Kysy rumalta nuorelta mieheltä
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:42"]
Milloin olet viimeksi harrastanut seksiä? Minkä ikäinen olet? Miksi ajattelet olevasi ruma?
[/quote]
Rumuuteen vastasin jo. Olen 22v. Viimeksi olen ollut naisen sukupuolielinten kanssa tekemisissä 22 vuotta sitten.
- Ystävällisin terveisin ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:44"]
Mitä ajattelet rumista naisista? En siis tarkoita ylilihavia tai vamman/sairauden myötä rumia. Voisitko seurustella ruman naisen kanssa?
[/quote]
Lähinnä tulee aina pahamieli kun näkee rumia ihmisiä. En minä halua seurustella ulkonäön kanssa, jos sillä rumalla on yhtä outo huumorintaju kuin minulla ja muutenkin jutut natsaa niin ehdottomasti voisin. Toisaalta taas tällä hetkellä en haluaisi seurustella kenenkään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:45"]
Mitä kuuluu?
[/quote]
Ei ihmeempiä, vähän väsyttää.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:49"]
Häiritseekö rumuutesi sinua? Jos häiritsee, mitä olet tehnyt asiantilan korjaamiseksi?
[/quote]
Toki se hieman kyrsii, mutta ei sille hirveästi voi tehdä kun ei ainakaan vielä saa kaupoista sellaisia vaihtopäitä.
Oletko enemmän isäsi vai äitisi näköinen? Onko sisaruksia ja onko heillä kumppaneita?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:08"]
Oletko enemmän isäsi vai äitisi näköinen? Onko sisaruksia ja onko heillä kumppaneita?
[/quote]
En tiedä, isääni en ole nähnyt 15 vuoteen. Ei ole sisaruksia.
Ei rumia ihmisiä ole. Tyhmiä ja ilkeitä on kyllä. Oot varmasti kuule ihan syötävä jonkun mielestä. Jokainen on! Pää pystyyn, nuori mies ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:49"]
Häiritseekö rumuutesi sinua? Jos häiritsee, mitä olet tehnyt asiantilan korjaamiseksi?
[/quote]
Toki se hieman kyrsii, mutta ei sille hirveästi voi tehdä kun ei ainakaan vielä saa kaupoista sellaisia vaihtopäitä.
[/quote]Älä viitsi. Olen itse vatsakas, lapionaamainen mies. Olen kuitenkin aina pukeutunut erittäin hyvin, minulla on skarpisti leikatut hukset ja kasvoilleni sopivat silmälasit. Tyyli, huoliteltu olemus ja tapa esittää itsensä ovat ulkonäön kannalta paljon oleellisempia asioita kuin jotkin silmänaluset (jotka nekin saa meikillä häivytettyä).
Todellinen ongelmasi taitaa olla jokin aivan muu.
Onko ulkonäköäsi arvosteltu?
Seurusteletko?
Käytkö baareissa?
Miksi et yritä työstää kroppaasi? Naamaan on vaikea vaikuttaa.
Terveisin ruma 27v nainen jonka vartalo on vihdoin 8/10 tai 9/10. Ehkä ensi kesänä löytäisin vihdoin miehen jolle naama ei ole kaikki kaikessa. Ja kyllä, työstän myös ulosantiani että olisin positiivisempi ja avoimempi enkä enää naama norsunvitulla katkeruudesta.
Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]
Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?
[/quote]
Olen joskus ehkä sekunnin ajan miettinyt kyseistä vaihtoehtoa, mutta tyrmännyt sen heti.
[/quote]
Miksi olet tyrmännyt ajatuksen? Niin, ja onko sulla kavereita? Jos on, ovatko he myös rumia?
T. Maksullinen kaunis nainen
[/quote]
Koska mitä se maksullisessa käyminen auttaisi? Se maksullinen ei kuitenkaan pidä minua haluttavana vaan tekee sen mitä tekeekään rahan takia. Tuntuisi varmaan vielökin kelpaamattomalta kuin jos ei ikinä seksiä saisi. Niin ja ei ole kavereita.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:25"]Oletko harkinnut maksullisen naisen palvelujen käyttöä?
[/quote]
Ota ensin selvää siitä, mitä prostituutio tekee naisen psyykkeelle ja kysele idioottimainen kysymyksesi vasta sen jälkeen!
- Ystävällisin terveisin ei-ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:22"]Miksi et yritä työstää kroppaasi? Naamaan on vaikea vaikuttaa.
Terveisin ruma 27v nainen jonka vartalo on vihdoin 8/10 tai 9/10. Ehkä ensi kesänä löytäisin vihdoin miehen jolle naama ei ole kaikki kaikessa. Ja kyllä, työstän myös ulosantiani että olisin positiivisempi ja avoimempi enkä enää naama norsunvitulla katkeruudesta.
[/quote]
Minkä arvosanan antaisit naamallesi? Mikä siinä haittaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 17:19"]
Onko ulkonäköäsi arvosteltu? Seurusteletko? Käytkö baareissa?
[/quote]
Ai että onko? Kuuden vuoden ajan lähes päivittäin, ja nykyäänkin monia tuntuu ulkonäköni naurattavan, lähinnä nuoria naisia. En seurustele. En käy.
Äh. Toivottavasti olet niin kuin mieheni, joka vaan luulee olevansa ruma. Sillä on ihanat ruskeat kikkarahiukset, leveä hymy, pitkät ripset ja kauniit vihreät silmät.
Omasta mielestään hän on liian isojalkainen, pullea, kömpelö, milloin mitäkin. Pitää vaaleita säärikarvojaankin liian näkyvinä käyttääkseen shortseja :D Onneksi useimmilla oma rumuus on vaan korvien välissä, muut näkevät kauniin ihmisen.
Koetko rumuuden rajoittavan elämääsi? Jos rajoittaa, niin miten?
Kauneus (ja komeus) on katsojan silmissä.
Oma mieheni on monen mielestä ruma. Kaverini (nykyään entiset sellaiset) tokaisivat että miten voin olla niin ruman miehen kanssa yhdessä kun komeampiakin on saatavilla. Mies itsekin sanoi että on saanut useita kertoja kuulla naisilta lauseen "että oot ruma". Minun silmissäni mies on taas mitä komein. Okei, ei hän mikään Mr. Universum ole mutta ei kyllä mikään susirumakaan. Hänellä on aivan ihanan lämpimät silmät ja hymy mitä valloittavin. Kun huulet hymyilee, hymyilee myös silmät.
Joten älä nyt heitä pyyhettä kehään vielä. Jonkun mielestä olet ehkä ruma mutta löytyy taatusti niitä naisia, joiden mielestä olet komea. Mutta älä anna naisettomuuden kuitenkaan katkeroittaa vaan keskity sellaiseen tekemiseen, joka tekee sinut onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Minä ja mieskin tavattiin yhteisen harrastuksen parissa. Oltiin kummatkin kalastamassa ja siinä sitten alettiin jutella. Loppu onkin historiaa.