Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jänistin treffeiltä nähtyäni naisen ensimmäistä kertaa livenä

Vierailija
30.09.2015 |

Ja nyt minulla on kamala olo :-(

Tapasimme eräässä nettipelissä. Olimme aluksi vain ystäviä, mutta pikkuhiljaa aloimme ihastunmaan toisiimme. Viimeisen parin kuukauden aikana olemme jutelleet käytännössä joka päivä skypessä vähintään tunnin ja molemmat ovat aistineet, että kenties voisimme olla jotain muutakin kuin nettiystviä. Emme olleet edes nähneet toistemme kasvoja, mutta sovimme tapaamisen erääseen kahvilaan. Ajoin tunnin vieraalle paikkakunnalle tapaamaan häntä, mutta kun tunnistin hänet tuntomerkeistä, petyin hänen ulkonäköön niin paljon että minlla meni pupu pöksyyn ja lähdin kahvilasta pois ennen kuin hän edes huomasi minua.Tämä tapahtui viikonloppuna enkä ole kehdannut avata skypeä tai kirjautua peliin sisään, koska en tieäd mitä sanoisin hänelle. VInkkejä? Puhunko suoraan?Kamala tilanne kaikin puolin =(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:09"] Sano myös että oot vain niin ulkonäkäkeskeinen paska että et arvosta naisessa mitään muuta.

[/quote]

Ja naisilleko ulkonäöllä ei ole merkitystä? HAHAHAHA!!! AP:n kaltainen käyttätyminen on ihan normaalia kaikille naisille, joten ei kannata esittää parempaa kuin on.
[/quote]

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? A) Tuossa ylläolevassa kommentissa ei puhuttu missään kohtaa etteikö nainen voisi sanoa samaa, ts. ulkonäkökeskeisiä paskoja löytyy ihan tasaisesti molemmista sukupuolista. Luetunymmärtäminen voi olla toki hankalaa joskus jos ei vain tajua, ymmärrän kyllä. B) Jos sanot että KAIKILLE naisille tuollainen käyttäytyminen on normaalia, niin tiedät varmaan itsekin että olet väärässä. Tai voihan olla ettet tiedäkään... Ts. olet raukka vain oikeasti tyhmä. Tsemppiä elämään.

Vierailija
2/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten neuvoa. En kyllä itse haluaisi kuulla, että se oli ulkonäköni, jonka takia joku kääntyi pois. En tiedä, mitä sitten haluaisin kuulla. Ehkä: "olen pahoillani, mutta et vastannut livenä odotuksiani sinusta. En voi sen takia siirtää tuttavuuttamme irl-tasolle. Ymmärrän, jos et halua olla tekemisissä kanssani enää koskaan."  

Näin nainen saa ajatella aiheellisesti sinusta, että voi ***vetti mikä paska ja pääsee nopeammin yli sinusta. Se on parasta, mitä voit hänelle tehdä. Jos välität ihmisestä, joka hän on. Et oikein sen enempää voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli kovat odotukset tapaamisesta. Mikä oikeastaan sai tekemään noin? Mihin petyit? Mitä odotit? Nyt kun näit hänet niin miten olisi kuvien vaihto tai tapaaminen uudelleen. Jos hän suostuu. Mitä jos sinä olet hänelle pettymys, käytöksesi lisäksi? Pelottaako se?

Skype ja peli päälle ja pyydät anteeksi, että jänistit. Hän sitten päättää itse että antaako anteeksi ja onko sua enää olemassakaan hänelle.

Mulla oli aikoinaan nuorena tyttönä (1990-luvulla!!!) ihana nettirakkaus. Tavattiin lopulta kasvokkain ja se oli ikävä herätys todellisuuteen. Ei vaan niin ja ei ja ei, puolin ja toisin. Ymmärrän vähäsen että miltä tuntuu. Se mitä ihminen voi antaa itsestään, se voi olla todella kaunista. Voit iloita ihastumisesta, että olipahan kokemus. Todellisuus kaikkine kauneusvirheineen on silti hienointa, se että toisen ottaa vastaan juuri sellaisena kuin toinen on ja on itsekin vaan se oma itsensä.

Vierailija
4/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:09"] Sano myös että oot vain niin ulkonäkäkeskeinen paska että et arvosta naisessa mitään muuta.

[/quote]

Ja naisilleko ulkonäöllä ei ole merkitystä? HAHAHAHA!!! AP:n kaltainen käyttätyminen on ihan normaalia kaikille naisille, joten ei kannata esittää parempaa kuin on.

[/quote]

Vitut. Itse olen ulkonäöltäni jotain Martti Suosalon ja Pate Mustajärven välimaastosta, mutta vaimoni on kuin enkeli. Tunnen muitakin miehiä, joilla jumalaisen kaunis vaimo, mutta itse ovat kuin "raastinrautaa hioneet". Harvemmin toisinpäin.

Vierailija
5/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo väliäkö tuolla, eiköhän nainen olisi tehnyt sinut nähtyään saman. Hyvä että tuo sisäinenkin rumuus tuli ilmi jo alkuvaiheessa niin voi vaihtaa parempaan. 

Vierailija
6/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naab.. noinko tärkeä se ulkonäkö on, ettei voinut ees kahvitella ja todeta jälkikäteen ettei vaan irl synkannutkaan. Olet tosiaan nolo, mutta se on yleistä kokemattomilla wowiaddikteilla.

Vierailija
7/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
8/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vähemmän viehättävän ihmisen kanssa näyttäytyminen julkisella paikalla on kyllä aivan hirveää, siis eihän sellaisille nyt mitenkään voi puhua edes. Olet varmasti itse järisyttävän komea, mikä tietysti oikeuttaa kohtelemaan toista ala-arvoisesti, joten jatka vain samaan malliin.

Vierailija
9/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Painu helvettiin. Olet saasta.

Vierailija
10/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, on lapsellista olla laittamatta mitään. Luulee raukka vielä että sulle on tapahtunut jotain. Sano myös että oot vain niin ulkonäkäkeskeinen paska että et arvosta naisessa mitään muuta.

Vierailija
11/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä taas mammat raivona. Kumma juttu, kun muistan tältäkin palstalta lukeneeni usein kuinka nainen on ollu "kamalilla" treffeillä ja lopulta paljastuu, että ainoa kamala asia oli miehen ulkonäkö. Ja yläpeukkuja satelee ja nauru raikaa.

On myös ollut näitä jotka menneet "vessaan" ja karanneet, jättäen deitin tyhmänä pöytään istumaan ja odottelemaan. Ja sekin oli vain hauskaa.

Ap on hyvä ja antaa naiselle edes jonkunlaisen selityksen. Ja hyvän sellaisen. On ilkeää jättää toinen roikkumaan ja ihmettelemään mitä tapahtui.

Vierailija
12/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:03"]

Ap. Painu helvettiin. Olet saasta.

[/quote]

tiedän että olen.. tämä on minulle myös todella vaikeata koska välitän tästä naisesta enkä halua satuttaa häntä.

AP

Vierailija
13/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on aivan sama, mikä on kenenkin sukupuoli, ei ole asiallista käytöstä.

Vierailija
14/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, laita kuva itestäs, niin vois arvioida onko sulla varaa sanoa mitään!!!!

Vierailija
15/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt sille ihan suoraan, että olet hiukan selkärangaton. Kaikista rasittavinta on tuollaiset katoamistemput.

Vierailija
16/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:16"]

AP, laita kuva itestäs, niin vois arvioida onko sulla varaa sanoa mitään!!!!

[/quote]

Ai eikö rumalla saisi olla mitään kriteereitä parin valinnassa?

Vierailija
17/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninhän se tinderikin toimii. Miehet heittelee sydämmiä about kaikille ja naiset valkkaa ulkonäön perusteella. Vittuako te ap:lle mesoatte. Toimii ihan samalla tavalla.

Vierailija
18/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:09"] Sano myös että oot vain niin ulkonäkäkeskeinen paska että et arvosta naisessa mitään muuta.

[/quote]

Vierailija
19/19 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan ruma deittisi oikein oli? Itse ole varmasti keskivertoa rumempi ja 20 kiloa ylimääräistä läskiä ja silti kukaan ei ole tehnyt oharia noin.