Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsensä myyminen

Vierailija
07.04.2022 |

Tätä varmaan kaikki luulee trolliksi muttei ole.

Tilanne on sellainen että olen kokoajan tosi tiukilla rahan kanssa, auto on ihan pakollinen että pääsee töihin. Täällä ei kulje bussit edes tunnin välein. Bensaa menee niin paljon viikossa ja näillä hinnoilla se maksaa liikaa rahaa. Olen miettinyt että lopetan työt ja hävitän auton. Mutta vielä se ei ole mahdollista joten olen lisätyönä alkanut myymään itseäni välillä, että ei ihan jokaviikko tarvitsisi laskea jokaista senttiä ja pulloa mitä löytyy. Eli en siis paljoa, en rikastu sillä mutta saan sillä ruokaa ja bensaa.

Tämä ahdistaa itseä, en haluaisi tehdä tätä mutta en keksi muutakaan keinoa millä pärjäisin tällä hetkellä. Ei ole vanhempia ketkä voisi auttaa rahallisesti. Olen 21v. Silti joudun kituuttelemaan rahan kanssa kokoajan. Ihminen joka ostaa sitä minulta, tuo aina alkoholia mukana koska en pystyisi siihen selvinpäin. En haluaisi juoda mutta silloin on aina pakko juoda vähän ettei ahdistaisi niin paljoa.

Onko muita ketkä on myynyt itseä joskus, miten selvisitte ahdistuksesta vai ahdistiko teitä edes?
Jälkeenpäin asia ei vaivaa minua mutta silloin kun tilanne on se että on ihan pakko kutsua se ihminen kylään että saa rahaa niin silloin ahdistaa ja kun se lähtee niin itken suihkussa hetken, sen jälkeen "unohdan" asian ja jatkan elämää normaalisti.
Sitten menen kauppaan tai tankille ja ajattelen millä tavoin rahat sain, en ole ylpeä siitä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan seksin myyntiä? Koska meistä useimmathan myy itseä jollain tavalla: työpanosta, aikaa jne.

Vierailija
2/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan seksin myyntiä? Koska meistä useimmathan myy itseä jollain tavalla: työpanosta, aikaa jne.

Sitä juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ahdistanut.

Aina naurattaa miten helppoa rahaa taas tuli.

M22

Vierailija
4/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin mieliuummin tuossa vaiheessa hakeutua opiskelemaan ja sitä kautta saada mahdollisuuden saada parannusta työllistymiseeni paremmin palkattuihin hommiin. - Opiskellessa ei stressanut vähätulosiuus (monena kuukautena lähiinä vain opintotuki ja asumistuki + opintolaina) kun moni muu oli samassa taloudellisessa asemassa.

Vierailija
5/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänne Tampereelle vain. Jos olet hoikka ja nätti nainen niin maksan perushinnan.

Vierailija
6/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Älä häpeä, tilanne ei ole sinun vikasi. Pidä huoli, että kondomi pysyy päällä. Korota hintojasi.

Vierailija
7/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut että itsensä myyminen on nykyään voimaannuttavaa ja suorastaan voimanaisenmerkki

Vierailija
8/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun pakko asua ja elää siellä jossain syrjässä? - Etkö voisi muuttaa johonkin "vilkkaammalle" paikalle? Onko sulla koulutusta? - Ei itsensä myyminen rikollista ole mutta varmasti hyvin kuluttavaa. - Ja vielä kuluttavampaa on, jos joka kerta sen jälkeen on morkkis. Sinuna miettisin nyt vähän pidemmälle, että mitä sitä oikein haluaisit joskus tehdä. - Kun on olemassa päämäärä (tai päämääriä), niin on helpompi yrittää löytää reitti. 

Se vähän yksinkertaisemoi mies

Vierailija
9/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa olisin vielä enemmän tiukilla. Ainoa vaihtoehto olisi muuttaa eri kaupunkiin jossa liikkuisi julkisia enemmän ja työpaikka minne ne myös kulkee. Viimevuonna pärjäsin ilman itseni myymistä koska bensa ei ollut noin kallista ja ruokakin oli halvempaa, eihän ruuan hinta paljoa ole noussut mutta itse huomaan kun joudun laskemaan oikeasti jokaisen sentin. AP

Vierailija
10/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tietenkään pakko ole asua, mutta tämä työ ja ammatti on se mitä olen halunnut ja tykkään työstäni ja työpaikasta. Toki kohta pakko alkaa tosissaan miettimään muuttamista. Mutta ammattia en halua vaihtaa. AP

Vierailija
11/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itsekin myyn itseäni tällä hetkellä samojen syiden takia. Olen myös 21-vuotias... mulla ei ole ollut syyllisyyden tunnetta.

Kannattaa lopettaa koko homma jos on noin paha olo siitä. Voit kokeilla jotain muuta esim. pikkareiden myymistä, videoiden tekemistä jne... Ei ole edes pakko harrastaa seksiä. Voit vaikka tarjota hierontaa ja lopuksi käsihoidon.

Vierailija
12/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette hyödynnä toimeentulotukea? Ihan naurettavaa puuhaa että tämmöisiä edes suunnitellaan

Vierailija
13/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itsekin myyn itseäni tällä hetkellä samojen syiden takia. Olen myös 21-vuotias... mulla ei ole ollut syyllisyyden tunnetta.

Kannattaa lopettaa koko homma jos on noin paha olo siitä. Voit kokeilla jotain muuta esim. pikkareiden myymistä, videoiden tekemistä jne... Ei ole edes pakko harrastaa seksiä. Voit vaikka tarjota hierontaa ja lopuksi käsihoidon.

En halua myydä itsenäni julkisesti tai tuntemattomalle ainakaan, en edes kuvia tai alusvaatteita. Tämä kelle myyn on jotenkin tuttu eikä varmasti kukaan saa koskaan tietää, siksi suostuin.

Tai voisihan alusvaatteita myydä jos hommaisi prepaid liittymän mutta ei sekään tunnu hyvälle. Luulin aina että työtä tekemällä pärjäisi elämässä mutta ei se vaan ainakaan nykyään ole mahdollista.

Vierailija
14/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin myyntihän on nykyään tie mijonääriyteen.

Pi**ussa miljoonan alku!

Vierailija
15/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette hyödynnä toimeentulotukea? Ihan naurettavaa puuhaa että tämmöisiä edes suunnitellaan

Miten työssäkäyvä saa toimeentulotukea? Ne katsoo tulot ja pakolliset menot, niiden mielestä bensa ei ole pakollista menoa että pääsee töihin.

Seurakunnalta sain kerran ruokalapun, nekin sanoi että jatkossa täytyy miettiä kun sun tulot on "niin hyvät" sanoin oman työmatkan ja kysyin tietääkö miten kallista bensa on niin sanoi että se on kyllä harmillista.

Vierailija
16/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyntihän on nykyään tie mijonääriyteen.

Pi**ussa miljoonan alku!

Hyvä jos joillakin pää kestää myydä niin paljoa että miljonääriksi pääsee...

Vierailija
17/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa olisin vielä enemmän tiukilla. Ainoa vaihtoehto olisi muuttaa eri kaupunkiin jossa liikkuisi julkisia enemmän ja työpaikka minne ne myös kulkee. Viimevuonna pärjäsin ilman itseni myymistä koska bensa ei ollut noin kallista ja ruokakin oli halvempaa, eihän ruuan hinta paljoa ole noussut mutta itse huomaan kun joudun laskemaan oikeasti jokaisen sentin. AP

Et tietenkään ole tänne tarkemmin tilivelvollinen omista valinnoistasi ja päätöksistäsi. Tiedän tämän kuullostavan jo vähän jankuttamsielta mutta tositan: Vedä nyt hetki henkeä ja istu alas ja kysy itseltäsi, mitä haluat tulevaisuudessa tehdä tai nähdä. Ylipäätään millaisena näet omanb tulevaisuutesi? Vai ajattelitko jatkaa näin vain toistaiseksi? - Ei siinä mitään. Et tällä tietoa  ole tekemässä mitään laitonta. 

Opiskelu on tavallaan sijoitus tulevaan. Ei se automaattisesti mitään takaa ja varmista mutta se voi antaa eväitä ja tukea tuleviin koitoksiin. - Tosin tätä kirjoittaessani emme edes tiedä oletko ikinä mitään opiskellut e. millaiset mahdollisuudet sinulla olsi nyt vaikka vaihtaa kokonaan uuteen työpaikkaan Tai ryhtyä vaikka yrittäjäksi.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
18/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain alusvaatteiden myynnistä enemmän kokemusta? Tarvitsisin 10 000 e lääkäriin. Mietin, mitä kannattaisi myydä. Sivusta

Vierailija
19/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sairaita kun käyttää hyväkseen ahdingossa olevia naisia. Niin ja turha tulla sanomaan miten sinä tai joku muu on saanut vain hyvää seksityöstä. Onhan se hyvä, että edes pienelle prosentille se on muuta kuin pakkoa tai ihmiskauppaa. En vieläkään voi unohtaa kun eräs hyväosainen seksityöläinen käski ihmiskaupan uhrin pitämään turpansa kiinni, jotta hänen bisnes ei kärsisi. Miten hän kehtasi nostaa ongelmia esiin ja auttaa muita uhreja kun hän voi saada haittaa jos ihmiset ymmärtää ettei kaikki olekaan aina miltä näyttää.

Vierailija
20/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys mutta miten voi aloittaa seksin myymisen? Siis miten se käytännössä tapahtuu, miten löytyy asiakkaita? Tai miten voi myydä anonymista pikkareita?