Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On lähete tutkimuksiin, mutta oireet ovat hävinneet

Vierailija
30.09.2015 |

Perunko? Aikaa ei ole vielä tullut. Kipuja oli pitkään ja nyt ne ovat vaan kadonneet. En tiedä oikein miksi ne ovat hävinneet, kun niitä oli välillä aamusta iltaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:43"]

Lääkäri ei kyllä kauheasti suostunut kuuntelemaan noista muista tuloksista tuloksia soittaessaa - meillä päin siis lääkäri soittaa -  kun sanoin että oireet ovat hävinneet nyt, vaan sanoi kirjoittavansa lähetteen tähystykseen. Mitä se tarkoittaa? ap.

[/quote]Mahan tähystys. Nielet sellaisen sormen paksuisen letkun, jonka päässä on kamera, ja sen kautta pystytään ottamaan myös koepaloja. Tarkistetaan ruokatorvi, mahalaukku ja ohutsuolen alkupää. 

Vierailija
22/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olen aina ennen ollut niin terve, etten tiedä mitään ihan yleisimpiä tutkimuksia lukuunottamatta. Kiitos asiallisista vastauksista. Voisitteko vielä kertoa, mitä tuolla tähystyksellä tutkitaan, mitä sellaista voi näkyä mitä ei ultrassa näy? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystyksessä lääkäri saa näköyhteyden vatsan sisään, limakalvoihin jne. Hän näkee jos siellä näkyy jotain poikkeavaa tai epämääräistä. Tähystyksessä voidaan myös ottaa koepaloja ja näytteitä eli saadaan tarkempaa käsitystä siitä, mikä siellä masussa oikein möyryää :)

Vierailija
24/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää. Ehkä on viisainta mennä. Olen kuullut, että se tähystys ei ole mitään kivaa, joten kivut hävisivät pelon vuoksi? Kyse voi olla siitä. 

Vierailija
25/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvon kunto näkyy, mahdolliset haavat, kasvaimet. Mulle tehtiin hiljattain, vielä odotan koepaloista tuloksia. Nielun puudute kannattaa pyytää.

Vierailija
26/26 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]

Kiitos. Olen aina ennen ollut niin terve, etten tiedä mitään ihan yleisimpiä tutkimuksia lukuunottamatta. Kiitos asiallisista vastauksista. Voisitteko vielä kertoa, mitä tuolla tähystyksellä tutkitaan, mitä sellaista voi näkyä mitä ei ultrassa näy? 

[/quote]Ultrassa ei maha tai suolisto näy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi