Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsensä myyminen

Vierailija
07.04.2022 |

Tätä varmaan kaikki luulee trolliksi muttei ole.

Tilanne on sellainen että olen kokoajan tosi tiukilla rahan kanssa, auto on ihan pakollinen että pääsee töihin. Täällä ei kulje bussit edes tunnin välein. Bensaa menee niin paljon viikossa ja näillä hinnoilla se maksaa liikaa rahaa. Olen miettinyt että lopetan työt ja hävitän auton. Mutta vielä se ei ole mahdollista joten olen lisätyönä alkanut myymään itseäni välillä, että ei ihan jokaviikko tarvitsisi laskea jokaista senttiä ja pulloa mitä löytyy. Eli en siis paljoa, en rikastu sillä mutta saan sillä ruokaa ja bensaa.

Tämä ahdistaa itseä, en haluaisi tehdä tätä mutta en keksi muutakaan keinoa millä pärjäisin tällä hetkellä. Ei ole vanhempia ketkä voisi auttaa rahallisesti. Olen 21v. Silti joudun kituuttelemaan rahan kanssa kokoajan. Ihminen joka ostaa sitä minulta, tuo aina alkoholia mukana koska en pystyisi siihen selvinpäin. En haluaisi juoda mutta silloin on aina pakko juoda vähän ettei ahdistaisi niin paljoa.

Onko muita ketkä on myynyt itseä joskus, miten selvisitte ahdistuksesta vai ahdistiko teitä edes?
Jälkeenpäin asia ei vaivaa minua mutta silloin kun tilanne on se että on ihan pakko kutsua se ihminen kylään että saa rahaa niin silloin ahdistaa ja kun se lähtee niin itken suihkussa hetken, sen jälkeen "unohdan" asian ja jatkan elämää normaalisti.
Sitten menen kauppaan tai tankille ja ajattelen millä tavoin rahat sain, en ole ylpeä siitä.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessa olisin vielä enemmän tiukilla. Ainoa vaihtoehto olisi muuttaa eri kaupunkiin jossa liikkuisi julkisia enemmän ja työpaikka minne ne myös kulkee. Viimevuonna pärjäsin ilman itseni myymistä koska bensa ei ollut noin kallista ja ruokakin oli halvempaa, eihän ruuan hinta paljoa ole noussut mutta itse huomaan kun joudun laskemaan oikeasti jokaisen sentin. AP

Et tietenkään ole tänne tarkemmin tilivelvollinen omista valinnoistasi ja päätöksistäsi. Tiedän tämän kuullostavan jo vähän jankuttamsielta mutta tositan: Vedä nyt hetki henkeä ja istu alas ja kysy itseltäsi, mitä haluat tulevaisuudessa tehdä tai nähdä. Ylipäätään millaisena näet omanb tulevaisuutesi? Vai ajattelitko jatkaa näin vain toistaiseksi? - Ei siinä mitään. Et tällä tietoa  ole tekemässä mitään laitonta. 

Opiskelu on tavallaan sijoitus tulevaan. Ei se automaattisesti mitään takaa ja varmista mutta se voi antaa eväitä ja tukea tuleviin koitoksiin. - Tosin tätä kirjoittaessani emme edes tiedä oletko ikinä mitään opiskellut e. millaiset mahdollisuudet sinulla olsi nyt vaikka vaihtaa kokonaan uuteen työpaikkaan Tai ryhtyä vaikka yrittäjäksi.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Nosiis ei ole pitkä aika kun valmistuin nykyiseen ammattiin enkä kovin kauaa ole työelämässä ollut. Tämä on ammatti jonka halusin enkä siksi haluaisi opiskella muuta koska muu ala ei kiinnosta tällähetkellä. Nykyinen työpaikka on tosi hyvä enkä mielelläni haluaisi sieltä pois mutta entiedä onko vaihtoehtoja.

Mä en enää tiedä millaisena nään tulevaisuuden, se on mietinnässä kokoajan, punnitsen vaihtoehtoja. AP

Kiva kuulla. että olet motivoitunut nykyiseen työhösi; vaikka ilm. kovon vähänse tarjoaa työtuntejam hos sen lisäksi joudut myymään itseäsi. - Hyvä myös jos punnitset tulevaisuuden vaihtoehtojakin. - Olethantoetoinen, että vaikka omaat työsuhteen, niin jos sulla on vähäinen palkka niin voit saada mm. asumistukea ja mehd harkinnan varaista toimeentulotukea; kelan sivuilta selvinnee tarkemmin. - Voi myös kysy suoraa Kelalta ja tai jos kuulut ammattiliittoon, niin sieltä.

Tsemppiä tulevaan - Älä riko itseäsi!

