Olen kateellinen naisille
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:30"]Olisi ihanan helppoa, kun saisi pillun avulla jonkun rikkaan miehen nilkkaan ja sitten pari lasta, niin ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä.
M38
[/quote]
Vuosikymmeniä sitten homoja leikattiin "naisiksi" ja lopputulos oli katastrofi, itsemurhia ja pettymystä. Homo kun ei ole nainen. Oikeiden transihmisten hoidot keskeytyivät vuosikausiksi. Nykyään seulotaan oikeasti leikkausta tarvitsevat haluan-mahdollisimman-paljon-seksiä-homoista.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"]Vaihtaisin kyllä naiseksi vaikka heti JOS se olisi 100%:sti mahdollista ,mutta vielä ei lääketiede ole niin pitkällä että olisi. Ikääkin on jo 31 ,joten kai tämä elämä on vain miehenä lusittava loppuun. Toivottavasti tulevaisuudessa lastenpsykiatrien myötävaikutuksella pystytään seulomaan kaikki mahdolliset transtapaukset niin tarkkaan ,että tuloksellinen hoito päästäisiin aloittamaan kaikkien kohdalla mahdollisimman varhaisessa vaihessa. Se tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi kun yksilön psyyke olisi kunnossa eikä hänellä olisi mitään esteitä esim. koulutuksen suhteen tai työtehtävien vastaanottamisessa ym. asioissa joihin sukupuolen selkeys käsitteenä yhteiskunnassa ja määriteltävyys vaikuttaa.
[/quote]
No ei ole 100% mahdollista siinä mielessä, ettet joutuisi kokemaan kuukautiskipuja, mutta elä sitten miehen roolissa, jos ei korjaushoidot kelpaa.
Pillun avulla saisi Ilmaiset juomat baarissa ja ei olisi mikään pakko lähteä mukaan, kääntäisi vain selkänsä, kun haluaisi uutta seuraa. Monet miehet myös mielistelee ja palvelee naista pillun saamisen toivossa. Kyllä olisi helppoa elämää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:30"]Olisi ihanan helppoa, kun saisi pillun avulla jonkun rikkaan miehen nilkkaan ja sitten pari lasta, niin ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä. M38 [/quote] Vuosikymmeniä sitten homoja leikattiin "naisiksi" ja lopputulos oli katastrofi, itsemurhia ja pettymystä. Homo kun ei ole nainen. Oikeiden transihmisten hoidot keskeytyivät vuosikausiksi. Nykyään seulotaan oikeasti leikkausta tarvitsevat haluan-mahdollisimman-paljon-seksiä-homoista.
[/quote]Siinä leikkauksessa vain tuhotaan täysin onnistuneet sukuelimet eikä anneta mitään toimivaa ja normaalia tilalle. Sadan vuoden päästä varmaan kauhistellaan näitä "vaihdoksia" samalla tavalla kuin nykyään kauhistellaan keskiajan lääketiedettä. Kukaan ei tarvitse sukuelimiensä laittamista lihamyllyyn psykiatrisen sairauden takia. Moni tosin haluaisi sitä pedofiileille.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"]Vaihtaisin kyllä naiseksi vaikka heti JOS se olisi 100%:sti mahdollista ,mutta vielä ei lääketiede ole niin pitkällä että olisi. Ikääkin on jo 31 ,joten kai tämä elämä on vain miehenä lusittava loppuun. Toivottavasti tulevaisuudessa lastenpsykiatrien myötävaikutuksella pystytään seulomaan kaikki mahdolliset transtapaukset niin tarkkaan ,että tuloksellinen hoito päästäisiin aloittamaan kaikkien kohdalla mahdollisimman varhaisessa vaihessa. Se tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi kun yksilön psyyke olisi kunnossa eikä hänellä olisi mitään esteitä esim. koulutuksen suhteen tai työtehtävien vastaanottamisessa ym. asioissa joihin sukupuolen selkeys käsitteenä yhteiskunnassa ja määriteltävyys vaikuttaa. [/quote] No ei ole 100% mahdollista siinä mielessä, ettet joutuisi kokemaan kuukautiskipuja, mutta elä sitten miehen roolissa, jos ei korjaushoidot kelpaa.
[/quote] Se onkin minulla loppujen lopuksi vain (pakko-) rooli josta aina omissa oloissani vapaudun pikimmiten . Tiedät varmaan ,että ne maksavat myös ja mitä pitemmälle aika etenee yksilön kohdalla sitä epävarmemmiksi muuttuvat myös tulokset. On minulla kuitenkin miesystävä ja voin käyttää hamettakin jos haluan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui.
M36
[/quote]
Punnerra ensin pari lasta tähän maailmaan niin keskustellaan sitten.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla. [/quote] Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui. M36 [/quote] Punnerra ensin pari lasta tähän maailmaan niin keskustellaan sitten.
[/quote] Aika epäreilu veto oli toi...Ei siihen muuten ihan kaikki naisetkaan pysty tai ole heille mahdollista siis jos fysiikka jotenkin brakaa tai eivät sitten jostain muusta syystä tule hankkineeksi (omaa)lasta.
