Mitä välipaloja sitä ihminen voisi syödä?
Ei ole ruokahalu hirveän vahvoilla, eikä tee mieli aina sitä samaa. Mä syön yleensä leipää, pähkinöitä, banaania tai jugurttia (yleensä marjojen kanssa).
Kommentit (27)
Suolaista pannaria, hedelmiä, porkkanaa, rahkaa marjoilla, ruisleipää, vispipuuroa...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:19"]
Ite oon ainakin saanut painoa pudotettua syömällä 6krt päivässä. Eli aamupala, välipala, lounas välipala päivällinen ja iltapala..
[/quote]
Miten kenelläkään työssäkäyvällä on aikaa tuollaiseen ruokailuun? Näkisinpä sen työpaikan, jossa on tauot lounaalle ja kahdelle välipalalle. Ja illallakin vielä kaksi ateriaa, ei todellakaan. Tuossahan saa olla koko ajan joko valmistamassa ruokaa tai tiskaamassa astioita 6 kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:39"]
Et tarvitse välipaloja kuten joku tuossa jo kirjoittikin. Syöt kolme kertaa päivässä ja sillä siisti. Jos et ehdi muka syömään niin vähennä syömisten määrä kahteen tai yhteen kertaan ja syöt kunnolla.
[/quote]
Sairasta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:26"]
Ite oon ainakin saanut painoa pudotettua syömällä 6krt päivässä. Eli aamupala, välipala, lounas välipala päivällinen ja iltapala..
[/quote]
Miten kenelläkään työssäkäyvällä on aikaa tuollaiseen ruokailuun? Näkisinpä sen työpaikan, jossa on tauot lounaalle ja kahdelle välipalalle. Ja illallakin vielä kaksi ateriaa, ei todellakaan. Tuossahan saa olla koko ajan joko valmistamassa ruokaa tai tiskaamassa astioita 6 kertaa päivässä.
[/quote]
Tämä syöjä ei varmaankaan käy työssä. Istuu ruokapöydän ääressä ja miettii seuraavaa ruokaa.
Kyllä niillä 10-15 min kahvitauoilla pystyy jotain välipalaa haukkaamaan mitä 8h päiviin kuuluu. Ei kaikissa töissä toki kerkiä mutta sellasiakin paikkoja on missä kerkee.
[/quote]
Miten helvetisti sä olet ennen sitten syönyt, jos kuudella aterialla laihdut?? Tauotta 24/7?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 08:08"]Ei ihme että suomalaiset ovat lihavaa kansaa. Väkipakolla syödään 6 krt päivässä kun kerran joku niin ohjeistaa. Välipaljoa vaikka ei olisi nälkä jotta verensokeri ei laske yms. Syövätkö ranskalaiset välipaloja? Eivät tosiaan.
[/quote]