Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti mies ei kiihota

Vierailija
01.10.2015 |

Pitäisikö yrittää valjastaa "paha poika" parisuhteeseen ja kärsiä pettämisestä ym hyljeksinnästä, jotta seksi toimisi? Kiltin miehen kanssa parisuhde on kaikilta muilta osa-alueiltaan äärimmäisen miellyttävää ja mukavaa, mutta se seksi... Itse pärjäisin vähemmälläkin, mutta en halua loukata kilttejä miehiä. He haluavat kuitenkin tuntea itsensä alfa-uroiksi rakastamansa naisen kanssa, mikä minun nähdäkseni on aika mahdoton haave.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:50"]Kyllähän siinä torttu kostuu, kun jännämies pyörittää tukasta ympäri makkaria ja ainoa liukastus kakkoseen on omat kyyneleet, ennenkuin jännämies survaisee.
[/quote]

Ikävä kyllä tää ei ole edes kärjistetty versio tarinasta, vaan totisinta totta monessa parisuhteessa. Siis että mies tekee asioita vasten naisen tahtoa, satuttaa tätä tieten tahtoen, eikä välitä pätkän vertaa naisen kivusta ja tuskasta, vaan pikemminkin nauttii juuri siitä. Been there, done that. :(

Vierailija
2/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:50"]Kyllähän siinä torttu kostuu, kun jännämies pyörittää tukasta ympäri makkaria ja ainoa liukastus kakkoseen on omat kyyneleet, ennenkuin jännämies survaisee.
[/quote]

Ikävä kyllä tää ei ole edes kärjistetty versio tarinasta, vaan totisinta totta monessa parisuhteessa. Siis että mies tekee asioita vasten naisen tahtoa, satuttaa tätä tieten tahtoen, eikä välitä pätkän vertaa naisen kivusta ja tuskasta, vaan pikemminkin nauttii juuri siitä. Been there, done that. :(
[/quote]
Vaikuttaa, että monet naiset haluaa huonoa kohtelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapasta muistuttava mies ei kostuta, lisää uutisia kello kympin uutisissa.

Vierailija
4/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole mahdoton haave! Minulla on kiltti ja hyvä mies, joka kiihottaa minua niin järjettömän paljon, etten kovin helposti edes kiihotu mistään tai kenestäkään muusta. Emmekä edes ole mikään tuore pari.

Vierailija
5/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! :) ikää on vain niin paljon, että olen jo menettää toivoni.

Vierailija
6/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:04"]Miksette te ihmiset mieti näitä juttuja jo ennen kuin menette naimisiin ja hankitte lapsia? On aika käsittämätöntä siinä vaiheessa enää itkeä, ettei puoliso olekaan jännittävä rakastaja. Senhän olette kuitenkin tienneet alusta alkaen. [/quote] Kuka puhui naimisiinmenosta jotain???? -.-

[/quote]

Ei tarvitse puhua. Kaikki tietää että tällä palstalla on vain rumia ja kouluttamattomia av-mammoja jotka elävät miestensä rahoilla eivätkä käy töissä. 

Vierailija
7/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:39"]lapasta muistuttava mies ei kostuta, lisää uutisia kello kympin uutisissa.
[/quote]

Onko kiltti ja kunnollinen mies automaattisesti lapanen? Ei minun mielestäni. Ehkä noita kilttejä mutta silti kuumia miehiä on kai sitten harvassa.

Vierailija
8/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä torttu kostuu, kun jännämies pyörittää tukasta ympäri makkaria ja ainoa liukastus kakkoseen on omat kyyneleet, ennenkuin jännämies survaisee.

Vierailija
9/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että haluatko oikeasti "pahan"- pojan kanssa parisuhteeseen että kiihotut vai olisiko mahdollista kiihottua miehestä joka on kiltti, mutta määrätietoinen ja dominoiva esimerkiksi sängyssä?

Mies

Vierailija
10/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman kiltein ja ihanin, hellin ja lempein mies, joka osaa kuitenkin sängyssä olla myös armoton ja julma, pervo sadisti. Parempaa ei voi toivoa<3

Vierailija
11/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa tehdö niin kuin aina on tehty otat kiltin miehen parisuhteeseen ja seksiä harrastat jännämiehen kanssa.

Vierailija
12/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu miehesi kanssa asiasta. Jos pystyisit kertomaan että haluaisit lisää intohimio ym lisää :)
Kysy itseltäsi mitkä asiat ovat sinulle tärkeimmät asiat parisuhteessa?

