MIKSI niin monet miehet ihastuvat muhun?
Ihan oikeasti, olen pohtinut tätä asiaa todella paljon. Mä en ole erityisen hyvännäköinen, sellainen perusnätti mielestäni. Olen ollut aika hoikka kylläkin, mutta raskauksien jälkeen lihoin sellaiseen normaaliin mammapainoon, eikä se muuttanut mitään. Rinnat ja takapuoli on kyllä ihan ok, ainakin vaatteet päällä. Olen introvertti, mutta vanhemmiten oppinut vähän sosiaalisemmaksi. Mulla on todella huono perusitsetunto.
Todella monet miehet ihastuvat minuun, se on jopa aika rasittavaa, koska joudun todella tarkkaan miettimään, millä tavalla voin puhua ja käyttäytyä miesten seurassa. Tällä hetkellä minuun ihastunut yksi itseäni huomattavasti nuorempi komeamies ja yksi itseäni hiukan vanhempi huippuälykkö (ihan oikeasti, en tajua) oman miehen lisäksi (siis niin, että tiedän asiasta). Pidän myös vapaaehtoisia kursseja aikuisille, ja vaikka ala on periaatteessa yleensä naisvaltainen, kurssiyleisöstäni 90 % on miehiä.
Mielestäni en flirttaile (paitsi harvoin, täytyy myöntää että tuolle nuorelle komistukselle olen flirttaillut, mutta hän kyllä aloitti), vaan käyttäydyn samalla tavoin niin miesten kuin naistenkin kanssa. Kuitenkin vielä nyt 4-kymppisenä tarjontaa on liikaa. Mistä voi johtua?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:43"]
Huono itsetunto viehättää miehiä. Mulla ei ole ja mielestäni hyvännäkönen, ja mua haukutaan rumaksi, ilkeäksi, pahaksi, vaikkei edes tunneta. Kukaan ei ole koskaan sanonut kauniiksi tai nätiksi.
[/quote]
Päinvastoin.
Ja se syy miksi sinua haukutaan ja mikseivät miehet kehu: et ole kaunis, etkä edes nätti. Rumimmat naiset saavat juuri tuon tason kohtelua miehiltä...
[/quote]Hyvä itsetunto ei ole sama kuin tekohymynaamalla nuolen miesten perseitä, vaan nimenomaan en välitä paskaakaan mitä muut ajattelee. Ja kyllä olen kaunis. Sinä et ole varmaankaan millään tasolla komea?
[/quote]
Hyvin provoidut heti :)
Ja vielä kerran, että ymmärrät: sä voit itse kuvitella ja pitää itseäsi kauniina, mutta selkeästi miehille sitä ET ole. Kuinka paljon vituttaa kun hävisit geenilotossa?
[/quote]Et vastannut kysymykseeni:D. Sä olet sekä tyhmä että ruma? Ja saamaton luuserin todennäkösesti kun täällä roikut. Mutta joo. ei oo mun asia.
[/quote]
No ainakin sä todella olet epämiellyttävä persoona. Tiedätkö, että se voi näkyä ulkomuodossasikin, vaikket sitä peilistä huomaisikaan.
T. ei aiemmin sinulle vastannut
[/quote]Hyppään väliin. Useimmiten se menee kyllä niin päin että kun ihmistä aletaan pitää vastenmielisenä, käytös muuttuu koska oletusarvoa vastaan ei jaksa loputtomiiin taistella. Ps. näin saat naisesta vihollisen!
Vähän sama "ongelma".
Olen kysellytkin ystäviltäni, että mikä on salaisuuteni. Itse en oikein hahmota sitä.
Kuulemma äärettömän intensiivinen katse ja läsnäolo. Olisiko sama sinulla? En ole erityisen hyvännäköinen, mutta se saattaa olla vain plussaa monen miehen mielestä. Liian hyvännäköisiähän ei yritetä, koska katsotaan ne saavuttamattomiksi jo etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:10"]
Olet luultavasti luonteeltasi keveällä ja kivalla tavalla mutkaton ja osaat olla vuorovaikutustilanteissa tilaa antava. Introvertti voi osata tuon luonnostaan; ei odota, että toinen on yleisönä aplodeeraamassa eikä käytöksellään "vaadi" toista tykkäämään itsestään. Siinä on se ihan valinnanvapauden tunne, jonka osaat muodostaa imapiiriin.
Luultavasti olet sopivasti älykäs ja huumorintaju on laaja ja osaat soveltaa sitä tilannekohtaisesti. Sinun olemisesta puuttuu kerskailu (super)älykkyydestä ja (super)kauneudesta joten ihmiset saavat tunteen, että ovat ihan hyviä ihmisiä. Ihmiselle on tärkeää -ei paitsi seura, jossa on, vaan- se, minkälaisena kokee itsensä siinä seurassa. Sinulla on annettu lahja luoda ilmapiiri, missä toisen on helppo pitää myös itsestään ja sitäkin kautta ihastua myös sinuun.
