Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nolot" oudot asiat

Vierailija
29.09.2015 |

Onko sinulla jotain erikoista asiaa, jota jostain syystä häpeilet tai josta nolostut?

Itselläni jostain käsittämättömästä syystä tällainen asia on vessapaperin ostaminen. JOKAIKINEN kerta kun wc-paperia ostan ja joku näkee minut kantamassa pakettia nolostun ja olen varma, että tämä henkilö nyt ajattelee minun olevan joku ripuliperse ja että ulostan jotenkin huomattavasti enemmän kuin tavallinen tallaaja :D todella outoa ja ärsyttävää enkä vain pääse ajatuksesta eroon!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on
[/quote]

Kun viestin lopusta puuttuu piste, on kirjoittajan tarkoitus manipuloida muut uskomaan tarinansa. Tarkkailkaapa. "Jätän lauseen tällä tavalla puolihuolimattomasti kesken koska olen kiireinen ja haluan vaan nopeasti sanoa tärkeän pointtini"

Vierailija
22/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 01:31"]

Minua hävettää: - viedä alkoholitölkkejä kauppaan. koli koli koli. - ostaa ruokakaupasta tai Alkosta mitä tahansa alkoholijuomaa (minulta kysytään aina paperit vaikka olen reilusti yli kolmekymmentä ja se hävettää. näytän ehkä niin hermostuneelta :D). - kerätä koiran kakkapökäleitä kun joku kävelee ohi. ei siinä keräämisessä minua mikään nolota vaan siinä, että niiden ihmisten mielestä se on noloa ja ällöä. näkee monien ilmeestä. - ostin kerran kokeiluun vatsaa litistävät alushousut. nolotti koska myyjä oli mies. - ruuan lautaselle jättäminen ravintolassa. - kun puhelimeni soi odottamatta jossain ruuhkabussissa. - jos kaatuu tai meinaa kaatua ulkona liukkaalla kelillä. aina pitää katsoa ympärille näkikö kukaan :D

[/quote]

Naurattaa tää kohta kun tulee sellainen näky mieleen jossa siinä kakkoja kerätessäsi katsot niitä ohikäveleviä ihmisiä silmiin (no joo ehkä et just sillä hetkellä mut pakkohan niiden naamoja on katsoa että tietää minkälainen ilme niillä on).

Mua hävettää Elloksen paketin roudaaminen Siwasta, mitä isompi paketti sen nolompi, on aina nolottanut. Vessapaperit ei nolota käytännössä yhtään eikä minkään isojen ostoskassien roudaaminen mut se Elloksen paketti. Lisäksi nolottaa ostaa ruokakaupasta sinkkuostoksia kuten nuudeleita ja thaikuutioita, varsinkin jos ostoksissa ei ole mitään mikä ei viittais sinkkuuteen ja herkkujen ostaminen myös (epäonnekseni pidän sipseistä joita on paljon nolompaa ostaa kuin esim. karkkia/suklaata kun ne on epäterveellisyyden lisäks vielä niin juntteja), sinkkuus itsessään ei harmita eikä nolota yhtään mut kai se on se illuusio jostain onnettomasta ruualla tyhjää elämäänsä täyttävästä tyypistä joksi ei haluaisi leimautua.
[/quote]

No nyt mua naurattaa toi sama mikä sua naurattaa kun mäkin rupesin kuvittelemaan sen tilanteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?

Itse kehtaan ostaa niin viinaa kuin intiimihygieniaan liittyvää tavaraa. Niin patruunoita aseeseen kuin kondomejakin.

Menkää pellet hoitoon.

Vierailija
24/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans nolottaa ostaa ruokia, jotka kuuluvat yhteen, joista selvästi näkee että tekee jotain tiettyä ruokaa. Esim. tagliatelle-pasta, pekoni, emmental, sipuli, valkosipuli, mustapippuri, munia, ruokakerma. Ahaa! Kaikki näkee että se tekee miilunpolttajan pastaa. Pahinta jos vielä tosiaan joutuu ostamaan tuon mustapippurin sillä kertaa, ettei sitä olekaan kotona (onkohan se joku ruuanlaitto-aloittelija, joka ei ole ikinä ennen tehnyt tätä pastaruokaa ja voi raukkaa, kun joutuu mausteetkin ekalla kerralla siihen hommaamaan - ymmärtäväisiä hyväntahtoisia hymyjä). Ja kaikkein vaikeinta, jos kyseisestä reseptistä olisi ollut vaikka just edellisessä kaupan ruokalehdessä resepti ja mainos!

