Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit valita yhden kohdan kropastasi ja muuttaa sen..

Vierailija
04.10.2006 |

...haluamasi näköseksi,mitä tekisit? Itse isommat rinnat,silikooneihin en suostu..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu lähtee laihduttamalla ja jumpalla

Vierailija
2/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on naamassa tosi helposti punoitusta, ja joudun käyttämään peittäviä meikkejä, että saan sen piiloon, olisi ihanaa vaan lähteä ulos vaikkapa kauppaan ilman meikin meikkiä, ja naama olisi tasaisen värinen... Toinen olisi upeat, tasaiset hampaat! No, nyt mulla on kyllä tasaiset hampaat, kiitos laminaattien, ja tasaisen värinen iho, kiitos meikkien, mutta olisi kuitenkin ihanaa, kun ne olisi ihan luonnostaan. Näin täällä ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan ylipitkät, pois leikkauksesta kasvaneet ja kamalat luonnonkiharat vielä lisäksi.

Haluaisin siis joko ihan suorat tai sellaiset ihanan kiharat hiukset ja lapaluihin ylettyvät hiukset! :)

Muuhun kroppaan taidan olla ihan tyytyväinen vaikka synnytyksestäkin on vasta kuukausi. Ja tiedän että voin kropalleni tehdä itse jotain, mutta tohon hiusongelmaan en voi itse vaikuttaa :)

Vierailija
4/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantio+yläreidet+takapuoli KAPEAMMAKSI, kiitos. Siis edestä/takaapäin katsottuna:) Tällainen päärynävartalo on kuulkaa aivan järkky. Varsinkin kun se on muuten hoikassa varressa.

Vierailija
5/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei ole mitään vikaa, mutta tohon mahaan ei auta laihdutus, karppaus, liikunta eikä mikään.

Vierailija
6/11 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapempi pylly ja reidet. Ja selluliittikin samalla pois, kiitos!

Vierailija
7/11 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos massua ei voisi pienentää, niin sitten haluaisin rasvaa pois käsivarsista.

Vierailija
8/11 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

samat sanat!

Vierailija
9/11 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt tuntuu, etten muuttais mitään. Sitten en enää olis minä. Ikävää, ettei useampi ole tyytyväinen itseensä!

Vierailija
10/11 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattaperseeni haluaisin muhkeammaksi, pyöreämmäksi ja kiinteäksi persikkapepuksi;)

Vierailija
11/11 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen raskausarpia ei kukaan näe housujen läpi, ja rinnatkin voisivat jäädä pienemmiksi sillä kustannuksella, että saisin ihanan litteän vatsan takaisin.