Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nolot" oudot asiat

Vierailija
29.09.2015 |

Onko sinulla jotain erikoista asiaa, jota jostain syystä häpeilet tai josta nolostut?

Itselläni jostain käsittämättömästä syystä tällainen asia on vessapaperin ostaminen. JOKAIKINEN kerta kun wc-paperia ostan ja joku näkee minut kantamassa pakettia nolostun ja olen varma, että tämä henkilö nyt ajattelee minun olevan joku ripuliperse ja että ulostan jotenkin huomattavasti enemmän kuin tavallinen tallaaja :D todella outoa ja ärsyttävää enkä vain pääse ajatuksesta eroon!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 01:31"]Minua hävettää:
- viedä alkoholitölkkejä kauppaan. koli koli koli.
- ostaa ruokakaupasta tai Alkosta mitä tahansa alkoholijuomaa (minulta kysytään aina paperit vaikka olen reilusti yli kolmekymmentä ja se hävettää. näytän ehkä niin hermostuneelta :D).
- kerätä koiran kakkapökäleitä kun joku kävelee ohi. ei siinä keräämisessä minua mikään nolota vaan siinä, että niiden ihmisten mielestä se on noloa ja ällöä. näkee monien ilmeestä.
- ostin kerran kokeiluun vatsaa litistävät alushousut. nolotti koska myyjä oli mies.
- ruuan lautaselle jättäminen ravintolassa.
- kun puhelimeni soi odottamatta jossain ruuhkabussissa.
- jos kaatuu tai meinaa kaatua ulkona liukkaalla kelillä. aina pitää katsoa ympärille näkikö kukaan :D
[/quote]

Minä katson sinua ihaillen tuossa koirankakka-asiassa, voi kunpa muutkin toimisivat kuin sinä <3

Vierailija
42/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kulkea erään tuttavan kanssa julkisilla paikoilla, koska hänen ulkonäkönsä on niin sottainen.
Ylpeilee mm. sillä miten monta päivää on ollut harjaamatta ja pesemättä hiuksiaan. Hajusta päätellen ei myöskään pese takkejaan ikinä (eltaantunut hien, lian ja röökin yhdistelmä). Hampaat ovat kelta-ruskeat, iho huonossa kunnossa ja hiukset leikkaamatta.
Käyttää rikkinäisiä vaatteita ja kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri makasi lukemattomien miesten kanssa, mutta ei kehdannut ostaa kondomeja.

Minä kävin ostamassa hänelle kondomeja monen vuoden ajan. 

Jokseenkin koomista, kun jakorasiaa hävettää kondomien osto.

Vierailija
44/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:15"]Mua hävettää kulkea erään tuttavan kanssa julkisilla paikoilla, koska hänen ulkonäkönsä on niin sottainen.
Ylpeilee mm. sillä miten monta päivää on ollut harjaamatta ja pesemättä hiuksiaan. Hajusta päätellen ei myöskään pese takkejaan ikinä (eltaantunut hien, lian ja röökin yhdistelmä). Hampaat ovat kelta-ruskeat, iho huonossa kunnossa ja hiukset leikkaamatta.
Käyttää rikkinäisiä vaatteita ja kenkiä.
[/quote]
Onkohan meillä sama tuttava...

Vierailija
45/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:21"]Työkaveri makasi lukemattomien miesten kanssa, mutta ei kehdannut ostaa kondomeja.

Minä kävin ostamassa hänelle kondomeja monen vuoden ajan. 

Jokseenkin koomista, kun jakorasiaa hävettää kondomien osto.
[/quote]
Kehota, että tilaa netistä. Eiks ne miehetkään kehtaa ostaa? Kummallista touhua.

Vierailija
46/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl:ssä käynti hävettää, vaikka tiedän ettei siihen oikeesti olis mitään syytä... Aina kun käyn siellä ostoksilla, toivon ettei tule ketään tuttuja vastaan, ettei vaan kukaan näe, että MINÄ käyn Lidl:ssä, herran jumala! :P

Vierailija
47/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aina hyvälle tuulelle kun näen omistajan keräävän koiransa jätökset, älkää sitä nolostelko! :)

Vierailija
48/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:26"]

Onko sinulla jotain erikoista asiaa, jota jostain syystä häpeilet tai josta nolostut? Itselläni jostain käsittämättömästä syystä tällainen asia on vessapaperin ostaminen. JOKAIKINEN kerta kun wc-paperia ostan ja joku näkee minut kantamassa pakettia nolostun ja olen varma, että tämä henkilö nyt ajattelee minun olevan joku ripuliperse ja että ulostan jotenkin huomattavasti enemmän kuin tavallinen tallaaja :D todella outoa ja ärsyttävää enkä vain pääse ajatuksesta eroon!

[/quote]haha ostan aina kerralla säkillisen wc paperia! Kun on perheellinen eikä jaksa olla kantamassa pikku paketteja kotiin! 