Hyi miten paljon alapeukkuja. Aivan kuin pimppikään nyt mikään kiva asia olisi. Mutta ehkä nää yläpeukuttajat kuvittelee vähän liikoja omistaan. Mulle ei ainakaan omalla pimpilläni ole paskankaan merkitystä, ei sillä, että kaipaisin mitään pippeliäkään. En todellakaan. Ei näitä asioita tartte miettiä tai haluta, ne vaan on miten ne on. Tyhmä aloitus siis todellakin ja vielä tyhmempiä aloituksen yläpeukuttajat!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:57"]
Hyi miten paljon alapeukkuja. Aivan kuin pimppikään nyt mikään kiva asia olisi. Mutta ehkä nää yläpeukuttajat kuvittelee vähän liikoja omistaan. Mulle ei ainakaan omalla pimpilläni ole paskankaan merkitystä, ei sillä, että kaipaisin mitään pippeliäkään. En todellakaan. Ei näitä asioita tartte miettiä tai haluta, ne vaan on miten ne on. Tyhmä aloitus siis todellakin ja vielä tyhmempiä aloituksen yläpeukuttajat!
[/quote]
Siis YLÄpeukkuja
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:30"]
Olisi ihanan helppoa, kun saisi pillun avulla jonkun rikkaan miehen nilkkaan ja sitten pari lasta, niin ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä. M38
[/quote]
Miesten kuuluu saada aivojensa avulla rikas perijätätr, mutta siinä on tosiaan se rajoitus, että pitää olla ne aivot. Sori.
t. Rikas perijätär, jolla on älykäs mies
PS. Aina jaksaa huvittaa tuo miesten valitus OMIEN alhaisten vaatimustensa tasosta. "Meille riittää, että sulla on pillu". Ihan sama. Meille naisille riittää, että sulla on fiksut aivot. Kummat on siis älykkäämpiä vaatimuksissaan?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]
Aattele miten helppoa naisilla on kun ne voi jakaa sitä pimppiä vastikkeita vastaan. Itse kiertelisin pitkin eurooppaa ja maksattaisin miehillä kaiken, pari viikkoa unkarissa, satunnaiset miehet majoittais ja antais ruokaa ja kiitokseksi minä antaisin pimppiä. Sitten matka seuraavaan maahan vaikka saksaan ja siellä sama homma. Lopulta koko eurooppa kieretty ilman että itse maksoi siitä centtiäkään! samalla voi verrata eri maiden miehiä keskenään jne. Vanhana muistelisi kuinka sitä tuli nuorena ja nättinä "reissailtua"
[/quote]Sä et tiedä helposta mitään. Jatkuva pelko raskaudesta on aivan hirveää. Et voi koskaan tajuta sitä. Ja kuinkahan moni on tullut raskaaksi vaikka ehkäsy käytössä, aika helvetin moni. Ja sp-taudit tarttuu naisille paljon helpommin.
[/quote]
Siksi onkin ihan älytöntä, että naiset itse ovat demonisoineet abortin. Ja siihen suhtaudutaan niin tunteella. Ei tietysti kaikki, mutta osa. Kun jos solumöykkyjen yhdistymistä ei halua, niin sitä ei halua. Aivan hyvin sen voi sellaisessa vaiheessa sitten abortoida veks. Aivan eri juttu on sitten se oma toivottu lapsi. Sitä saakin haluta.
Pimppi on pelkkää paskaa. Järkyttävää, ettei joku mies halua olla mies naiselle pippelin kanssa, vaan toivoo vain seksiä ja saavansa sitä pillun avulla. Todella huonoa. Kertoo miesten naisille antaman seksin tasosta! :D
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:07"]
Siksi onkin ihan älytöntä, että naiset itse ovat demonisoineet abortin. Ja siihen suhtaudutaan niin tunteella. Ei tietysti kaikki, mutta osa. Kun jos solumöykkyjen yhdistymistä ei halua, niin sitä ei halua. Aivan hyvin sen voi sellaisessa vaiheessa sitten abortoida veks. Aivan eri juttu on sitten se oma toivottu lapsi. Sitä saakin haluta.
[/quote]
Oikeastaan miehet sen abortin on "demonisoineet". Niissä maissa joissa abortti on edelleen laiton on myös naisten asema yleensäkkin huono. Naisilla ei ole oikeastaan ihmisoikeuksia ollenkaan, eikä heidän elämällään ole juurikaan arvoa. Näissä maissa kuolee vuosittain useita naisia joko laittomaan aborttiin tai joissain maissa jopa nainen tuomitaan kuolemaan jos abortista jää kiinni.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"] Ei muuten, mutta saisi paljon helpommin seksiä :( [/quote] Kylä mieskin saa seksiä, jos laskee tasoaan. Mutta se voi toki tarkoittaa sitä 50-vuotiasta alkoholisoitunutta lihavaa naista. Miehellä vaan on se ongelma, että oli oma ikä mikä tahansa, niin on pakko saada sitä 20-vuotiasta kaunista ja hoikkaa naista. Kuule ei me rumatkaan naiset saada sitä komeeta David Beckham -tasoista miestä :) [/quote] No olisin kyllä valmis panemaan niitä 40-50v naisiakin, ei tietystikään alkoholisoituneita, mutta ei pieni ylipaino haittaa. Kyllä kai tässä on jo tarpeeksi tason laskua, koska olen alle 30v ja ihan hyvä kroppainen mies.
[/quote]
No ei ne naiset tule sua kotoa hakemaan. Nyt vain harrastamaan jotain sellaista, missä tuon ikäisiä sinkkuja tapaisi. Kai niitä myös tietynlaisista vanhemmille ihmisille suunnatuissa pubeissa ja baareissa on. Kyllä varmaan nuoren miehen kiinnostus saa heidät hämilleen. Ei se ihan arkipäivää ole, että nuorempi mies uskaltaa lähestyä ja kertoa tunteistaan/kiinnostuksestaan.
[/quote]
Ei ne ota tosissaan livenä tai uskalla lähteä ja netissä lähestyessä on paljon muitakin yrittäjiä. Pitääkööt pillunsa kerta ei helppo ja nuorempi seura kelpaa.