Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen naisille

Vierailija
30.09.2015 |

Pimppi olisi paljon kivempi, kuin pippeli. :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]

Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.

[/quote]

joka vain lisääntyy iän myötä. Harmaantuminen ja rypyt esim. tekevät miehestä muka charmikkaan, mutta naisesta noita-akan. Myös miehen ylipainoa katsellaan suopeammin, kuin naisen, etenkin yritysten johtoportaassa.

Vierailija
22/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:04"]Pimpin takua saa pelätä mamuraiskaajia joka nurkalla. Ei oo muuten hauskaa.
[/quote]

Kantsii kyllä pelätä tuttuja suomalaisia miehiä: yleisin raiskaustyyppi on tutun tekemä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]

Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.

[/quote]

En usko.

Vierailija
24/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui.
M36
[/quote]
Oletko sä M36 ollut raskaana?
[/quote]
En, mutta olen katkaissut kerran jalkani pahasti ja olin melkein vuoden liikuntakyvytön ja en lihonut yhtään, lihakset vain surkastui jaloissa.

Vierailija
25/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
Mikä painon kyttäämisessä on vaikeaa? Olen painanut 2 kilon tarkkuudella saman verran siitä lähtien, kun pituuskasvu loppui.
M36
[/quote]
[/quote]

Estrogeenistäkään ei taida olla paljoa kokemusta.

Miehen aineenvaihdunnalla ja lihasten muodostumisen tasolla se onkin helpompaa.

Vierailija
26/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:58"]

Oletko transihminen? Toki sukupuoli on paljon.muutakin kuin pimppi tai pippeli. Itselläni on pimppi ja olen mies.

[/quote] ????
[/quote]

Olet varmaan kuullut transihmisistä? Kirjoittaja on ilmeisesti syntymässä määritetty tytöksi mutta elää miehenä, ehkä odottaa leikkausta?
[/quote]

Juurikin näin.

Vierailija
27/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]

Ei muuten, mutta saisi paljon helpommin seksiä :(

[/quote]

No joo, mutta naisena et välttämättä koe ikinä orgasmia ja jos niitä saat, et luultavasti yhdynnyssä. Yhdyntä voi myös tuntua kivuliaalta tai käytännössä ei juuri miltään. Miehet nyt yleensä sentään saa aina tyydytyksen eikä sen pippelin työntäminen pimppiin koske, ellei nyt sitten satu olemaan liian tiukka esinahka tai muu ongelma meneillään.

T: Nainen, joka ei ole ikinä saanut orgasmia yhdynnyssä (enkä edes nuoltaessa)

Vierailija
28/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
M36
[/quote]
[/quote]
En, mutta olen katkaissut kerran jalkani pahasti ja olin melkein vuoden liikuntakyvytön ja en lihonut yhtään, lihakset vain surkastui jaloissa.
[/quote]
Sä et pysty ymmärtämään, kuinka ahdistavaa on nähdä painon nousevan etenkin loppuraskaudesta hurjaa vauhtia vaikka sitä yrittäisi hillitä noudattaen tervellisiä elämäntapoja. Noin 15kg väistämätön lihoaminen melkein vuodessa on rehellisesti sanottuna sietämätöntä. Myös menkkojen aikainen painonvaihtelu on ahdistavaa, ainakin minulle. Älä viitsi verrata sitä liikuntakyvyttömyyteen.

Vierailija
29/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]

Aattele miten helppoa naisilla on kun ne voi jakaa sitä pimppiä vastikkeita vastaan. Itse kiertelisin pitkin eurooppaa ja maksattaisin miehillä kaiken, pari viikkoa unkarissa, satunnaiset miehet majoittais ja antais ruokaa ja kiitokseksi minä antaisin pimppiä. Sitten matka seuraavaan maahan vaikka saksaan ja siellä sama homma. Lopulta koko eurooppa kieretty ilman että itse maksoi siitä centtiäkään! samalla voi verrata eri maiden miehiä keskenään jne. Vanhana muistelisi kuinka sitä tuli nuorena ja nättinä "reissailtua"

[/quote]

Joo ja samalla tuskailet sisäisesti olevasi huora/hutsu. Koska niinhän yhä meidänkin kulttuurissa naisen seksihurjastelut nähdään pahassa valossa. Ja kuka nainen haluaa antaa miehelle, joka on sellaisesta kulttuurista, jossa naista halveksutaan, jos harrastaa esiaviollista seksiä! En minä ainakaan.

Vierailija
30/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]

[/quote]

No joo, mutta naisena et välttämättä koe ikinä orgasmia ja jos niitä saat, et luultavasti yhdynnyssä. Yhdyntä voi myös tuntua kivuliaalta tai käytännössä ei juuri miltään. Miehet nyt yleensä sentään saa aina tyydytyksen eikä sen pippelin työntäminen pimppiin koske, ellei nyt sitten satu olemaan liian tiukka esinahka tai muu ongelma meneillään.

T: Nainen, joka ei ole ikinä saanut orgasmia yhdynnyssä (enkä edes nuoltaessa)
[/quote]
Mitä väliä, jos ei ikinä saa työntää penistä pilluun?

Vierailija
31/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]

Onko sinulta koskaan (vinoillen) kysytty pukkarissa oletko oikealla puolella, koska peniksesi on niin pieni?

Vierailija
32/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Mies kuin mies saa seksiä koska tahansa. Googleen vaan "sihteeriopisto" ja valitsemaan. Thaihierojat ovat halvempia, halvimman panon saa niissä pikaruoan hinnalla. Näitä on pienimmässäkin tuppukylässä Suomessa.

Naisille ei vastaavia palveluja ole tarjolla ja esim. yli 50-vuotiaan lihavan naisen on todella vaikeaa saada ei-alkoholisoitunutta ja 100% turvallista seksiseuraa yhtään mistään.

[/quote]

Googlaa itse se "sihteeriopisto" ja valitse sieltä sopiva mies. Tässä on vain se ero, että naisille maksullinenkin seksi on paljon halvempaa kuin miehille.

Vierailija
33/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kyllä naiseksi vaikka heti JOS se olisi 100%:sti mahdollista ,mutta vielä ei lääketiede ole niin pitkällä että olisi. Ikääkin on jo 31 ,joten kai tämä elämä on vain miehenä lusittava loppuun. Toivottavasti tulevaisuudessa lastenpsykiatrien myötävaikutuksella pystytään seulomaan kaikki mahdolliset transtapaukset niin tarkkaan  ,että tuloksellinen hoito päästäisiin aloittamaan  kaikkien kohdalla  mahdollisimman varhaisessa vaihessa. Se tulisi yhteiskunnallekin halvemmaksi  kun yksilön  psyyke olisi kunnossa eikä hänellä olisi mitään esteitä esim. koulutuksen suhteen tai työtehtävien vastaanottamisessa ym. asioissa joihin sukupuolen selkeys käsitteenä yhteiskunnassa ja määriteltävyys  vaikuttaa.

Vierailija
34/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
M36
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä et pysty ymmärtämään, kuinka ahdistavaa on nähdä painon nousevan etenkin loppuraskaudesta hurjaa vauhtia vaikka sitä yrittäisi hillitä noudattaen tervellisiä elämäntapoja. Noin 15kg väistämätön lihoaminen melkein vuodessa on rehellisesti sanottuna sietämätöntä. Myös menkkojen aikainen painonvaihtelu on ahdistavaa, ainakin minulle. Älä viitsi verrata sitä liikuntakyvyttömyyteen.
[/quote]
No sisko kertoi, että raskauskilot suli tehokkaasti imetyksen mukana. Tiedän, että kaikilla ei näin ole, mutta ei nuo raskauskilot ole mikään maailman vaikein temppu hävittää.
M36

Vierailija
35/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kylä mieskin saa seksiä, jos laskee tasoaan. Mutta se voi toki tarkoittaa sitä 50-vuotiasta alkoholisoitunutta lihavaa naista. Miehellä vaan on se ongelma, että oli oma ikä mikä tahansa, niin on pakko saada sitä 20-vuotiasta kaunista ja hoikkaa naista. Kuule ei me rumatkaan naiset saada sitä komeeta David Beckham -tasoista miestä :)