Kaveria nolotti jopa vessassa olevat siteet jos on mies vieraita! Täh eikö se olisi ns. Epänormaalia jos menkkoja ei olekkaan? Ihan kun kukaa ei tietäisi et naisilla on menkat!

Vierailija
49/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ostaa kaupasta vain esim.muroja ja maitoa. Tai vain jäätelöä ja kastiketta. Tulee heti sellanen fiilis et kassa ajattelee että mä tiedän kyllä mitä sä meet kotiin tekemään! Hah! Aina pitää ostaa jotain muuta lisäks.

Vierailija
50/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua nolottaa lukia näitä viestejä.

Vierailija
51/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummallista nolotusta. Itse ostan yleensä kaikkea varaltakin eli siteiden lisäksi hammastahnaa, shampoota, saippuoita ym. sellaista on meillä aina kaapissa useita kappaleita ettei lopu noin vain kesken. 

Tätä palstaa lukiessa olen huomannut, että oma elämäni on helppoa. Ei ulkonäköpaineita, ei nolostusta siteiden ostosta tai mistään muustakaan.

Vierailija
52/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa raskaana ollessa ostaa alkoholitonta siideriä tai olutta, kun ne pullot näyttää samalta kuin holilliset. Kerran kassa kysyi papereita ennen kuin pullot oli edes kassan kohalla ja mä kovaäänisesti ilmoitin niiden olevan alkoholittomia että muutkin jonossa olijat kuulee. Vaikka mitäpä se muille kuuluu mitä ostan, kun en kuitenkaan itse alkoholia juo.

Vierailija
53/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 13:31"]

Nolottaa ostaa kaupasta vain esim.muroja ja maitoa. Tai vain jäätelöä ja kastiketta. Tulee heti sellanen fiilis et kassa ajattelee että mä tiedän kyllä mitä sä meet kotiin tekemään! Hah! Aina pitää ostaa jotain muuta lisäks.

[/quote]En tajunnut? Ai siis että menee kotiin ahmimaan vai? Sori käyn vähän hitaalla näköjään tänään. Mutta jos tuota tarkoitit, niin itsekin ostan usein esim. kasviksia ja hedelmiä samalla kun jotakin herkkua. Tosi läpinäkyvää varmaan, tiedän :D

Vierailija
54/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää miehenä käydä Sokoksen kosmetiikkaosastolta ostamassa esim. itseruskettavaa, silmäympärysvoidetta tai hiustuotteita

Vierailija
55/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäsyn ostaminen vähän nolotti, vaikka sekin ihan normaali tuote on. Tuli vaan perinteinen "mitä toikin nyt ajattelee" -suomikompleksi.

Tuli hieman off-topicina mieleen, että kerran ala-asteikäisenä olin ottanut "liikkakassiksi" Alkon muovipussiin kouluun :Dd Äiti ei oikein tykännyt, sitä varmaan vähän nolotti seuraavassa vanhempainvartissa.

Vierailija
56/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:24"]Kerran edellinen asiakas osti 2 vai 3 jättipakkausta menkkarättejä.. Nuori nainen. Tulihan siinä mieleen että runsaat menkat varmaan on [/quote] Runsaat menkat tai tykkää ostaa varastoon. Ehkä niissä oli jokin tarjous. Ehkä hän ostaa perheen kaikille naisille. Ehkä hänellä tai perheenjäsenellä oli lääkkeellinen tyhjennys. Silloin sitä megasidettä täytyy vaihtaa 30-60 min välein. Mitä se sulle kuuluu?

[/quote]

Ja toi sana "rätti".... Ei hele... Etkö kehtaa sanoa kuukautissuoja/ side?
[/quote]
Kyllä meilläpäin puhutaan aina räteistä:D kun muutin hesaan ja työskentelin yhdessä toimistossa olin ihan hämmentynyt kun miespuolinen työkaveri pyysi tuomaan rätin...
N36

Vierailija
57/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailu. Olen 19v ja ihan koukussa tähän

Vierailija
58/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 12:44"]Minua hävettää katsoa peiliin julkisella paikalla. Siis esim.silmään menee roska ja kaivan laukusta pikkupeilin jolla yritän roskaa metsästää.
Tai olen menossa johonkin tapaamiseen ja tuntuu, että hiukset on ihan pystyssä ja pitäisi vilkaista peiliin..
En tiedä mikä siinä on.
Toki myös esim.se liukkaalla kaatuminen nolottaa, ja tulee pälyiltyä ympärille näkikö kukaan.
Kaupasta voin kuitenkin ostaa mitä vain häpeilemättä..
[/quote]

Sama täällä! Pahinta kun julkisessa vessassa pesen käsiä ja jos erehdyn katsomaan itseäni peilistä ja samaan aikaan joku muu katsoo peiliin samaan aikaan!

Vierailija
59/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti on tiskirätti tai pölyrätti, kangasta. Ei siteet voi olla rättejä! Uskokaa nyt.

Vierailija
60/69 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on noloo, käydä vauva foorumilla. Paitsi trollaus mielessä