Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi tekee itsemurhan, kokisitko epäonnistuneesi

Vierailija
04.10.2006 |

kasvattajana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsemurhat voivatkin johtua hyvin monenlaisista syistä niin usein siinä on mukana puutteita vanhemmuudessa. Koska olen ollut vapaaehtoistyössä paikassa, jossa pyritään estämään nuorten itsemurhia, niin luulisin olevani tavallista valveutuneempi tässä asiassa. Jos sitten kuitenkin niin kävisi niin itsesyytökset olisivat varmasti kovia.

Vierailija
2/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani olivat loistavia, en voi syytellä heitä mistään, ja silti minua ei todennäköisesti enää olisi, jos minulla ei olisi lapsia. Jotkut vain syntyvät sellaisiksi, etteivät viihdy tässä maailmassa. Kasvatus ei muuta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä menisin kellariin istumaan ja istuisin siellä kunnes kuolisin. en varmaan rupeaisi kelailemaan mitään omia kokemuksiani kasvattajana.

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin murheellinen, että tuskin toipuisin siitä koskaan. Kyllä sitä varmasti syyttäisi itseään ja sitä miksi ei huomannut mitään tai osannut auttaa.

Vierailija
5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa nimeään,ikää kohta 5v.

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä syyttäisinkö, yritän antaa lapsilleni mahdollisimman hyvät eväät tähän elämään. Omani eivät häävit olleet, silti olen mitä elämäniloisin ihminen, joten tiedän kyllä etteivät nuo asiat kulje käsi kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan