Naiset, minkä väriset bokserit miehen päällä viehättävät eniten
Kommentit (43)
Kånken täynnä Calvin Kleinin kalsareita ja Canada Goosen pipo. Koskaan en ole jäänyt ilman seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat Calvin Klein
nainen27vMikä tää calvin klein juttu on? Parikymppiset naiset fanittaa tuota merkkiä vaikka ero muihin on vain se nimi. vyötärönauhassa. ILmeisesti joku somejuttu, kun kardashian/jennerit pitäneet calvin kleineja niin siitä on tullut joku tämmönen statusmerkki?
En ymmärrä calvin kleinejä fanittavia naisia, mutta en niitä pitäviä miehiäkään. Pirun epämukavat ja kalliit bokserit. Pitäköön jokainen päällään mitä haluaa, mutta vahvasti näyttää olevan pelkkä statusmerkki ja muodin mukana menemistä.
Mulla on päällä milloin mitäkin halpismerkkiä, joka tuntuu hyvältä. Ja olen ajatellut, että kunhan on puhtaat bokserit niin luulis kelpavaan naiselle.
punamusta ruudulliset. Ai että kun mies käyttää niitä44
Yksiväriset jotain perusväriä, mutta siistit ja ei kulahtaneet.
Kaikki väärin pestyt roskiin.
Ei väliä, kunhan ei valkoista, keltaista tai ruskeaa.
En voi sietää mitään missä lukee isolla jokin typerä teksti. Mieti nyt, jonkin toisen miehen nimi sun kalsareissa. Olen mies.
Jokin huumorikuosi, vaikka banaaneita tai raketteja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama, millaiset boxerit. Väliä on vain sillä miehellä.
Meinasin justiinsa kirjoittaa samaa. Toki kiva olisi, että ne boxerit olisivat puhtaat ja ehjät...
Mutta MIES on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat Calvin Klein
nainen27vMikä tää calvin klein juttu on? Parikymppiset naiset fanittaa tuota merkkiä vaikka ero muihin on vain se nimi. vyötärönauhassa. ILmeisesti joku somejuttu, kun kardashian/jennerit pitäneet calvin kleineja niin siitä on tullut joku tämmönen statusmerkki?
Kait se on samantyylistä merkkipelleilyä kuin aikoinaan Eastpak-reput ja muutama vuos sit piti kaikil pissiksil olla joku addun tai niken reppu yms.
Joku alfa-narttu kehuu kerran vaikka nyt sitten jotain calvinin kalsareita, nii hetkessä on koko kanalauma seuraamassa.
Ja kaikki ne muodin orjat kertovat yhteen ääneen kuinka tää on mun ihan oma tyyli ja korostan pukeutumisellani persoonaani. Ja samat sitten haukkuvat seläntakana tai kiusaavat koulussa niitä joilla oikeasti on oma persoonallinen tyylinsä joka ei sovi muotimuottiin.
Paapan vanhat tyräkalsarit on jees.
Tai semmoiset pitkät kalsarit, joissa on luukku persiissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt sellaisista, missä on edessä realistisen näköinen painokuva miehisestä elimestä.
Samoin, onhan se kiva tietää, mitä on tarjolla...
Ei valkoisia.
Mustat tai tummansiniset.
Vierailija kirjoitti:
Jokin huumorikuosi, vaikka banaaneita tai raketteja.
Yhdellä tutullani oli semmoiset joissa oli katkaravun kuvia :’-D
Hänellä SE oli kyllä ihan normikokoinen, et lähinnä vaan oli kovaa pokkaa pistää tuommoiset jalkaan. Kyllä nauratti, kun päästiin pöksysilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mustissa ei näy jarrujäljet
Opeta miehesi pyyhkimään 👍
Suomalaisella miehillä ei ole valkoisia kalsareita vaan krjaviia urheilullisia.
mustat laadukkaat