Kiltti mies on rakastava, tuo turvaa, luottamus ja arki sujuu..
Moni nainen unohtaa turvallisuuden ja luottamuksen parisuhteessa.

Itse elin 8 vuotta kiltin miehen kanssa ja erosin hänestä tämän samanasian takia..ja sain itselleni "pahan pojan"... olen joutunut kohtaamaan väkivaltaa,pelkoa ja luottamuksen menettämisen... en yleistä että kaikki "pahat pojat" ovat samanlaisia.. mut mieti tarkkaan mitä oot tekemässä :)

Vierailija
13/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehethän ovat usein parhaimpia sängyssä. Siellä kun se "paha puoli" pääsee esiin ;)

Vierailija
14/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiltti mies joka on sängyssä dominoiva peto. Nam!

Vierailija
15/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla olla vaan asenneongelma. Omat ennakkoluulosi ja stereotypiasi estävät sinua nauttimasta teidän seksistä. Ehkä mies aistii sen? Älä laita miehen syyksi TEIDÄN seksiongelmia, vaan mieti olisiko jotain mitä sinä voisit tehdä. Seksi on kahden kauppa, et voi sysätä vastuuta pelkästään miehelle. Luulet että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, mutta ei se ole. Etsit virheitä miehestäsi, mutta kannattaa kurkata myös peiliin. Ehkä miehesikään ei ole tyytyväinen sinun panokseesi?

Vierailija
16/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:56"]

Jäin miettimään, että haluatko oikeasti "pahan"- pojan kanssa parisuhteeseen että kiihotut vai olisiko mahdollista kiihottua miehestä joka on kiltti, mutta määrätietoinen ja dominoiva esimerkiksi sängyssä?

Mies

[/quote]

Tää  on periaatteessa hyvä. Mutta ei kenestä tahansa kiltistä miehestä kouluteta dominoivaa sänkymiestä. Itse varovasti kokeilin oman kiltin miehen kanssa, että sanoin, että olisi kiva, jos olisit sitä määrätietoisuutta, että mies ottaisi minut. No siitähän seurasi sellainen pelleily-show-esitys, kun se ei ollut miehelle hänen aitoa itseään. Mieluummin oon ilman kuin alan miehen pelleilyn kohteeksi.

Vierailija
17/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:27"]Kiltit miehethän ovat usein parhaimpia sängyssä. Siellä kun se "paha puoli" pääsee esiin ;)
[/quote]

Näin on. Nykyinen mieheni on ehdottomasti kiltein ja luotettavin tapailemistani miehistä, mutta myös ehdottomasti paras sängyssä. En ymmärrä, miten kiltti mies ei muka voisi olla myös komea, seksikäs ja hyvä rakastaja!

Vierailija
18/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:56"]

Mies

[/quote]

Tää  on periaatteessa hyvä. Mutta ei kenestä tahansa kiltistä miehestä kouluteta dominoivaa sänkymiestä. Itse varovasti kokeilin oman kiltin miehen kanssa, että sanoin, että olisi kiva, jos olisit sitä määrätietoisuutta, että mies ottaisi minut. No siitähän seurasi sellainen pelleily-show-esitys, kun se ei ollut miehelle hänen aitoa itseään. Mieluummin oon ilman kuin alan miehen pelleilyn kohteeksi.

[/quote]

Minulla täysin sama kokemus mieheni kanssa. En viitis erota kun on lapsikin ja mies on muutoin mukava. Tyydyn siihen, että mies osaa edes kielihommat joka onkin hänen ainoa kykynsä tai taitonsa sillä saralla. Villiä kuumaa rakastajaa en miehestäni tule saamaan ikinä. Kaikkea ei voi saada. 

Vierailija
19/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te ihmiset mieti näitä juttuja jo ennen kuin menette naimisiin ja hankitte lapsia? On aika käsittämätöntä siinä vaiheessa enää itkeä, ettei puoliso olekaan jännittävä rakastaja. Senhän olette kuitenkin tienneet alusta alkaen.

Vierailija
20/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailusi kilteistä miehistä:

"He haluavat kuitenkin tuntea itsensä alfa-uroiksi rakastamansa naisen kanssa, mikä minun nähdäkseni on aika mahdoton haave."

Sinun mielestäsi kiltti mies ei voi olla "alfa-uros", vaan "alfa-uros" on ei-kiltti mies?

Vastaa omia emppiirisiä kokemuksiani naisista. Kiltteys > vähemmän seksiä ja arvostusta.

41v m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi