Nainen jätti minut 3,5 vuotta sitten, ja sai tässä välissä lapsen toisen miehen kanssa...Nyt haluaa minut takaisin, ja ihmettelee että miksi minulle merkkaa tuo välissä hankittu lapsi
Emme siis ainakaan tietääkseni eronneet tuon lapsen isän takia.
Tuntuu silti jotenkin ihan absurdilta tämä tilanne. Nainen ei tunnu sisäistävän kun olen selittänyt että tilanne on nyt ihan eri kun HÄN jätti minut, ja hänellä on nyt lapsi toiselle miehelle.
Erittäin ahkerasti piirittää, tänäänkin. Samassa tuttavapiirissa on.
Minä olen nyt 34 ja nainen 30.
Muita jotka olleet samassa tilanteessa? Tuntuu jotenkin huvittavalta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.
Olen sanonut, mutta nainen ei anna periksi.
Puhuu miten hyvin meillä meni, ja meidän meidän suhde toimi sillä syvemmälläkin tasolla.
Haluaisi että annan mahdollisuuden.ap
Et vastaa puheluihin, viesteihin. Poistut paikalta kun alkaa höpöttää.
Niin kuin cheek teke kun sofia ilmestyi viereen juttusille 🤣
Kuulostaa siltä, että vaan nautit siitä, miten hän piirittää sinua.
Jos tilanne niin kovin sinua ahdistaisi, niin tekisit niinkuin muutkin... Eli kertoisit suoraan ettei kiinnosta ja sitten blockkiin koko ihminen.
emakonjättöajat kirjoitti:
1. Esitä, että kiinnostaa
2. Paneskele jonkin aikaa
3. Jätä se sika
4. Älä missään nimessä maksa mistään tai osta mitään hänelle tai lapselle, sen sijaan koeta hyötyä tuosta törkyläjästä tuon muutaman päivän/viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa haisee vaan epätoivo. Älä päästä häntä takaisin elämääsi.
Ja sanon tämän naisena. Tuolla luonteella hän lähtee seuraavan ihanan miehen perään kohtapuoliin.
Itsekin naisena samaa mieltä. Jos Ap olisi ollut naiselle se The Mies, se ketä kaikkein kiihkeimmin haluaa ja rakastaa, hän ei olisi lähtenyt ja panettanut itseään paksuksi toisella. Ap on se ihan-kiva-mutta -mies johon nainen olisi halunnut rakastua muttei pystynyt. Nyt hän ajattelee, että lapsen kanssa vakaus ja kunnollisuus olisi tärkeämpää kuin intohimo ja rakastuminen ja haluaisi tasaiseen järkisuhteeseen tutun ja turvallisen Ap:n kanssa.
Älä mene tuohon retkuun. Sinä ansaitset jonkun, joka haluaa sinua niinkuin tuo nainen halusi lastensa isää. Jonkun jolle sinä olet ykkönen etkä pelkkä lohdutuspalkinto.
Se pitää sua pönttönä beta-pellenä jota voi käyttää hyväkseen taloudellisesti.
Ja se sä tosiaan ootkin jos noin ilmiselvään miinaan astut.
Haluatko sä sen takaisin? Jos et haluaisi, niin olisit lopettanut homman heti.
Ihan perus naisen toimintaa.
Eihän tämä ole edes mainitsemisen arvoista.
Ei tuollaiseen epävakaiseen voi luottaa ollenkaan. Miksi ihmeessä ottaisit vielä vieraan lapsenkin elätettäväksi.
Miksi jätti baby daddynsä vai tuliko itse jätetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyi vitttu mikä oksennus toi muija.
Älä nyt ainakaan ota sitä takaisin. On ok jos leikit sen tunteilla ja otat ilmaista pilua. Sitä saa mitä tilaa.
Millä perusteella on ok?
Millainen luuseri vatvoo tällaista?
Tästä aiheesta oli jo provo taannoin, paitsi päinvastainen asetelma. Huono.
ewt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on huvittavaa? Hän on tullut katumapäälle. Olisit imarreltu.
Tollanen tuuliviiri kannattaa unohtaa tai kostoksi ottaa takas ja sit dumppaa parin viikon päästä lopullisesti ja vielä kertoo että oli vaan kosto.
Juuri näin. A2M, COHF, jne. ja sitten dumppaa. P&D
Voi v.. ttu mikä akka teki toiselle penskan ja tajus on huonompi kun sinä nyt saisit vielä kasvattaa toisen pennun ja kohta varmaan taas sama olet vara mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa haisee vaan epätoivo. Älä päästä häntä takaisin elämääsi.
Ja sanon tämän naisena. Tuolla luonteella hän lähtee seuraavan ihanan miehen perään kohtapuoliin.
Itsekin naisena samaa mieltä. Jos Ap olisi ollut naiselle se The Mies, se ketä kaikkein kiihkeimmin haluaa ja rakastaa, hän ei olisi lähtenyt ja panettanut itseään paksuksi toisella. Ap on se ihan-kiva-mutta -mies johon nainen olisi halunnut rakastua muttei pystynyt. Nyt hän ajattelee, että lapsen kanssa vakaus ja kunnollisuus olisi tärkeämpää kuin intohimo ja rakastuminen ja haluaisi tasaiseen järkisuhteeseen tutun ja turvallisen Ap:n kanssa.
Älä mene tuohon retkuun. Sinä ansaitset jonkun, joka haluaa sinua niinkuin tuo nainen halusi lastensa isää. Jonkun jolle sinä olet ykkönen etkä pelkkä lohdutuspalkinto.
Niinpä. Jos rakastaa jotakuta oikeasti ja on ollut niin onnekas, että hänet on saanut puolisokseen, ei siitä lähdetä mihinkään. Omalla, 15 vuoden onnellisen parisuhteen kokemuksella olen tätä mieltä. Todennäköisesti löydät ihan oikeakin rakkauden kunhan et sitoudu tuohon, jossa olet varavaihtoehto.
Eksäsi on aivan kaamea laskelmoiva paskanjauhaja. Kiitä onneasi, kun olet päässyt hänestä eroon. Älä ota takaisin, ei edes satunnaiseen seksiin.
1. Esitä, että kiinnostaa
2. Paneskele jonkin aikaa
3. Jätä se sika