Kirkkoon kuuluville arkipyhät vapaiksi!!!
Näin sen pitäisi mennä eli ne jotka kuuluvat kirkkoon saisivat arkipyhät palkallisiksi vapaiksi.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:16"]Mutta vain kirkolliset juhlapyhät! Vappuna ja itsenäisyyspäivänä voisitte vastaavasti olla töissä. Tosin mikä on kirkollinen juhlapyhä? Minä olen pakana, ja haluaisin siis pakanlliset juhlapyhät vapaaksi, eli joulun ja juhnnuksen aikaan. Samoin kekrin.
[/quote]
Mä olen agnostikko ja voin pitää kaikki vapaapäivät :)
aivan sama. teen vuosittain 200h ylitöitä, joten olen kirkkopyhät duunissa tai vapaalla, se ei ole kuin ilmoitusasia duuniin pomolle "ottaisin offia pari päivää, tai pari viikkoakin"...
juu, joulupäivänkin olen"myynyt". kun ketään muuta ei huvittanut lähteä selvittämään ongelmia. sitten kyllä itkettiin kun parin kk kuluttua tuli kuukausen liksa ylimääräisenä bonuksena..
Mutta vain kirkolliset juhlapyhät! Vappuna ja itsenäisyyspäivänä voisitte vastaavasti olla töissä. Tosin mikä on kirkollinen juhlapyhä? Minä olen pakana, ja haluaisin siis pakanlliset juhlapyhät vapaaksi, eli joulun ja juhnnuksen aikaan. Samoin kekrin.