ei voi kuin toivoa ettei itse koskaan joudu sun kaltaisen "ammattiavun" piiriin.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"] Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä. [/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi. [/quote] No en minä kyllä puuttuisi toisten suhteisiin. Jos se moraalikäsitys on sellainen, että kaikesta pettämisestä tulee ilmoittaa, niin miksei sitten ilmoita kaikista tietämistään tapauksista? Miten se on moraalisesti pahempi juttu, että joku ehdottelee juuri itselle? [/quote]Koska siitä asiasta voi olla varma ja tarvittaessa esittää esim. tekstarin todisteeksi. Kuulopuheisiin siitä, että joku pettää, ei kannata uskoa. [/quote] Kyllä mäkin kertoisin jos kyseessä olisi esim.ystäväni mies, mutta en kyllä millekään ex-panon ventovieraalle naisystävälle alkaisi kirjottelemaan mitään. [/quote]Minä kyllä ilmoittaisin, jos tuo ex-panon käytös minua niin paljon askarruttaisi, että tekisin siitä aaveellekin avauksen. Samalla vaivallahan tuo ilmoittaminenkin menisi. Ja sitten saisi ehkä jatkoa ketjuun kuinkas sitten kävikään -tyylisesti. [/quote] Onko sulle koskaan kukaan sanonut, että olet aivan helvetin ärsyttävä ihminen? Jos olet sama tyyppi, joka on työkseen "auttanut" naisia, niin ei voi kuin toivoa ettei itse koskaan joudu sun kaltaisen "ammattiavun" piiriin.
[/quote]Häh? Nyt en ymmärtänyt, mutta ei varmaan tarvitsekaan. Eikö täällä pidä keskustella aiheesta?
Kehittymätön ja häiriintynyt yksilö. Sellainen, joka ei tunne empatiaa eikä häpeää, syyllisyyttä. Haluaa vain elää jännittävää elämää ja tehdä mitä huvittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:42"]Kehittymätön ja häiriintynyt yksilö. Sellainen, joka ei tunne empatiaa eikä häpeää, syyllisyyttä. Haluaa vain elää jännittävää elämää ja tehdä mitä huvittaa.
[/quote]
Mitenhän tämmöinen yksilö edes haluaa seurustelusuhteen..pysyisi sinkkuna niin saisi elää jännittävää elämää ihan rauhassa.
Mistä päin tämä mies on kotoisin?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 22:19"]Mistä päin tämä mies on kotoisin?
[/quote]
Haa! Draamaa. Oletko seurustellut suunnilleen tuon ajan vai? Eiköhän näitä tapauksia ole Suomi pullollaan tai jos ei pullollaan, niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:42"]Kehittymätön ja häiriintynyt yksilö. Sellainen, joka ei tunne empatiaa eikä häpeää, syyllisyyttä. Haluaa vain elää jännittävää elämää ja tehdä mitä huvittaa. [/quote] Mitenhän tämmöinen yksilö edes haluaa seurustelusuhteen..pysyisi sinkkuna niin saisi elää jännittävää elämää ihan rauhassa.
[/quote]No höh, totta kai moraaliton pettäjäkin saattaa haluta asuinkumppanin, naisen kotiinsa tekemään ruokaa, lapsia, hoitamaan kun flunssa iskee, lämmittämään sänkyä. Aika monikin tuollainen haluaa kaiken ja siinähän se moraalittomuus piileekin.
Oletko varma että mies "vonkaa" tosissaan? Tunnen montakin miestä, jotka flirttailevat, muttei silti pettäisi kumppaniaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 07:29"]
Oletko varma että mies "vonkaa" tosissaan? Tunnen montakin miestä, jotka flirttailevat, muttei silti pettäisi kumppaniaan.
[/quote]
No tuota....tunnen tapauksen sen verran hyvin, että taatusti on tosissaan. Joku kysyi, mistä päin mies on, sitä en aio kertoa. Ap
Mä TAVALLAAN ymmärrän tilanteen. Siinä vaiheessa ollaan tunnettu niin vähän aikaa, ettei ole kehittynyt vielä kovin vahvoja ja varmoja tunteita välttämättä. Tällä hetkellä, kun parisuhdetta takana jo useampi vuosi ja naimisissakin ollaan, on jo paljon enemmän pelissä. En tiedä, miten miehet ajattelee, mutta näin mä naisena tämän näen. Alkuaikoina itsekin katselin vielä paljon muitakin, mutta tällä hetkellä ei kyllä kiinnostaa yhtään kukaan muu kuin tuo oma ihana rakas.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:49"]
Mä TAVALLAAN ymmärrän tilanteen. Siinä vaiheessa ollaan tunnettu niin vähän aikaa, ettei ole kehittynyt vielä kovin vahvoja ja varmoja tunteita välttämättä. Tällä hetkellä, kun parisuhdetta takana jo useampi vuosi ja naimisissakin ollaan, on jo paljon enemmän pelissä. En tiedä, miten miehet ajattelee, mutta näin mä naisena tämän näen. Alkuaikoina itsekin katselin vielä paljon muitakin, mutta tällä hetkellä ei kyllä kiinnostaa yhtään kukaan muu kuin tuo oma ihana rakas.
[/quote]
Itse näen asian ihan toisin...pitkissä suhteissa olleena alkutaival oli pelkkää "hanibani pusipusi I love you" - tykitystä eikä kukaan muu mies saanut aivosoluja liikkeelle mihinkään suuntaan. Toki ihmiset ovat erilaisia. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Itse näen asian ihan toisin...pitkissä suhteissa olleena alkutaival oli pelkkää "hanibani pusipusi I love you" - tykitystä eikä kukaan muu mies saanut aivosoluja liikkeelle mihinkään suuntaan. Toki ihmiset ovat erilaisia. Ap
[/quote]
No joo, oli mullakin noin päin mun edellisessä suhteessani, joka sitten kariutuikin (ei pettämiseen).
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:23"]
Kyllä olisi kiire elämä, jos puuttuisi jokaisen tutun ja tutun tutun syrjähyppyihin. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään kuin ilmiantamaan ihmisiä.
[/quote]Ei kai nyt ulkopuolisten juttuihin ehdi, mutta itsekin ilmoittaisin toiselle osapuolelle, jonka kumppani ehdottelisi juuri minulle. Eipä tuo kauaa aikaa vie laittaa facessa viesti, esimerkiksi.