Se vähän yksinkertaisempi mies

Olen tietoinen, mullahan siis on normaali "hyvä" palkka mutta työmatka ja bensan hinta on tässä nyt se ongelma, pärjäsin ennen tätä hinnan nousua ilman itseni myymistä. Kelassa ei näitä huomioida.

Pakko sanoa vaikken sinua millään tavalla tunne, mutta sinun viestit on alusta asti ollut hyviä ja pidän sun asenteesta. AP

Lämmin kiitos huomaavaisista sanoistasi. - Monesti tuntuu sille, että on helpompaa neuvoa vierestä kuin aina nähdä itse(kään) millaisessa kuplassa elää ja on. Sen sijaan, että tiedosatsi, miten vaikeaa on oikeasti yrittää osata asettua hänen asemaansa, jolle viisastelee muka fiksmpana ja tietävämpänä. Toisaalta olen havainnut myös sen, että toisinaan asiat saattavat aueta tai saada edes ohikiitävän hetken helpotusta kun ne sanoo ääneen tai kirjoittaa ylös tai vaikka rohkenee kirjoittamaan niistä täällä anonyymisti. - On hämmästyttävää miten paljon täällä voi parhaimmillaan saada myötäelämistä ja tsemppauta mutta toisinaan myös kuormallisen sontaa ja halveksintaa päälleen.

Valoa kohti

Se vähän yksinkertaiemoi mies

Vierailija
42/86 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja myyn jatkossakin. On tuttuja asiakkaita ,summat ei järin suuria mutta saa niillä jotain särvintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttuja asiallisia jotka maksaa. En ottaisi itsekään randomia koska nehän voi vaikka huudella ympäriinsä tästä asiasta. Itselläkin raha tiukalla niin saa aina sit ruokaa yms .

Vierailija
44/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika yleistä tuo maksullinen lempi. Ei siinä mitään pahaa ja laitonta se ei ole. 

Vierailija
45/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette hyödynnä toimeentulotukea? Ihan naurettavaa puuhaa että tämmöisiä edes suunnitellaan

Varmaan moni saakin TT tukea. Mut se on pieni. 

Vierailija
46/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvun lamassa seksin myyminen lisääntyi rajusti.

Vierailija
47/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyntihän on nykyään tie mijonääriyteen.

Pi**ussa miljoonan alku!

Miten niin NYKYÄÄN?

Maailman vanhin ammatti- niin olen kuullut sanottavan.

Ja vanha alistamisen keino.

Vierailija
48/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette hyödynnä toimeentulotukea? Ihan naurettavaa puuhaa että tämmöisiä edes suunnitellaan

Tuskin sitä noin helpolla saa.

Vierailija
49/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias voi saada kyllä myös hyvin toimeentuleva miesystävän, joka on ihan Ok Ihmisen näköinen.

Silloin kyseessä ei ole varsinaisesti itsensä myyminen, vaan hyötyliitto.

Vierailija
50/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakinvaihtoehtoja kirjoitti:

Myös työssäkäyvä voi saada asumistukea ja soviteltua päivärahaa?

Laske nämä Kelan laskureilla. Voisit tehdä muutaman tunnin jotain puhelinmyynti hommia kotona niin saisit lisätuloja.

Puhelinmyynti? Älä nyt nauruun tapa,niille ei makseta yhtään mitään.

Vierailija
51/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä pulloja keräämällä saa pari euroa lisää rahaa päivässä ja samalla saa liikuntaa.

Vierailija
52/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihmisenä voi tehdä asioita, jotka sillä hetkellä tuntuvat oikeilta. Maksullisille ihmisille on tukipisteitä, missä voi avautua asioistaan. 

Vierailija
53/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa sellainen 4-5 miehen vakiorinki, niin seksi on heidän kanssaan helpompaa, kun pikkuhiljaa toisen oppii tuntemaan vähän. Parhaita asiakkaita on perheen isät, jotka ei huutele käynneistään muille ja eivät takerru. He myös käyttäytyvät yleensä hyvin ja maksupuolella ei ole ongelmia. 

Mulla on yksi pitkäaikainen asiakas, jonka kanssa synkkaa tosi hyvin yhteen kaikin puolin. Itse asiassa hän on niin mukava ja kiva, että antaisin varmaan ilmaiseksikin hänelle. 

Mutta jos homma oikeasti ahdistaa, niin ei kannata väkisin kenenkään alkaa näihin hommiin. 

N26

Vierailija
54/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin myynti ei ole laitonta, mutta kyllä se vaatii melkoisen kylmää ja laskelmoivaa päätä että sitä jaksaa tehdä.

Kysehän on oman kroppansa antamisesta - vaikkakin rahasta - toisen ihmisen käyttöön. Se ei koskaan ole helppoa.

Hyvin monet turvautuukin sitten alkoholiin ja huumeisiin kestääkseen sen.

