mikä teistä Normaali kyläilyaika
tiedän, että itse olen ns. liian pitkään kylässä, mutta mikä teille on normaaliaika viikonloppuna/viikolla
Kommentit (31)
2 tuntia ellei toisin sovita
Ja nyt on siis kyse kyläilystä, ei grillipartysta
juu, kyläilystä kyse. Ei illanistujaisista/juhlista -ap-
Riippuu kenellä ollaan kylässä. Meillä on kyllä tapana olla ystävien luona koko ilta, eli aika monta tuntia.
Riippuu kenellä kylässä.. Usein helposti koko ilta
Mielestäni myös tuo kaksi tuntia on maksimi, reilu tunnin jälkeen kehtaa jo alkaa tehdä lähtöä, mutta tosiaan kaksi tuntia on se, jonka jälkeen vierailun kesto saattaa alkaa ärsyttää isäntäväkeä ja aiheuttaa muutoksia omaan normiin.
00:30-4:30 yöllä, luonnollisesti ilmoittamatta etukäteen ja ympärijuovuksissa.
moneltas olis teistä fiksua lähteä arki-iltana pois kylästä? -ap-
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:49"]moneltas olis teistä fiksua lähteä arki-iltana pois kylästä? -ap-
[/quote]
Riippuu onko lapsia ym
Riippuu tilanteesta ja ajankohdasta. Esim mun kaveri tuli vauvansa kanssa tänään kylään klo 13. Olisin ollu loukkaantunut, jos he ois lähteneet tunnin tai kahden päästä ku nähdään harvoin. He lähtivät noin klo 17 ja oli ihan ok kun meillä oli illalla vielä harrastuksia. Silti aamulla toinen ystäväni kävi kylässä lapsensa kanssa, mutta he asuvat lähellä ja käyvät lähes viikoittain, niin viipyvät yleensä reilu tunnin, joka on mielestäni oikein sopiva kyläilyaika.
No meillä alkaa iltahommat klo 19 eli silloin voi poistua :D
2h on ok aika olla kylässä
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:49"]moneltas olis teistä fiksua lähteä arki-iltana pois kylästä? -ap-
[/quote]
Jos lapsia niin klo 20 viimeistään arkena lähdettävä.
Arkena mun mielestä olis hyvä lähteä siinä 8aikaan viim. Jos ite kylässä, ja lähtee 8 maissa niin ehtio kotona rauhassa tehdä iltahommat, valmistella mahd. seuraavan päivän asiat etukäteen jne. Viikonloppuna myöhemmin. Riippuu myös mihin aikaa kutsutaan kylään.
viikonloppuna kävin pikaisesti kylässä 13-17 olin siellä. Ja tuntu, että en käynyt kun kääntymässä -ap-
Kyläilen yleensä n. 3 tuntia, kun käyn harvemmin kylässä ja juttua riittää. Jos on tylsää lähden jo puolentoista tunnin kuluttua. En käy koskaan kylässä kutsumatta. Joten kun kutsu on käynyt, voin istua sen kolmisen tuntia, eli lähtöaika riippuu siitä, koska olen saapunut. Oletan, että kutsuja haluaa istua ja jutella kunnolla, muuten ei minua kannata kutsua paikalle.
Kaksi tuntia maksimissaan. Meillä lapset menee nukkumaan klo 20, joten klo 19 olisi vierailun hyvä päättyä. Pidemmältä tulleet vieraat ovat toki pidempään.
Ihan miten sovitaan, yleensä kysyn ennen kuin menen