Vierailija
25/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolotti ostaa siteitä kun olin 15,mutta että aikuiset ihmiset,voi haloo...

Vierailija
26/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostuin tänään kun pomoni alkoi puhua työkaverini kanssa toisesta työkaveristani...

Varmaan ihmettelivät että miksi tuo lehahti punaiseksi eikä sanonut mitään, muikisteli vain.

Viime viikonloppuna bylsin kyseisen henkilön kanssa.

Vierailija
27/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kehtaa osta marketista esim liukkaria, mutta apteekista kyllä. Enkä muutenkaa kehtaa raplata kaupassa niitä seksuaaliterveystuotteita,"joku pian näkee" :) Arvaa vielä että meillä on parisuhdeseksiä :D

Vierailija
28/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt noloilko koirankakkojen keräämistä! Minusta on ilo nähdä jos joku poimii koiransa jätökset pois :) Noloa on jos leikkii ettei muka huomaa kun rekku vääntää köntsää..

Vierailija
29/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ulkomailla asuessani ostin kaupasta samalla kertaa o.b.:tä, jätskiä, sipsiä, jotain muuta mässyä vielä, limpparia ja särkylääkkeitä :D meinasin nolostella, mut enpä sit jaksanut.

Vierailija
30/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessaongelma. Julkisissa vessoissa (myös työpaikallani) en voi koskaan mennä samaan vessaan, mistä joku on juuri tullut ja jonka olen nähnyt. Inhottaa. Ja en kestä sitäkään että kun tulen vessasta niin joku menee sinne heti mun jälkeen. Tärkeää mulle on se, että en tiedä kuka siellä on käynyt minua ennen tai minun jälkeeni.

En myöskään kehtaa ilmoittaa osoitettani, koska se on nyt väliaikaisesti kerrostalossa. Nolottaa. Jotenkin koen että se on huonompaa ja köyhempää asumista.

Kaupasta kyllä kehtaan ostaa mitä vain, ei haittaa. Käyn myös alkossa lasteni kanssa, no problem.

Vierailija
31/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on
[/quote]
Runsaat menkat tai tykkää ostaa varastoon. Ehkä niissä oli jokin tarjous. Ehkä hän ostaa perheen kaikille naisille. Ehkä hänellä tai perheenjäsenellä oli lääkkeellinen tyhjennys. Silloin sitä megasidettä täytyy vaihtaa 30-60 min välein. Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
32/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostelen viedä pulloja ja tölkkejä palautukseen, vaikka olisivat alkoholittomia. Onneksi asun Kontulan lähellä, niin kukaan ei kato kieroon :D Mulla on vaan tapana viedä ne esim. kerra kuussa, niin siinä on parin illanvieton jäljiltä niitä, useimmat vielä kavereiden pulloja. Nolostelen myös ostaa alkoholia, jos olen yksin. Wc-paperia ja kuukautissuojia en ymmärrä nolostella. Aknenhoitotuotteet jostain syystä myös on ikävä lätkäistä tiskille. Vaikka hyvähän sitä ihoa on hoitaa.

Vierailija
33/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on [/quote] Runsaat menkat tai tykkää ostaa varastoon. Ehkä niissä oli jokin tarjous. Ehkä hän ostaa perheen kaikille naisille. Ehkä hänellä tai perheenjäsenellä oli lääkkeellinen tyhjennys. Silloin sitä megasidettä täytyy vaihtaa 30-60 min välein. Mitä se sulle kuuluu?

[/quote]

Ja toi sana "rätti".... Ei hele... Etkö kehtaa sanoa kuukautissuoja/ side?

Vierailija
34/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää katsoa peiliin julkisella paikalla. Siis esim.silmään menee roska ja kaivan laukusta pikkupeilin jolla yritän roskaa metsästää.
Tai olen menossa johonkin tapaamiseen ja tuntuu, että hiukset on ihan pystyssä ja pitäisi vilkaista peiliin..
En tiedä mikä siinä on.
Toki myös esim.se liukkaalla kaatuminen nolottaa, ja tulee pälyiltyä ympärille näkikö kukaan.
Kaupasta voin kuitenkin ostaa mitä vain häpeilemättä..

