Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä niitä, joilla EI ole ollut koronaa?

Vierailija
07.04.2022 |

Jos käyt normisti ihmisten parissa töissä, kaupassa ja harrastuksissa, oletko säästynyt koronalta?

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen säästynyt. Toki on voinut oireettomana olla. Olen altistunut ainakin kahdesti niin, että olen saanut asiasta varmistuksen. 3 rokotetta on.

T. Perusterve 23-vuotias nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne kenellä ei ole ystäviä.

Vierailija
4/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Suurin osa viime aikaisista tartunnoista on perheiden sisällä saatuja. Sinkkuelämän hyviä puolia; ei ketään tartuttamassa omassa himassa.

Vierailija
5/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Töissä vanhainkodissa ja sairaalassa olen vieläpä paljon tekemisissä koronan kanssa.

Vierailija
6/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe. Tosin eipä ole ollut siskollanikaan vaikka on sairaanhoitaja. Rokotukset on tietysti kunnossa ja maskit sekä hyvä käsihygienia käytössä.

Vierailija
7/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pidän kyllä maskia aina kaupoissa yms ja ollaan ystävien kanssa vastuullisia. Toisinsanoen jos ollaan oltu jossain vähän sosiaalisemmassa tilanteessa niin sitten ei sovita tapaamista toisen ryhmän kanssa heti seuraavaksi päiväksi. 

Vierailija
8/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan saanut yhtään positiivista testiä vielä. Erinäisiä flunssia on kyllä ollu talven aikana mutta tiedä sitten ovatko olleet koronaa?

Olen rokottamaton, elänyt ja kulkenut jo kuukausia ilman maskia, käsidesejä en oo juurikaan käyttänyt missään vaiheessa. Altistunut olen varmaan satoja kertoja. Saap nähdä saanko vielä positiivisen testin joku päivä.

Vierailija
9/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole ollut. En tiedä lähipiiristäkään ketään jolla olisi ollut.

Vierailija
10/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskennallisesti katsoen on täysin mahdotonta että sitä ei jollakulla olisi ollut jo, virus leviää ja tarttuu niin helposti, että siltä tyystin tarttumatta jääminen vaatisi täydellistä eristystä erikois-ilmanvaihtoineen ja tavaroiden ja vieraiden desinfiointeineen ja suojaimineen (3-luokan  kokovartalon suojaus, ei mitään pilipali-räsyä)

Enemmänkin todennäköisempää on, että jokaisella on ollut tartunta keskimäärin 2 kertaa per vuosi.

Vierailija
11/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Töissä käynyt koko ajan, ei etätyömahdollisuutta ja perheessä kaksi koululaista.

Vierailija
12/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voinut sairasta sen tietämättäni montakin kertaa, tosin ei mitään havaintoja asiasta.

Vierailija
13/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Monta altistumista on, mutta kolmella rokotuksella lienee oma suojansa. Lapsella oli korona, mutta meille ei tarttunut.

Vierailija
14/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa. Käyn normaalisti kaupoissa ja töissä. Töissä ollut muutama altistuminen, en ole silti saanut tartuntaa vaikka olin ihan koronaan sairastuneen vieressä samassa tilassa. Olen rokottamaton ja käytän ffp-2 maskia töissä sekä kaupoissa ja desinfioin käteni joka välissä. Tosin silloin ei ollut maskia kun altistuin. 

Vierailija
15/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun yksin eikä oo tullut.

Vierailija
16/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole vielä ollut. En ole ainakaan huomannut.

Vierailija
17/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa eikä yhtäkään roketepiikkiä maskia ei enään kahteen kuukauteen ole tullut käytettyä.

Julkisissa paikoissa liikkunut aivan normaalisti.

Vierailija
18/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ja tästä olen varma. Tai sitten olisi ollut niin ettei olisi ollut yhtään mitään oireita.

Vierailija
19/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole tarttunut lukuisista altistumisista huolimatta. 

Vierailija
20/147 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

3 rokotetta. Ei maskia, ei eristäytymistä, vaan ihan normaali elämää. Ei koronaa. *koputtaa puuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä