Kiltti mies ei kiihota
Pitäisikö yrittää valjastaa "paha poika" parisuhteeseen ja kärsiä pettämisestä ym hyljeksinnästä, jotta seksi toimisi? Kiltin miehen kanssa parisuhde on kaikilta muilta osa-alueiltaan äärimmäisen miellyttävää ja mukavaa, mutta se seksi... Itse pärjäisin vähemmälläkin, mutta en halua loukata kilttejä miehiä. He haluavat kuitenkin tuntea itsensä alfa-uroiksi rakastamansa naisen kanssa, mikä minun nähdäkseni on aika mahdoton haave.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:02"]
Pitäisikö yrittää valjastaa "paha poika" parisuhteeseen ja kärsiä pettämisestä ym hyljeksinnästä, jotta seksi toimisi? Kiltin miehen kanssa parisuhde on kaikilta muilta osa-alueiltaan äärimmäisen miellyttävää ja mukavaa, mutta se seksi... Itse pärjäisin vähemmälläkin, mutta en halua loukata kilttejä miehiä. He haluavat kuitenkin tuntea itsensä alfa-uroiksi rakastamansa naisen kanssa, mikä minun nähdäkseni on aika mahdoton haave.
[/quote]
Miehiä kuuluu olla kaksi:
- Kilttimies kotona kuhnustelemassa kotitöitä yms. kuuliaisena
- Vaarallinenmies baanalla, riippuen oviksen vaiheesta
: http://www.iltalehti.fi/nainen/2014021918053528_na.shtml
Kiiruhtakaa kiistämään....
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:04"]Miksette te ihmiset mieti näitä juttuja jo ennen kuin menette naimisiin ja hankitte lapsia? On aika käsittämätöntä siinä vaiheessa enää itkeä, ettei puoliso olekaan jännittävä rakastaja. Senhän olette kuitenkin tienneet alusta alkaen.
[/quote]
Kuka puhui naimisiinmenosta jotain???? -.-
[/quote]
Ei kukaan (ainakaan suoraan), mutta nro 14 kertoo perustaneensa perheen tällaisen miehen kanssa. Siinä kohtaa kai on aika se ja sama, ollaanko naimisissa vai avoliitossa, jos jälkikasvua on. Kuitenkin epätyydyttävään ihmiseen on sitouduttu merkittävällä tavalla. Mainitsin kuitenkin naimisiinmenon ja lasten saamisen lähinnä ihan yleisellä tasolla, sitoutuisen merkkeinä, en osoitellakseni ketään.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:04"]Miksette te ihmiset mieti näitä juttuja jo ennen kuin menette naimisiin ja hankitte lapsia? On aika käsittämätöntä siinä vaiheessa enää itkeä, ettei puoliso olekaan jännittävä rakastaja. Senhän olette kuitenkin tienneet alusta alkaen.
[/quote]
Kuka puhui naimisiinmenosta jotain???? -.-