Vierailija
35/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua nolottaa monikin asia mutta ärsyttää se että esim miestäni ei nolota juuri mikään eikä hän ymmärrä että minua nolottaa. "mikäs tossa ihan normaali asia" no ei ole kaikille!!

tästä ketjusta näkee miten sympaattisia tälläkin palstalla kirjoittelee. 

minua ei nolota (enää) mennä miesgynelle eikä ostaa kuukautissiteitä ja yritän tyttärellenikin näyttää että tää on täysin epänoloa ostaa, nenä pystyyn ja kassalle.

mutta edelleen nolottaa ostaa kurkkua koska minun pitää kokeilla että se on jämäkkä ja siitä hiplailustahan tulee tiettyjä mielikuvia. tai ehkä se oon vaan mä :D  kerran pikaisesti ostin kokeilematta ja se oli ihan lössö keskeltä ja kyllä otti päähän! en myöskään haluaisi kaatua tai saada yskänkohtausta ruokapöydässä, nolottaa jo etukäteen ja kävelen joskus tosi varovaisesti ja puren tsiljoona kertaa jne.

näistä nolosteluista pääsee kun taistelee niitä vastaan. rinta rottingille ja kohti uusia nolouksia. 

t punaläikikäs nolostelija

Vierailija
36/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:38"]Mulla on vessaongelma. Julkisissa vessoissa (myös työpaikallani) en voi koskaan mennä samaan vessaan, mistä joku on juuri tullut ja jonka olen nähnyt. Inhottaa. Ja en kestä sitäkään että kun tulen vessasta niin joku menee sinne heti mun jälkeen. Tärkeää mulle on se, että en tiedä kuka siellä on käynyt minua ennen tai minun jälkeeni.

En myöskään kehtaa ilmoittaa osoitettani, koska se on nyt väliaikaisesti kerrostalossa. Nolottaa. Jotenkin koen että se on huonompaa ja köyhempää asumista.

Kaupasta kyllä kehtaan ostaa mitä vain, ei haittaa. Käyn myös alkossa lasteni kanssa, no problem.

[/quote]

No tää nyt oli ihan selvän porvoolaisen teksti.

Vierailija
37/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on
[/quote]
Runsaat menkat tai tykkää ostaa varastoon. Ehkä niissä oli jokin tarjous. Ehkä hän ostaa perheen kaikille naisille. Ehkä hänellä tai perheenjäsenellä oli lääkkeellinen tyhjennys. Silloin sitä megasidettä täytyy vaihtaa 30-60 min välein. Mitä se sulle kuuluu?
[/quote]

Runsasmenkkainen nainen spotattu.

Vierailija
38/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on [/quote] Runsaat menkat tai tykkää ostaa varastoon. Ehkä niissä oli jokin tarjous. Ehkä hän ostaa perheen kaikille naisille. Ehkä hänellä tai perheenjäsenellä oli lääkkeellinen tyhjennys. Silloin sitä megasidettä täytyy vaihtaa 30-60 min välein. Mitä se sulle kuuluu?

[/quote]

Ja toi sana "rätti".... Ei hele... Etkö kehtaa sanoa kuukautissuoja/ side?
[/quote]

Joo en osaa sanoa. Kylläpäs säkin olemattomiin asioihin tartut. Se sano rätti siis omg!

Vierailija
39/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on
[/quote]

Kun viestin lopusta puuttuu piste, on kirjoittajan tarkoitus manipuloida muut uskomaan tarinansa. Tarkkailkaapa. "Jätän lauseen tällä tavalla puolihuolimattomasti kesken koska olen kiireinen ja haluan vaan nopeasti sanoa tärkeän pointtini"
[/quote]

Siis ootko sä ihan terve :DDDD

Vierailija
40/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:44"]Minua hävettää katsoa peiliin julkisella paikalla. Siis esim.silmään menee roska ja kaivan laukusta pikkupeilin jolla yritän roskaa metsästää.
Tai olen menossa johonkin tapaamiseen ja tuntuu, että hiukset on ihan pystyssä ja pitäisi vilkaista peiliin..
En tiedä mikä siinä on.
Toki myös esim.se liukkaalla kaatuminen nolottaa, ja tulee pälyiltyä ympärille näkikö kukaan.
Kaupasta voin kuitenkin ostaa mitä vain häpeilemättä..
[/quote]
Mulla myös tuo peiliin katsominen esim kaupassa. Katsooko muut kieroon, että mä "ihastelen" itseäni peilistä. Siis kuvittelen muiden katsovan itseäni kieroon, luulevat että mä ihailen itseäni peilistä vaikka tarkistaisin vaan, että onko esim tukka pystyssä pyörälenkin jäljiltä. :D