Kauhea ajatella etttä Suomi on ajautunut tuohon pisteeseen että lisääntyvässä määrin ihmisten on alistuttava noinkin ekstreemeihin keinoihin saadakseen elatuksensa.  Asun ulkomaila ja maassa jossa ei sellaista sosialliturvaa tunneta kuin Suomessa joskus oli, ja täällä tuo onkin arkipäivää.  En olisi ikinä uskonut että Suomi rohahtaa tai ajetaan tuohon jamaan!

Koska seksin myyjät ovat 99% naisia, he ovat hyvin haavoittuvaisia ja miesten hyväksikäytön alla.  Toivon todella että sinä ap voisit löytää jonkin muun keinon  ettet joutuisi rikkomaan itseäsi ja mieltäsi noin kamalalla tavalla.

Itkettää kun ajatteleekin mihin Suomi on ajettu. Tahallaan.

Vierailija
55/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole henkisesti tuohon hommaan kestävä, sori.

Ensinnäkin se, et käytät ilmausta itsensä myyminen etkä pystyisi tekemään sitä selvinpäin, kertoo, että suhde asiaan ei ole terveellä pohjalla. Syyllisyys ja jonkunlainen likaisuus, mikä ahdistaa sua selvästi, kertoo, et teet jotain omaa arvomaailmasi vastaan pahasti.

Valta-asetelma on vinksallaan.

Kehotan sua hakemaan aktiivisemmin yhteiskunnan tukea heti ja lopettamaan.

Ja vielä: noilla spekseillä (suomalainen 21v ja kokematon amatööri) sun kuuluisi saada useampi satanen kerrasta jos olet mukiinmenevän näköinen. Saatko? Ellet, sua huijataan.

Joo en todellakaan tekisi tätä ellei olisi pakko. Oksettavaa hommaa. En todellakaan saa useampaa satasta.😳 Paljonkohan olisi oikea summa? AP

Oikea summa eli markkinahinta on 250 euroa tunnilta (ikäisellesi suomalaiselle naiselle). Ymmärrän, että tutulle miehelle ja syrjäkylällä et varmaan saa lähellekään tätä. 

Myös minulta hatunnosto tälle "se yksinkertaisempi mies" kirjoittajalle. Olet kunnon mies, haluaisin puristaa kättäsi.

M54

Vierailija
56/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Voisitko harkita muuttoa isommalle paikkakunnalle, jossa pääsisit töihin julkisella? Vaihtaa työpaikkaa? 

Tai sitten uuden alan opiskelu. Ei solukämpässä asuminen ole sinun ikäisenäsi paha. 

Vierailija
57/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten ovat asiat. Ketju on aloitettu v 2022.

Jos yhä luet, niin hyvä ihminen ratkaisu on: muuta sinne paikkakunnalle, jossa se hyvä työpaikkasi on. Näin ratkeaa kalliit bensa- ja välimatkaongelmat. Muuta työn perässä. Sanoit itsekin että työ on omalta alaltasi, tykkäät siitä ja palkka on ok. Se on se minkä mukaan siis menet, muutat työpaikan viereen niin loppuu välimatkoista tulevat haitat ja kustannukset. Vuokra-asunto hakuun sieltä. 

Mene myös käymään Kelassa, voi olla että on jotain tukea tai jotain, mistä et ole tietoinen. 

Työmatkakulut voi ehkä saada verovähennyksiin tai jotain, minä en tiedä, mutta virastot tietävät. 

Ykkösratkaisu olisi kuitenkin se, että muutat sinne seutua, missä se hyvä työpaikkasi on. Ja se siitä. Ei enää p rostituutiota. Mietit jälkeenpäin armollisesti tätä vaihetta, älä siis lähde inhoamaan itseäsi tai vajoamaan menneeseen, sinä teit parhaasi sen tiedon mukaan mikä sinulla oli tuolloin , sinä olet ok ja selvisit kaiken yli. Voit sanoa itsellesi, hyvä, se on takana, hienoa, olen elänyt läpi vastoinkäymisen vaiheen ja edespäin vaan. Eläminen ei ole menneessä, vaan katse tulevaan. 

Vierailija
58/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määgi myisi mutku kukhaa ei osta 👀

Halavalla lähtöö 1,50€ tännää !!

Vierailija
59/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä tosi nuori. Sinulla on paljon edessä. Mieti, miten tuo seksinmyyminen vaikuttaa parisuhteen etsimiseen. 

Vierailija
60/86 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työssäkäyvän mahdollista saada toimeentulotukea?

Pystytkö vähentämään kulujasi, esim. ruokakuluja. Jos tilanne on väliaikainen, ehdottomasti kannattaa mieluummin kituuttaa kuin antaa itsestään sellaista, mitä ei halua. Se, ettet pysty siihen ilman päihteitä tai huumaamista on hyvin selkeä merkki siitä, että se ei ole hyväksi sinulle