Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En sitten koskaan saanut ketään naisista joihin ihastuin

Vierailija
10.03.2023 |

Joskus oli tarjolla sellaisia joista en itse taas ollut kiinnostunut millään lailla.

Näinköhän tämä pariutuminen jäi nyt minulta kokematta?

Surullista.

M37

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vielä aikaa lasket vaan vähän rimaa .

Vierailija
2/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut ketään niistä miehistä, joihin olin palavasti ihastunut. Oli tyydyttävä vähän vähempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

Että ottaisin jonkun johon en ihastu? Ei minulle muulla ole ollut väliä.

ap

Vierailija
4/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä ihan ihme pässi 🐏

Vierailija
5/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä, mitä hyvää tulevaisuudessa tapahtuu. (Niin kuin ei tiennyt niitä pahojakaan.)

Vierailija
6/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

ap

Ihastutko aina pelkkään ulkonäköön vai onko luonteella jotain väliä? Olen nimittäin huomannut että moni näistä "en koskaan saa sitä jota haluan" miehistä ihastuu ihan teinityyliin siihen naisen ulkonäköön vaikka jokainen muu näkee että se nainen ei sopisi luonteen puolesta sille miehelle ollenkaan.

Vierailija
7/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

ap

No se ihastuminen haalistuu yleensä aika pian joka tapauksessa ja lopputulos on siten sama.

Eri

Vierailija
8/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin hassu. Eikö vain nuori ihastu tuntemattomiin? Aikuinen ihastuu ihmiseen, jonka tuntee ja jonka kanssa on löytänyt yhteyden.

Vierailija
9/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

ap

Ihastutko aina pelkkään ulkonäköön vai onko luonteella jotain väliä? Olen nimittäin huomannut että moni näistä "en koskaan saa sitä jota haluan" miehistä ihastuu ihan teinityyliin siihen naisen ulkonäköön vaikka jokainen muu näkee että se nainen ei sopisi luonteen puolesta sille miehelle ollenkaan.

En, ja on väliä.

ap

Vierailija
10/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

ap

No se ihastuminen haalistuu yleensä aika pian joka tapauksessa ja lopputulos on siten sama.

Eri

Eli ihan sama kuka alkaa kenenkin kanssa? Täysin merkityksetöntä?

Melko eriskummallinen ajatusmaailma sinulla.

ap

Vierailija
11/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

ap

En, ja on väliä.

ap

Onko se luonne jotenkin ihan erilainen kuin mitä itse olet kun et ole koskaan ketään näistä saanut kiinostumaan itsestäsi?

Vierailija
12/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jäät yksineläjäksi jos ei muunlainen suhde tule kysymykseenkään.

Alkuhuuma ei kauan kestä ja usein sen jälkeen huomataan ettei se suhde toimi kun pitäisi alkaa tavallista arkea elämään johtuen siitä että alkuhuumassaan ihminen on ihan sokea ja ihastuu epätodelliseen mielikuvaan siitä ihmisestä. 

Vierailija
13/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi laskea rimaa niin ei tarvitse olla ikisinkku.

Vierailija
14/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut muutaman kerran vuosien varrella ihan kadulla vastaan tuntematon mies itku silmässä sanomaan , että missä olen ollut ? Että olen joku jota on aina etsinyt . Ehkä sinun oikea tulee vielä vastaan . Niitä on jokaiselle noin seitsemän . Samaa sanoi nykyinen avomies kun tavattiin , että olen juuri sellainen ketä on etsinyt .

Vierailija
15/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naiset sanovat että tyytyminen on täysin väärin ja tässä ketjussa ollaan kuitenkin neuvomassa AP:lle että täytyy tyytyä matalatasoisempiin naisiin.

Vierailija
16/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samankaltainen tilanne. 37v ikää ja paras suoritus naisrintamalla ok-tasoisen naisen kanssa on 3kk tapailu.

Nyt löysin vuosien tauon jälkeen toisen ok-tasoisen naisen, joka on minusta paljon kiinnostuneempi kuin nuo aiemmat naiset. Itse en ole ihastunut, mutta tämä nainen voi olla ainut mahdollisuuteni pitkään parisuhteeseen, koska nainen puhuu jo itse yhteisestä tulevaisuudesta. Aion jatkaa tapailua hänen kanssaan, koska hän täyttää kaikki kriteerini.

Vierailija
17/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset sanovat että tyytyminen on täysin väärin ja tässä ketjussa ollaan kuitenkin neuvomassa AP:lle että täytyy tyytyä matalatasoisempiin naisiin.

Eiköhän tarkoiteta lähinnä sitä että kannattaa tarkastella niitä omia kriteerejään ja miettiä mikä niissä estää pariutumista. Onko jumiutunut johonkin tiettyyn seikkaan joka ei sitten oikeasti olisi oleellinen siinä suhteessa.

Vierailija
18/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin moni tosissaan ehdottaa. Ei me voida täällä mitään tehdä ap:n ihastumisille ja saamisille.

Mä en kyllä ymmärrä tuota, että pitäisi tyytyä matalatasoisempaan? Siis mistä tulee tänään varmuus, että kenet vain voi saada jos on "matalatasoisempi"? Mistä varmuus, että sellainen ihastuisi suhun jos et sinäkään siihen? Naiset vielä harvemmin kuin miehet jäävät roikkumaan toiseen jos vastakaikua ei saa.

Vierailija
19/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin moni tosissaan ehdottaa. Ei me voida täällä mitään tehdä ap:n ihastumisille ja saamisille.

Mä en kyllä ymmärrä tuota, että pitäisi tyytyä matalatasoisempaan? Siis mistä tulee tämä varmuus, että kenet vain voi saada jos on "matalatasoisempi"? Mistä varmuus, että sellainen ihastuisi suhun jos et sinäkään siihen? Naiset vielä harvemmin kuin miehet jäävät roikkumaan toiseen jos vastakaikua ei saa.

Treffailukokemuksesta se varmuus tulee. Matalatasoisemmat naiset kiinnostuvat aina. Omantasoisilta ja parempitasoisemmilta tulee treffien jälkeen tekstari, että ei kipinää tai ei olla valmiita parisuhteeseen tai on nyt liikaa kaikkea menossa elämässä.

Vierailija
20/28 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on matalatasoinen ihminen kun kaikissa ihmisissä on sekä huonot ja hyvät puolet. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. 

Jos on osaamista ja älykkyyttä eri saroilla enemmän tai vähemmän niin silloin pitäisi täydentää toinen toistaan. Pitkissä suhteissa elävät kaikkein älykkäimmät ihmiset täydentäen toinen toistaan, eikä toisen puutteista tai vioista puolin ja toisin tehdä ylitsepääsemätöntä ongelmaa eikä vaadita kumppanilta täydellisyyttä.