[/quote]
Tämä on hyvä viesti. Itsellä sama tilanne kuin ap:lla, vaikka olen yli 40 ja naimisissa sekä liuta lapsia. On ollut koviakin kokemuksia elämässä joista olen selvinnyt positiivisella asenteella ja se hehku näkyy ulospäin. Lisäksi minua itseä huvittaa monissa muissa naisissa (varsinkin nuorissa) se hirveä yritys. Yritys tälläytyä ja muikistella, se on meistä aikuisista naurettavan näköistä. En kuitenkaan näytä huvittuneisuuttani kenellekään vaan kohtelen nuoriakin kunnioituksella. Parasta olla luonnollinen käytökseltään vaikka esim. laittautuisikin. Laittaa ne meikit naamaan ja sitten unohtaa ne ja keskittyy olemaan kiinnostunut toisista ihmisistä. Heidän mielipiteistään ja elämästään.
Haha, komea ja mies kirjoitetaan tietysti erikseen.
ap
Huono itsetunto viehättää miehiä. Mulla ei ole ja mielestäni hyvännäkönen, ja mua haukutaan rumaksi, ilkeäksi, pahaksi, vaikkei edes tunneta. Kukaan ei ole koskaan sanonut kauniiksi tai nätiksi.
Paljon sitten on todella moni ja miten tämä ihastumien ilmenee.
Ei se ole auttamatta ihastumista, jos joku saa sinulle moi.
Olen kyllä tähän ikään oppinut tunnistamaan ihastumisen. Tarkoitan sillä tässä yhteydessä nyt myös pelkkää viehättymistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 15:58"]
Sulla on hyvä mielikuvitus..
[/quote]
Se voi olla :D
ap
Keski-iän kriisiä pukkaa ja kuvittelet olemattomia huonoitsetuntoisena. Tai sitten annat ahkerasti pillua miehille ja ne tietävät asian.
ne on ne juutalaiset taas asialla
Yksi - erittäin hyvä - selitys: "kurssiyleisöstäni 90 % on miehiä".
Arkipäiväisen näköinen kaverini ihmetteli aina suosiotaan miesten parissa. Hän työskenteli firmassa, jossa 95 prosenttia työntekijöistä oli miehiä.
Nykästä siteeraten totean, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Jotkut tytöt/naiset ovat vaan jotenkin "ihastuttavia", hankala selittää oikein tarkemmin, mutta olen huomannut moisen asian. Eivät ole niitä kaikkein kauniimpia tai pamela anderson -kroppaisia, vaan sen sijaan pienet virheet jopa inhimillistävät ja tekevät naisesta helpommin lähestyttävän ja jollain tavalla maanläheisemmän. Liika flirttailu latistaa tätä ihastuttavuutta, mutta jatkuva pieni pilke silmäkulmassa lisää roimasti. Huumorintaju, hurmaava hymy ja säihkyvät silmät, persoonallisuus ja sopiva temperamentti, perusnätti naama ja normaali kroppa. Tällaisiin naisiin minä yleensä ihastun, ns. "missit" sun muut voivat olla sitten lihallisen himon kohteina päiväunissa.
t sinkku-M36
Mulla on sama juttu, mutta muhun ihastuu sekä miehet että naiset. Ihmiset sanovat, että mun kanssa tulee nopeasti sellainen olo kuin oltaisiin hyvinkin läheisiä. Olen kuulemma jotenkin lämmin ja turvallinen. Jos suakin on jotenkin helppo lähestyä noin henkisesti. Tai ei välttämättä oikeasti lähestyä, vaan ihmisille tulee sellainen tunne helposti. Itsekin olen tosiasiassa hyvin introvertti, enkä itse tunne ketään läheiseksi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 16:06"]
Yksi - erittäin hyvä - selitys: "kurssiyleisöstäni 90 % on miehiä".
Arkipäiväisen näköinen kaverini ihmetteli aina suosiotaan miesten parissa. Hän työskenteli firmassa, jossa 95 prosenttia työntekijöistä oli miehiä.
Nykästä siteeraten totean, että jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
[/quote]
Tämä! :D Oma menekki nousee aina stratösfääreihin, kun olen työskennellyt paikoissa, joissa valtaosa on miehiä. Totuus nyt on, että mitä vähemmän naisia paikalla, sitä suurempi todennäköisyys että porukkaan tulevasta kiinnostutaan - oli nainen sitten oikea catch tai ei.
Onhan se vähän rasittavaa, kun ne työkuukaudet joutuu jatkuvasti antamaan pakkeja (mm. jatkuvia treffipyyntöjä, miehet tulevat juttelemaan jatkuvasti tauoilla), mutta onnekseni sulaudun sitten seinäruusuksi kun esim. käy baareissa vapaa-ajalla, jolloin samaa efektiä ei ole kun tarjonta miehillä suurempi.
Mietin ystäviäni joihin miehet yleensä ihastuvat. Vaikea selittää. Ovat kiinnostuneita miehen mielipiteistä, puheista, työstä, nauravat vitseille. Siis osoittavat huomiota, vaikkakin vain ystävällistä. Ja nämä naiset toimivat näin naistenkin seurassa,toki. Myönnän, että välillä nää kaverit on saanu mut ärsyyntyy, varsinkin kun joskus tuntuu että se miesten "ihailu" on jotenkin tarkoituksella tehtyä.. Ja sitten ihmetellään että mites toi olikin ihastunut.
Luulen, että tolla keinolla saa miehet ja naiset ihastuu, mut ite on pysty "nuoleskella"
up