Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy rumalta nuorelta mieheltä

Vierailija
30.09.2015 |

:(

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:22"]

Miksi et yritä työstää kroppaasi? Naamaan on vaikea vaikuttaa.

Terveisin ruma 27v nainen jonka vartalo on vihdoin 8/10 tai 9/10. Ehkä ensi kesänä löytäisin vihdoin miehen jolle naama ei ole kaikki kaikessa. Ja kyllä, työstän myös ulosantiani että olisin positiivisempi ja avoimempi enkä enää naama norsunvitulla katkeruudesta.

[/quote]

Koska kaikessa yksinkertaisuudessaan minua ei kiinnosta mikään himotreenaaminen. Kyllä minäkin liikun ja laihdun, mutta vatsasta ei ikinä lähde mitään. Ja se minun vatsakkuus ei näy kyllä ulospäin.

- Ystävällisin terveisin ap

Vierailija
42/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 01:13"]

Koetko rumuuden rajoittavan elämääsi? Jos rajoittaa, niin miten?

[/quote]

Tuottaahan se omat ogelmansa kun häpeää itseään. Ja tietysti se naisen saaminen on ongelma johtuen siitä rumuudesta ja sen aiheuttamasta itseluottamuksen puutteesta.

- Ystävällisin terveisn ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]

Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?

[/quote]

Olen joskus ehkä sekunnin ajan miettinyt kyseistä vaihtoehtoa, mutta tyrmännyt sen heti.

Vierailija
44/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?
[/quote]
Ota ensin selvää siitä, mitä prostituutio tekee naisen psyykkeelle ja kysele idioottimainen kysymyksesi vasta sen jälkeen!

- Ystävällisin terveisin ei-ap
[/quote]Suurin osa tekee sitä kun haluaa ja on rahakasta hommaa. Kyllä suomessa toimeentulon saa ilmankin kun tuolla työllä voi elää leveästi.

Vierailija
45/62 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppejä!

- Ladon seinästä revitty nuori nainen

Vierailija
46/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 18:21"]

onks kukaan muija ollu susta kiinnostunut

[/quote]

En minä ihan varmaksi näistä tiedä, en osaa lukea noita merkkejä. Yhden tiedän olleen kiinnostunut jollain tasolla joskus vuosia sitten ja myös silloiset kaverini kertoivat minulle jonkun tytön olleen kiinnostunut minusta. He eivät koskaan kertoneet kuka se oli, mutta olen aika 100% varma, että kyseessä oli se jonka tiesin olleen halukas tutustumaan. Sitten oli vähän aikaa sitten toinenkin epäilyttävä tapaus, mutta en oikein usko, että siinä oli mitään kiinnostusta.

Vierailija
47/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 01:40"]

Kauneus (ja komeus) on katsojan silmissä. 

Oma mieheni on monen mielestä ruma. Kaverini (nykyään entiset sellaiset) tokaisivat että miten voin olla niin ruman miehen kanssa yhdessä kun komeampiakin on saatavilla. Mies itsekin sanoi että on saanut useita kertoja kuulla naisilta lauseen "että oot ruma". Minun silmissäni mies on taas mitä komein. Okei, ei hän mikään Mr. Universum ole mutta ei kyllä mikään susirumakaan. Hänellä on aivan ihanan lämpimät silmät ja hymy mitä valloittavin. Kun huulet hymyilee, hymyilee myös silmät.

Joten älä nyt heitä pyyhettä kehään vielä. Jonkun mielestä olet ehkä ruma mutta löytyy taatusti niitä naisia, joiden mielestä olet komea. Mutta älä anna naisettomuuden kuitenkaan katkeroittaa vaan keskity sellaiseen tekemiseen, joka tekee sinut onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Minä ja mieskin tavattiin yhteisen harrastuksen parissa. Oltiin kummatkin kalastamassa ja siinä sitten alettiin jutella. Loppu onkin historiaa.

[/quote]

Ei kalastavia naisia ole olemassa! Tai jos on niin ne on kuin lumijalka tai loch nessin hirviö, niistä kuulee puhuttavan ja netissä on kuvia, mutta koskaan niitä ei näe livenä.

Yksi ongelma tulee siinä, että en koskaan usko/tajua jos joku nainen olisi kiinnostunut. En tiedä toisen ajatuksia, enkä uskalla itse ottaa sitä ensimmäistä askelta. Tällainen nynnerö minä nyt vain olen.

Vierailija
48/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä? [/quote] Ota ensin selvää siitä, mitä prostituutio tekee naisen psyykkeelle ja kysele idioottimainen kysymyksesi vasta sen jälkeen! - Ystävällisin terveisin ei-ap [/quote]Suurin osa tekee sitä kun haluaa ja on rahakasta hommaa. Kyllä suomessa toimeentulon saa ilmankin kun tuolla työllä voi elää leveästi.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Ei prostituoidut aina ole pakotettuja siihen hommaan, osa jopa nauttii siitä ja onnistuu yhdistämään huvin ja hyödyn. Toki joukossa on kaikenlaisia sekopäitäkin, mutta niinhän niitä on muissakin ammateissa.

Vierailija
49/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rumat pitäs viedä lopetettavaks

Vierailija
50/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet pääsee helpolla. Koska se voi olla ns. miehekästä rumuutta. Ruma nainen ei oikeastaan ole osa yhteiskuntaa ollenkaan. Se on eläin.

Vierailija
51/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:20"]

Rumat miehet pääsee helpolla. Koska se voi olla ns. miehekästä rumuutta. Ruma nainen ei oikeastaan ole osa yhteiskuntaa ollenkaan. Se on eläin.

[/quote]

Ei oikeastaan edes pääse helpomalla. Varsinkaan nuoret miehet joiden pitäisi olla lihaksikkaita lommoposkia makuukamari-ilmeellä varustettuna. Pitäisi käyttää kalliita hajuvesiä ja vaatteita. Ja jos sattuu pukeutumaan tietyllä tavalla niin se on ehdoton ei sille, että siitä toisesta voisi kiinnostua. Kaikki on nykyään niin pinnallisia, että se vaikuttaa jo miehiinkin, ehkä siinä on käynyt niin että miehet on saaneet sitä mitä ovat tilanneet.

Vierailija
52/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks kukaan muija ollu susta kiinnostunut

Vierailija
53/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa minulta edelleen kysellä jos haluaa tai keksii kysymyksiä. Tuttuun tyylin minulla on aikaa vastailla uteliaille sieluille.

Vierailija
54/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Komea nuori mies

Vierailija
55/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile unelmanaisesi ulkonäkö ja luonne?

Vierailija
56/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttelet irl jonkun kanssa kommentoitko samaan sävyyn kuin täällä netissä?

Vierailija
57/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:51"]

Kuvaile unelmanaisesi ulkonäkö ja luonne?

[/quote]

Ei minulla ole mitään tiettyä unelmanaisen ulkonäkövaatimusta. Lähinnä tulee naisissa kiinnitettyä huomiota silmiin ja kaulaan, niin ja lyhempi saisi olla kuin minä. Ei ole mitään ehdottomia vaatimuksia vaan kaikesta voi joustaa, eikä minulla edes ole vara vaatia naisilta mitään.

Luonteeltaan kiltti, rauhallinen, huumorintajuinen, luotettava. En oikeastaan keksi enempää kun en ole asiaa niin kovin miettinyt.

Vierailija
58/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:53"]

[/quote]

En.

Vierailija
59/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:53"]

[/quote]

En.

[/quote]
Mikset? Sun tapa kommentoida on ihana!

Vierailija
60/62 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:42"]

Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Minkä ikäinen olet? Miksi ajattelet olevasi ruma?

[/quote]

Rumuuteen vastasin jo. Olen 22v. Viimeksi olen ollut naisen sukupuolielinten kanssa tekemisissä 22 vuotta sitten.

[/quote]

Apua, en kestä! :'D
Anteeksi , että nauran. Hauskasti sanottu.

Mutta en usko että olet ruma. Kaikkea hyvää sinulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi