Noloimmat seksikokemuksesi?
Olen mies, ja nainen otti suihin ja käytti hampaitaan. Sanoin, että eiköhän tämä riitä. Sikäli varmaan oma vika, kun pyysin ottamaan suihin.
Kommentit (25)
Mies yritti ja yritti saada minut tulemaan, vaan tiesin etten ole tulossa. Lopulta tiuskaisin vihaisena, että anna olla jo.
Runkkasin kerran työpaikalla ja työpaikan ulkopuolinen henkilö yllätti minut itseteosta.
Henkilö lähti samantien pois ja minä jäin runkkaamaan loppuun asti.
C´moon eihän tästä ketjusta mitään tuu, jos kaikki arastelee. Kertokaa nyt jotain pientä.
Yhdenillan juttu. Työpaikan virkistysillasta päädyttiin puolitutun luokse jatkamaan iltaa... äijä oli siinä kunnossa että sammui kesken päälle. Muutenhan tämä ei olisi ollut niin noloa, mutta samassa työpaikassa ollessa muistutti aina kyseisen tyypin nähdessä. Onneksi nykyään ei enää olla samassa paikassa töissä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:13"]
Yhdenillan juttu. Työpaikan virkistysillasta päädyttiin puolitutun luokse jatkamaan iltaa... äijä oli siinä kunnossa että sammui kesken päälle. Muutenhan tämä ei olisi ollut niin noloa, mutta samassa työpaikassa ollessa muistutti aina kyseisen tyypin nähdessä. Onneksi nykyään ei enää olla samassa paikassa töissä.
[/quote]
Hilarious. Kiitos jakamisesta.
humalais pano: nukahdin kesken kaiken... mies sait mut kuitenkin heteille ja saatuaan orgasmin nukahti mun päälle, samoin minä nukahdin. Nukuttiin hetki ja heräsin siihen, kun mies havahtui hereille ja tokaisi: "eihän tänne nukkumaan tultu" ja tuikkas seisovan mulkun mun sisään uudestaan
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:20"]
humalais pano: nukahdin kesken kaiken... mies sait mut kuitenkin heteille ja saatuaan orgasmin nukahti mun päälle, samoin minä nukahdin. Nukuttiin hetki ja heräsin siihen, kun mies havahtui hereille ja tokaisi: "eihän tänne nukkumaan tultu" ja tuikkas seisovan mulkun mun sisään uudestaan
[/quote]
Olisin antanu kaks plussaa jos pystyis.. ;)
Noh, oli se vähän noloa, kun olin miehen päällä reverse cowgirl -asennossa ja pääsi pieru kun niin siinä pyllistelin. Kummatkin naurettiin kuitenkin ja jatkettiin hommaa. Ja ko. tyypille sattui paljon, paljon nolompi juttu myöhemmin, joten ei harmittanut enää sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:00"]
Olen mies, ja nainen otti suihin ja käytti hampaitaan. Sanoin, että eiköhän tämä riitä. Sikäli varmaan oma vika, kun pyysin ottamaan suihin.
[/quote]
Mikset neuvonut sitä 'ei hampaita', vai menikö jo fiilis?
Harrastettiin joskus 20 vuotta sitten ei-niin-kauhean-menestyksellistä seksiä erään puolitutun tytön kanssa hänen vanhempiensa ollessa kesämökillä. Oli siis niin tukeva humalatila, että en saanut kankea kovaksi edes hiuslakalla. En viitsinyt herättää todella sikeästi nukkuvaa mimmiä aamulla, vaan lähdin omien vanhempieni luo aamupalalle jne. Ennen sitä jätin kuitenkin keittiön pöydälle lapun, jossa luki tyyliin "Sori, olit ihana, mutta en tainnut saanut kännin takia kunnolla seisomaan." Lappu oli kuitenkin lentänyt auki olevasta ikkunasta tulleen tuulenvireen voimasta lattialle, eikä tyttö ollut edes nähnyt koko lappua. Hänen vanhempansa sen tosin löysivät. Oli se kiva sitten 16-vuotiaana selitellä tytön vanhemmille tapahtunutta, kun törmäsin heihin seuraavalla viikolla lähikaupassa.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:00"]
[/quote]
Mikset neuvonut sitä 'ei hampaita', vai menikö jo fiilis?
[/quote]
Neuvoin kyllä, mutta sit oli jo arimmat paikat melkein verillä, että tuumasin harjoittelun loppuneen. En kuitenkaan naista syytä kun teki työtä käskettyään. Ehkä vähän nolo itselleni kun pyytää tuommoista, mutta ei voi tietää toisen osaamistasoa. Oma vika. Mies.
Nainen oli ihan ok nätti, mutta ei vaan seissyt. Imemällä tuli kovaksi, mutta kun kumia yritin päälle seisokki hävisi. Näin kävi monta kertaa ja piti luovuttaa.
No mulla on pahin näistä... Pääsi kakka kesken toimituksen... :( En halua kertoa asiasta enempää.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:33"]
No mulla on pahin näistä... Pääsi kakka kesken toimituksen... :( En halua kertoa asiasta enempää.
[/quote]
No kerro nyt kun aloitit! Ei kukaan tunnista sua.
Voin jelppiä: ekaa kertaa kokeiltiin anaalia ja lakanat oli ripulissa sen jälkeen. Kokeiltiin myös jatkossa, siistemmissä merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:33"]
[/quote]
Enää et ole kakkahousu.
Noloa on kyllä, kun mies vonkaa ja vonkaa, ja sitten kun päätät antaa periksi niin ei seiso sitten millään.. Eikä vain kerran vaan kahdesti. Kolmatta kertaa en suostunut tapaamaan, nolotti koko tilanne niin pahasti. Eihän se tietysti mun vika ollut, mutta ei sitä oikein voinut kehunakaan ottaa...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:42"]
Noloa on kyllä, kun mies vonkaa ja vonkaa, ja sitten kun päätät antaa periksi niin ei seiso sitten millään.. Eikä vain kerran vaan kahdesti. Kolmatta kertaa en suostunut tapaamaan, nolotti koko tilanne niin pahasti. Eihän se tietysti mun vika ollut, mutta ei sitä oikein voinut kehunakaan ottaa...
[/quote]
Ehken mies on nolona enemmän. T: välillä nouseva ap.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 13:42"]
[/quote]Samantha Jonesko se siinä kirjottelee?
Lisää kerron, kun mulla näitä riittää..
Muutamat kerrat on päässyt pieni pissa, kun mies panee suutani niin rankasti. En usko, että mies on huomannut.
No, anti kertoo nyt!?