Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsensä myyminen

Vierailija
07.04.2022 |

Tätä varmaan kaikki luulee trolliksi muttei ole.

Tilanne on sellainen että olen kokoajan tosi tiukilla rahan kanssa, auto on ihan pakollinen että pääsee töihin. Täällä ei kulje bussit edes tunnin välein. Bensaa menee niin paljon viikossa ja näillä hinnoilla se maksaa liikaa rahaa. Olen miettinyt että lopetan työt ja hävitän auton. Mutta vielä se ei ole mahdollista joten olen lisätyönä alkanut myymään itseäni välillä, että ei ihan jokaviikko tarvitsisi laskea jokaista senttiä ja pulloa mitä löytyy. Eli en siis paljoa, en rikastu sillä mutta saan sillä ruokaa ja bensaa.

Tämä ahdistaa itseä, en haluaisi tehdä tätä mutta en keksi muutakaan keinoa millä pärjäisin tällä hetkellä. Ei ole vanhempia ketkä voisi auttaa rahallisesti. Olen 21v. Silti joudun kituuttelemaan rahan kanssa kokoajan. Ihminen joka ostaa sitä minulta, tuo aina alkoholia mukana koska en pystyisi siihen selvinpäin. En haluaisi juoda mutta silloin on aina pakko juoda vähän ettei ahdistaisi niin paljoa.

Onko muita ketkä on myynyt itseä joskus, miten selvisitte ahdistuksesta vai ahdistiko teitä edes?
Jälkeenpäin asia ei vaivaa minua mutta silloin kun tilanne on se että on ihan pakko kutsua se ihminen kylään että saa rahaa niin silloin ahdistaa ja kun se lähtee niin itken suihkussa hetken, sen jälkeen "unohdan" asian ja jatkan elämää normaalisti.
Sitten menen kauppaan tai tankille ja ajattelen millä tavoin rahat sain, en ole ylpeä siitä.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perushinta seksistä? 

150€/45min, HJ&BJ 50€.

Älä kehtaa naurattaa. Suomalaisen palveluntarjoajan perushinta on se 250€/h tai 150€/30min. Toki jokainen itse määrittää hintapolitiikkansa ja mitä tarjoaa ja kenelle.

Vierailija
82/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150€/45min, HJ&BJ 50€.

Älä kehtaa naurattaa. Suomalaisen palveluntarjoajan perushinta on se 250€/h tai 150€/30min. Toki jokainen itse määrittää hintapolitiikkansa ja mitä tarjoaa ja kenelle.

Onko vitosen jos tulee minuutissa

T.Lännen nopein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150€/45min, HJ&BJ 50€.

Perushinta kyllä, suomalainen nuori kaunis tervepäinen nainen voi veloittaa tuon. Markkinoita on.

Itäeurooppalainen tai afrikkalainen, 30+ ikäinen, mt-ongelmainen tai narkki nainen ei todellakaan, vaan halvemmalla menee.

Vierailija
84/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut muuttamaan lähemmäksi työpaikkaa, koska ei ole nykyään enää varaa ajella pitkiä työmatkoja.

Onko sinun mahdollista saada isompaa palkkaa? Tai etsiä parempi palkkaista työtä?

Nykyään monesta työstä maksetaan ihan liian vähän, kun kaikki elämiseen liittyvät kustannukset on noussut niin paljon.

Minimi palkka pitäisi Suomessa olla 3000€ kuukaudessa, että töissä käyminen kannattaisi.

Vierailija
85/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole henkisesti tuohon hommaan kestävä, sori.

Ensinnäkin se, et käytät ilmausta itsensä myyminen etkä pystyisi tekemään sitä selvinpäin, kertoo, että suhde asiaan ei ole terveellä pohjalla. Syyllisyys ja jonkunlainen likaisuus, mikä ahdistaa sua selvästi, kertoo, et teet jotain omaa arvomaailmasi vastaan pahasti.

Valta-asetelma on vinksallaan.

Kehotan sua hakemaan aktiivisemmin yhteiskunnan tukea heti ja lopettamaan.

Ja vielä: noilla spekseillä (suomalainen 21v ja kokematon amatööri) sun kuuluisi saada useampi satanen kerrasta jos olet mukiinmenevän näköinen. Saatko? Ellet, sua huijataan.

Joo en todellakaan tekisi tätä ellei olisi pakko. Oksettavaa hommaa. En todellakaan saa useampaa satasta.😳 Paljonkohan olisi oikea summa? AP

Ammattilainen ottaa 200e/h. Sinun tapauksessasi tämä voisi olla hieman vähemmän, vaikka 150 tai sitten pyydät 200 euroa pidemmästä yhdessäolosta, vaikka illanvietosta. Suosittelen jälkimmäistä. Se on molemmille osapuolille miellyttävämpää. 

Vierailija
86/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama ihminen kirjoittelee tänne kaikenlaisia tarinoita, aivan samalla tyylillä,