Kierukan poisto ja raskaaksi tuleminen
Minulta poistettiin kuparikierukka eilen aamupäivällä, kierron puolivälissä. Ovuloin tossa varmaan su-ma paikkeilla ja seksiä on harrastettu ovuloinnin molemmin puolin, viime viikolla varsinkin ahkerasti. Kuinka nopeasti on mahdollista tuntea ensimmäisiä oireita raskaudesta? Esikoisesta tiesin jo hyvissä ajoin ennen kuukautisten pois jäämistä että olen raskaana, kummallisen olon vuoksi.
Kommentit (5)
Mulla meni kierukan (tosin hormoni) poiston jälkeen 2 vuotta, että raskauduin. Ennen kierukan laittoa tulin kaksi kertaa raskaaksi toisesta yrityskierrosta.
Multa ainakin poistettaessa kysyttiin, että olenko ollut viimeisen viikon aikana suojaamattomassa yhdynnässä, kuulemma raskautumisen mahdollisuus oli jos olisin ollut, kuulemma munasolu juuri irronnutkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:00"]Multa ainakin poistettaessa kysyttiin, että olenko ollut viimeisen viikon aikana suojaamattomassa yhdynnässä, kuulemma raskautumisen mahdollisuus oli jos olisin ollut, kuulemma munasolu juuri irronnutkin vielä.
[/quote]
Joo meillä toiveissa raskaus ja sikäli kierukan poisto menikin ajoitukseltaan juuri hyvin, melkein poistettiin juurikin oviksen aikaan. Mietinkin onko mahdollista että hedelmöittyminen on tapahtunut heti kun kierukka poistettiin, ilmeisesti se on mahdollista.
-Ap
Iteltä poistettu yli 2v sitten, enkä ole raskautunut. Mun menkat ollu poiston jälkeen niin oudot, et tuskin enää raskaudunkaan.