Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jätti minut 3,5 vuotta sitten, ja sai tässä välissä lapsen toisen miehen kanssa...Nyt haluaa minut takaisin, ja ihmettelee että miksi minulle merkkaa tuo välissä hankittu lapsi

Vierailija
07.04.2022 |

Emme siis ainakaan tietääkseni eronneet tuon lapsen isän takia.

Tuntuu silti jotenkin ihan absurdilta tämä tilanne. Nainen ei tunnu sisäistävän kun olen selittänyt että tilanne on nyt ihan eri kun HÄN jätti minut, ja hänellä on nyt lapsi toiselle miehelle.
Erittäin ahkerasti piirittää, tänäänkin. Samassa tuttavapiirissa on.
Minä olen nyt 34 ja nainen 30.

Muita jotka olleet samassa tilanteessa? Tuntuu jotenkin huvittavalta.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot naiselle, että sinusta ei ole uusioperheeseen. Sehän on vain hyvä, että asian itsestään tunnistaa. Ihmiset saisivat enemmänkin miettiä omien tekojensa vaikutusta ympäristöön ja muihin ihmisiin - ennen kaikkea lapsiin. 

Tuohan antaa vain sen kuvan että mies olisi silti kiinnostunut jos naisella ei olisi tuota lasta. Turha antaa yhtään toivoa. Minä sanoisin suoraan että ei kiitos, en ole kiinnostunut, ja blokkaisin

Vierailija
82/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat tuollaisen naisen puheluihin, viesteihin tai yleensä mihinkään yhteydenottoihin? Miksi annat hänelle mahdollisuuden puhua sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano napakasti, etti minä en ole enää kiinnostunut sinusta. Voitko jo antaa olla, alkaa käydä ahdistavaksi.

Ööööhhhhh...ainahan nainen miestä kiinnostaa. Etenkin kun saantia tkedossa.

Vierailija
84/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan itseään kunnioittava mies ottaisi takaisin ihmistä, joka on kohdellut tuolla tavalla?

Vierailija
85/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen täällä vallitsevaa negatiivisuutta. Miksi täällä kuvitellaan nainen etsii elättäjää tai lapselle isää ? 
Eikö hän käy töissä ? Kyllä lapsella on isä. 

Haluatko sinä olla naisen kanssa ?

Sinulla on 1 elämä. Onko tässä välissä sinulla ollut jotain ?

Ihmiset tänä päivänä kuvittelee nurkan takana on parempaa, onko ?

Voittehan te käydä vaikka hoplopissa kaikki 3 ja jos tuntuu hyvälle, jatkakaa.

Sinä kuulostat naiselta jolla on lapsia useamman miehen kanssa

Vierailija
86/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt mies. Minun exä otti yhteyttä puoli vuotta erosta ja sanoin että minulla on nyt parempi nainen, älä ota yhteyttä, ja sen jälkeen blokkasin numeron. Hyvin toiminut tähän asti. Jos tarina pitää paikkansa niin hänellä ei ole kunnioitusta sinua kohtaan ja pitää pellenä, kun kuvittelee että lähdet tollaiseen mukaan

Vierailija
87/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän että suurin osa näistä kommentoijista ei ole elänyt lainkaan elämää.

3,5 vuotta on pitkä aika ja elämä ei ole koskaan yksinkertaista!

Jos nainen jätti hänet 3,5 vuotta sitten, sitten tuli raskaaksi toiselle miehelle, ja huomasi ettei elämä olekaan hyvää, niin miksi he eivät voisi palata yhteen? Tietenkin miehen oma mielipide vaikuttaa asiaan, mutta hän on sanonut siitä vain sen että tilanne on absurdi. Hänen mielipiteeseensä ja päätöksiinsä en ota kantaa, mutta sen sijaan teidän muiden kommentoijien kommentit ovat todella outoja ja äärimmäisiä. Ettekö muka kykene näkemään uutta tilaisuutta, tai niinkuin joku väitti että nainen muka halventaa miestä? Miten ihmeessä? Eikö tuo osoita naiselta aikuisuutta ja kasvamista että hän ymmärsi että mies on hänelle hyvä? Miten nainen voi muka tehdä tuossa tilanteessa aloittajasta aisuria? Olin kuvitellut että aikuiset ihmiset jättäisivät tuollaiset kommentit yläasteen pihalle, mutta ilmeisesti tässä ketjussa on paljon ihmisiä jotka eivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi ja kokeneet oikeaa elämää.

Aloittaja, jos vielä olet päätöksen kanssa painimassa, suosittelen että kuuntelet naisystävääsi ja olet isällinen esimerkki lapsipuolellesi.

Vierailija
88/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo tyypit, ketju on vuodelta 2022

Entäs sitten?

Vierailija
89/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on huvittavaa? Hän on tullut katumapäälle. Olisit imarreltu. 

Imarreltu? Minusta tuntuisi, että olen plan b, kunnes taas löytyy joku parempi. Itsestäänselvyys, jota voi tarpeen tullen hyödyntää, mutta jolla ei ole väliä.

Vierailija
90/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo tyypit, ketju on vuodelta 2022

Entäs sitten?

Ehkä ei poistu heti, kuten niin monet muut...

Vierailija
91/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immarreltu, kun jättäjä haluaa taas tuuliviiri tyyliin takaisin? Lähinnä vastenmielistä.

Vierailija
92/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä väitän että suurin osa näistä kommentoijista ei ole elänyt lainkaan elämää.

3,5 vuotta on pitkä aika ja elämä ei ole koskaan yksinkertaista!

Jos nainen jätti hänet 3,5 vuotta sitten, sitten tuli raskaaksi toiselle miehelle, ja huomasi ettei elämä olekaan hyvää, niin miksi he eivät voisi palata yhteen? Tietenkin miehen oma mielipide vaikuttaa asiaan, mutta hän on sanonut siitä vain sen että tilanne on absurdi. Hänen mielipiteeseensä ja päätöksiinsä en ota kantaa, mutta sen sijaan teidän muiden kommentoijien kommentit ovat todella outoja ja äärimmäisiä. Ettekö muka kykene näkemään uutta tilaisuutta, tai niinkuin joku väitti että nainen muka halventaa miestä? Miten ihmeessä? Eikö tuo osoita naiselta aikuisuutta ja kasvamista että hän ymmärsi että mies on hänelle hyvä? Miten nainen voi muka tehdä tuossa tilanteessa aloittajasta aisuria? Olin kuvitellut että aikuiset ihmiset jättäisivät tuoll

Tuossa tilanteessa yhteen palatessa pitäisi pystyä olemaan olematta katkera tms. Lapsen takia, ettei kosta lapsen, joka tilanteeseen syytön, kautta. Kuinka moni ihan aidosti pystyisi?

Vierailija
93/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa haisee vaan epätoivo. Älä päästä häntä takaisin elämääsi.

Ja sanon tämän naisena. Tuolla luonteella hän lähtee seuraavan ihanan miehen perään kohtapuoliin.

Hän on varmaan ehtinyt huomata, että yh:na ei enää niin kiinnosta miehiä ja yrittää nyt jallittaa eksän ansaan.

Ja maksajaakin kaivataan.

Vierailija
94/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta kunnia tänne rantautuneen kulttuurin malliin.

Vierailija
95/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imarreltu? Minusta tuntuisi, että olen plan b, kunnes taas löytyy joku parempi. Itsestäänselvyys, jota voi tarpeen tullen hyödyntää, mutta jolla ei ole väliä.

Tämä. Nainen ei mitä ilmeisimmin osaa olla yksin, ja koska ei muutakaan ollut tarjolla, niin kuvitteli jätetyn eksänsä ottavan hänet ilomielin luokseen lapsineen siksi aikaa, kunnes nainen taas löytää jonkun kuvitelmissaan paremman.

Vierailija
96/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko käyneet lapsikeskustelun? Näin äkkiä tuo kuulostaa jyrkän laskelmoidulta toiminnalta! Voi olla ettei asiassa ole mitään kummallista naisen mielestä, mutta kuka tietää tuo voi olla pelkkää sanahelinää, tai tilaisuuden käyttämistä! Kannattaa miettiä kunnolla, saisit vaimosi takaisin lapsen kanssa, joka kuuluu toiselle miehelle, mutta lapsen kannalta olisi hyvä, että olis molemmat vanhemmat perheessä.

Vierailija
97/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! Eiku hetkinen. Eihän näin saanut sanoa. Aapee kun on mies...

Sian sijaan lehmä

Vai emakko? Pysytään nyt samassa lajissa sentään.

Vierailija
98/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla mutta nainen halusi minut takas vain koska minulla on rahaa ja omakotitalo. Eksäni teki lapsen jonkun juopon kanssa. Sanoin että hyvää elämää vaan ei kiinnosta enää.

Vierailija
99/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku naisviha-ketju. Jotku miehet vastaa heti että tuollaisia ne naiset on, ja jotkut naiset komppaa mukana. Entä jos tää ois naisen tekemä aloitus? Tulisko taas vastaus miehiltä että miten kehtaat naikkonen. Ja se mies oli miesten mies.

Vierailija
100/100 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelle juttu.

se on sit eri asia, että jos rakastaisit häntä, niin et olis epäröinyt hetkeäkään...

mut parempi näin.