Vierailija
36/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"] Ei muuten, mutta saisi paljon helpommin seksiä :( [/quote] No joo, mutta naisena et välttämättä koe ikinä orgasmia ja jos niitä saat, et luultavasti yhdynnyssä. Yhdyntä voi myös tuntua kivuliaalta tai käytännössä ei juuri miltään. Miehet nyt yleensä sentään saa aina tyydytyksen eikä sen pippelin työntäminen pimppiin koske, ellei nyt sitten satu olemaan liian tiukka esinahka tai muu ongelma meneillään. T: Nainen, joka ei ole ikinä saanut orgasmia yhdynnyssä (enkä edes nuoltaessa) [/quote] Mitä väliä, jos ei ikinä saa työntää penistä pilluun?

[/quote]

No on kai nyt sillä väliä, että jos naisena se seksi ei tunnu miltään, niin miksi sitä harrastaisi? Silloin on ihan sama, onko seksiä saamaton mies (ainahan voi ostaa seksiä, jos ei muuten tunnu irtoavan) vai nainen, jolle seksi on yhdentekevää eikä sitä edes halua.

Vierailija
37/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:03"]Ja jatkuvan ulkonäön ja painon kyttäämisen. Miehet pääsee niin paljon helpommalla.
[/quote]
M36
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sisko kertoi, että raskauskilot suli tehokkaasti imetyksen mukana. Tiedän, että kaikilla ei näin ole, mutta ei nuo raskauskilot ole mikään maailman vaikein temppu hävittää.
M36
[/quote]
Lähti ne minultakin aika nopeasti mutta se tunne, kun niitä kantaa!

Vierailija
38/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"]

[/quote]

Kylä mieskin saa seksiä, jos laskee tasoaan. Mutta se voi toki tarkoittaa sitä 50-vuotiasta alkoholisoitunutta lihavaa naista. Miehellä vaan on se ongelma, että oli oma ikä mikä tahansa, niin on pakko saada sitä 20-vuotiasta kaunista ja hoikkaa naista. Kuule ei me rumatkaan naiset saada sitä komeeta David Beckham -tasoista miestä :)
[/quote]
No olisin kyllä valmis panemaan niitä 40-50v naisiakin, ei tietystikään alkoholisoituneita, mutta ei pieni ylipaino haittaa. Kyllä kai tässä on jo tarpeeksi tason laskua, koska olen alle 30v ja ihan hyvä kroppainen mies.

Vierailija
39/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:52"] Ei muuten, mutta saisi paljon helpommin seksiä :( [/quote] Kylä mieskin saa seksiä, jos laskee tasoaan. Mutta se voi toki tarkoittaa sitä 50-vuotiasta alkoholisoitunutta lihavaa naista. Miehellä vaan on se ongelma, että oli oma ikä mikä tahansa, niin on pakko saada sitä 20-vuotiasta kaunista ja hoikkaa naista. Kuule ei me rumatkaan naiset saada sitä komeeta David Beckham -tasoista miestä :) [/quote] No olisin kyllä valmis panemaan niitä 40-50v naisiakin, ei tietystikään alkoholisoituneita, mutta ei pieni ylipaino haittaa. Kyllä kai tässä on jo tarpeeksi tason laskua, koska olen alle 30v ja ihan hyvä kroppainen mies.

[/quote]

No ei ne naiset tule sua kotoa hakemaan. Nyt vain harrastamaan jotain sellaista, missä tuon ikäisiä sinkkuja tapaisi. Kai niitä myös tietynlaisista vanhemmille ihmisille suunnatuissa pubeissa ja baareissa on. Kyllä varmaan nuoren miehen kiinnostus saa heidät hämilleen. Ei se ihan arkipäivää ole, että nuorempi mies uskaltaa lähestyä ja kertoa tunteistaan/kiinnostuksestaan.

Vierailija
40/54 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanan helppoa, kun saisi pillun avulla jonkun rikkaan miehen nilkkaan ja sitten pari lasta, niin ei ikinä tarvitsisi tehdä töitä.
M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän