Kysy rumalta nuorelta mieheltä
Kommentit (62)
Rumat on just parhaita! Saadaan me taviksetki pilluu :D
Sä oikeestaan vaikutat aika symppikseltä..jotenkin sellainen ihanan oloinen tyyppi. Mistä päin olet? Millaisesta musiikista tykkäät? Oletko eläinrakas?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:15"]Apua, taisin ihastua! :D
[/quote]
Ei hitto, nii minäkin!:D
Voi kuule, tuskin olet ruma. Oletko ajatellut liikuntaa, esim salilla käymistä? Olen huomannut omalla kohdalla että se parantaa itsetuntoa ja parantaa ulkonäköä kun on urheilullisempi vartalo. Pukeutuminen vaikuttaa ulkonäköön, hyvä hajuvesi on kiva lisämauste. Pikkuasioilla voit muuttaa :) mikä ulkonäössäsi on sitten rumaa?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:40"]
Sä oikeestaan vaikutat aika symppikseltä..jotenkin sellainen ihanan oloinen tyyppi. Mistä päin olet? Millaisesta musiikista tykkäät? Oletko eläinrakas?
[/quote]
En kerro etten vain paljastu. Mä tykkään melkein kaikesta, kunhan kuulostaa mun korvaani hyvälle niin sitten se on hyvää. En pidä tietyistä artisteista tai tietystä tyylistä vaan tietyistä kappaleista. Ja pidän eläimistä todella paljon, enemmän kuin ihmisistä, harmi vain, että olen aika pahasti allerginen karvaisille otuksille.
- Ystävällisin terveisin ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:24"]
Voi kuule, tuskin olet ruma. Oletko ajatellut liikuntaa, esim salilla käymistä? Olen huomannut omalla kohdalla että se parantaa itsetuntoa ja parantaa ulkonäköä kun on urheilullisempi vartalo. Pukeutuminen vaikuttaa ulkonäköön, hyvä hajuvesi on kiva lisämauste. Pikkuasioilla voit muuttaa :) mikä ulkonäössäsi on sitten rumaa?
[/quote]
No aika monen mielestä olen ruma, itsenikin. Koskaan kukaan ei ole sanonut ulkonäöstäni mitään positiivista. Kyllä minä liikun, mutta sali ei kiinnosta yhtään. Tuosta rumuudesta jo aiemmin kerroin, se on se pää joka eniten ottaa päähän.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:36"]
Oletko kenties lahdesta?
[/quote]
En ole
Millä perusteella luokittelet itsesi rumaksi?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:09"]
Onko peniksesi suuri?
[/quote]
Tulihan se pakollinen pippelikyssäri sieltä. Suuri on vähän turhan mahtava sana, sanoisin että se on kohtalaisen isohko.
Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Minkä ikäinen olet? Miksi ajattelet olevasi ruma?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:37"]
Millä perusteella luokittelet itsesi rumaksi?
[/quote]
Rumat silmät, rumat silmänaluset, pullaposket, rumat hampaat, koko pää on rumaa eikä vaatteiden allakaan kyllä juhlittavaa löydy.
Mitä ajattelet rumista naisista? En siis tarkoita ylilihavia tai vamman/sairauden myötä rumia. Voisitko seurustella ruman naisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:39"]
Oletko lihava?
[/quote]
Olen sopivasti lihava. En laiha, enkä mikään jäätävä läskikään. En edes pullukkakaan. Ehkä vatsakas olisi hyvä kuvaus.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]
Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?
[/quote]
Olen joskus ehkä sekunnin ajan miettinyt kyseistä vaihtoehtoa, mutta tyrmännyt sen heti.
[/quote]
Miksi olet tyrmännyt ajatuksen? Niin, ja onko sulla kavereita? Jos on, ovatko he myös rumia?
T. Maksullinen kaunis nainen
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:14"]
Tsemppejä!
- Ladon seinästä revitty nuori nainen
[/quote]
Sitä samaa sinne!