Nainen jätti minut 3,5 vuotta sitten, ja sai tässä välissä lapsen toisen miehen kanssa...Nyt haluaa minut takaisin, ja ihmettelee että miksi minulle merkkaa tuo välissä hankittu lapsi
Emme siis ainakaan tietääkseni eronneet tuon lapsen isän takia.
Tuntuu silti jotenkin ihan absurdilta tämä tilanne. Nainen ei tunnu sisäistävän kun olen selittänyt että tilanne on nyt ihan eri kun HÄN jätti minut, ja hänellä on nyt lapsi toiselle miehelle.
Erittäin ahkerasti piirittää, tänäänkin. Samassa tuttavapiirissa on.
Minä olen nyt 34 ja nainen 30.
Muita jotka olleet samassa tilanteessa? Tuntuu jotenkin huvittavalta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus naisen toimintaa.
Eihän tämä ole edes mainitsemisen arvoista.
Älä viitsi väittää potaskaa. Minä olen tavallinen nainen ja minulle on koko elämänäni aikana ollut vain yksi mies, nyt toista vuosikymmentä onnellisesti aviossa. Hän on yhä ylivoimaisesti upein ihminen, jonka tiedän ja olen tässä kuolemaani asti, jos hän sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksäsi on aivan kaamea laskelmoiva paskanjauhaja. Kiitä onneasi, kun olet päässyt hänestä eroon. Älä ota takaisin, ei edes satunnaiseen seksiin.
Miksei mies voisi nyt vuorostaan nauttia ja hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäsi on aivan kaamea laskelmoiva paskanjauhaja. Kiitä onneasi, kun olet päässyt hänestä eroon. Älä ota takaisin, ei edes satunnaiseen seksiin.
Miksei mies voisi nyt vuorostaan nauttia ja hyötyä?
Koska se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.
Olen sanonut, mutta nainen ei anna periksi.
Puhuu miten hyvin meillä meni, ja meidän meidän suhde toimi sillä syvemmälläkin tasolla.
Haluaisi että annan mahdollisuuden.ap
Naisella oli aikanaan mahdollisuus ja mokasi. Muista, että ihmisen tulevaa käytöstä ennustaa parhaiten mennyt käytös. Jos palaisitte yhteen, niin ei menisi kauaa, kun se löytää jonkun uuden ihanan miehen ja jättää sut taas.
Vierailija kirjoitti:
Uskottele rakastavasi häntä vielä, mutta tarvitset rahaa, ja aina uudestaan vähän rahaa. Sitten kun olet hänet pumpannut, voit dumpata.
Lapsi on viaton ja syytön tilanteeseen. Miksi haluaisit lapselle epävakautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.
Olen sanonut, mutta nainen ei anna periksi.
Puhuu miten hyvin meillä meni, ja meidän meidän suhde toimi sillä syvemmälläkin tasolla.
Haluaisi että annan mahdollisuuden.ap
Punnitse realiteetit. Pystytkö välittämään, luottamaan tai ylipäätänsä oletko oikeasti halukas kasvattamaan toisen miehen lapsen?
Olen ollut 7 vuotta yksinäinen yksinhuoltaja. Tapasin miehen ja vuoden päivät punnitsin ja mietin toimiiko suhde varmasti. En missään nimessä olisi altistanut lastani epävakaalle pohjalle kun yh:na tilanne oli vakaa.
Meidän kohdalla kannatti, kohta 20 vuotta naimisissa. Kuitenkin meillä oli eri lähtökohdat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen ei kaksi sukupolvea sitten olisi ikinä yrittänyt esittää mitään tuollaista. Osoittaa miten sekaisin ja ankkuritta jotkut nykyään ovat. Kuvittelee, että teoillaan ei ole mitään merkitystä.
Miten hän selittää, että sinun pitkäisi huolia hänet takaisin vaikka hän jätti? Olisit heti alkuun sanonut, tapailet jotakuta. Olisit voinut selvitä vähemmällä.
????
Noita toisten miesten lapsiahan vasta olikin viktoriaanisella ajalla, silloin parikymppinenkin saattoi olla jo kaksinkertainen leski. Papin aamenko jotain muuttaa : D
Kiltti, tavallinen mies on naisille kuin porkkanaraaste. Mauton, tylsä, "terveellinen" valinta. Paha poika on kuin sokerinen jälkiruokaherkku, josta tietää ettei se ole pitkällä tähtäimellä hyväksi, mutta "ai kauhee kun mä oon tämmönen herkkusuu", nainen sanoo itselleen ja antautuu jälleen kerran nautintojen maailmaan. Porkkanaraasteelle sanotaan, että "susta saa joku vielä hyvän aterian, mutta joku muu kuin minä tai mun kaverit, kun me nyt vaan ollaan tämmösiä herkkusuita."
Nuoruus menee herkutellessa, mutta kun vaakalukema on jo punaisen puolella, niin sitten otetaan se tylsän tavallinen porkkanaraaste, jonka kanssa perustetaan salaattibaari. Kaiholla vielä muistellaan niitä nuoruuden kermapiirakoita. Mutta jos hyvin käy, niin salaattibaarin tuloilla voi kesäisin käydä ulkomailla maistelemassa paikallisia herkkuja, esim. Gambian mustaa makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tiineenä taas. Väittää kohta että pentu on sun. Juokse.
Nyt kannattaa sanoa että kävit teettämässä vasektomian. Sitten ehdotat seksiä. Jos ei käy niin todellakin on paksuna.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku beta miinus, miksi edes olet tekemisissä naisen kanssa?
3,5v jo mennyt
No johan se syy kerrottiin. Siksi, että aloittajalla ja tällä naisella on yhteinen tuttavapiiri jossa väkisinkin törmäävät. Pitäisikö kaikki vanhat kaverit hävittää elämästä jonkun yhden pipipään takia? Ymmärsin, että AP kuitenkin pyrkii välttelemään naista kun mahdollista.
Kysäisepä että vieläkö kiinnostaa jos laitetaan lapsi isälleen tai huostaan?
Pentu adoptioon, niin sitten voi yrittää miten lähtee sujumaan. Mitään et kuitenkaan lupaa.
Aisuria ja lompakkoa tarvitaan aina, yh:t tarvitsee.