Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Twinkledeals verkkokaupasta?

Vierailija
29.09.2015 |

Kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta? Uskaltaako tilata?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri itse tilata. Sitten aloin etsimään netistä kokemuksia ja löysin muutamia, jotka olivat pelkästään negatiivisia. Niin ulkomaisia kuin suomalaisiakin. Tuotteet eivät kuulemma vastaa välttämättä yhtään kuvassa olevaa, ja laatu on todella huonoa.  Tässä erään blogistin aate ko kaupasta: 

http://tarjoushaukku.blogspot.fi/2015_08_01_archive.html

Onneksi en itse ehtinyt vielä tilaamaan, enkä aiokaan ! Monilla ulkomaisilla sivuilla on haukuttu roskaksi koko verkkokauppaa, ja että sen mainokset kannattaisi blokata facebookissa. En ainakaan itse halua koittaa onneani ja pettyä, jos tuote onkin täyttä roskaa niinkuin useimmilla tuntuu käyneen. Harmittaa, kun löysin sieltä aivan ihanan takin ! Mutta ei voi mitään. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään?

Vierailija
4/14 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse, että ompa kivan näköisiä vaatteita ja sitten löysin tän jutun ja passasin

http://m.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/houkuttelevatko-aasian-edulli…

Kyseessä todnäk aasialainen verkkokauppa, joka käyttää muiden kuvia, ja tekee vaatteet kuvien perusteella..

Vierailija
5/14 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 5 puseroa. 4 oli sopivan kokoista, yksi ei mennyt millään tunkemisella päälle vaikka oli samaa kokoa muiden kanssa. Perille tuli muutamassa viikossa.

Vierailija
6/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli postissa mun $88 paketti. noi on kamalia riepuja, tosi isoja, ja noi hienot mekot semmosta jumppakangasta. en tod. suosittele tilaamaan. en aio palauttaa noita koska postikulut pitää maksaa ite eli häviän muuten n. 20€+mahd. tulli.

Vierailija
7/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en kerinnyt tilata, peruutin ennen maksua koska olin epävarma käykö Visa Electron. Hyvä näin.

Vierailija
8/14 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, maksoin luottokortilla, mutta mitään pakettia ei ole tullut.

Vierailija
9/14 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisin asia, että kuinka kauan sitten tilasit jätit kertomatta.

Vierailija
10/14 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden odotin.Ja L koko vastasi suomen XS.ää. laatu ja näkö oli sellasta p***aa että ihan nauru pääsi!!!! Joo ja 100€meni....luin arvostelut vasta jälkikäteen..Itekin olisin neulonut paremmat..

Vierailija
11/14 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Twinkledealsilta kaksi laukkua.  Toinen tuli ja toinen jäi tulematta.  Olen karhunnut kaksi kertaa,

mutta mitään vastausta ei ole tullut.   onneksi olivat vain 10,- arvoisia/kpl.

Vierailija
12/14 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutaman vaatteen kyseiseltä sivustolta. Jälkikäteen huomasin, että koot eivät vastaa EU:n standardikokoja, vaan esim M- koko on todellisuudessa S tai XS. Myöskään sivustolta tilatessa ei tule tajunneeksi, että vaatteet tulevat Kiinasta, jolloin sinun on tehtävä tulliselvitys ja maksaa myös tullimaksu vaatteista. Maksoin tilauksen PayPalin kautta, josta jälkeenpäin ilmoitettiin maksun vastaanottajan nimeksi Hassan.

Paketin lähetys, tulliselvitys ja saapuminen Suomeen kestivät noin kaksi kuukautta. Omalla kohdallani Suomen Posti kaiken lisäksi ryssi tilauksen lähetyksen: kun paketti saapui Helsinki-Vantaalle, he lähettivät sen saman tien takaisin Kiinaan. Olin tehnyt kyllä tulliselvityksen ja maksanut tullimaksun. Jonotin Postin puhelinpalveluun 20 minuuttia selvittääkseni, mitä tapahtui. Vastauksena tuli, että paketti on lähetetty takaisin vastaanottajalle vahingossa. Korvaukseksi tästä Posti lähettää minulle arkillisen postimerkkejä. Todella lohduttavaa.

Selasin tunnin Twinkledealsin sivustoa, sen lakipuolen selvityksiä ym. enkä löytänyt selkeää mainintaa (esimerkiksi yhteystiedoista tai yrityksen kuvauksesta), että tuotteet lähetetään Kiinasta. Joutuu todella etsimällä etsimään, että tiedon löytää sanatulvan syövereistä. Lisäksi lakiosiossa puhutaan pitkät pätkät siitä, kuinka yrityksen tai yksityishenkilön tulee toimia tilanteessa, jos epäilee Twinkledealsin rikkoneen tekijänoikeuksia (lue: kopioineen vaatteen ilman asianomaisen lupaa).

Lähetin Twinkledealsille sivuston kautta postia, ja pyysin että paketti lähetettäisiin minulle takaisin, mutta lisäksi pyysin, että vaihtaisivat vaatteet yhtä kokoa suuremmiksi. Sivuston kilometrin mittaisista selvityksistä kuitenkin ilmenee, että yhtiö ei ole vastuussa tuotteen vaihdosta tai rahojen palautuksesta, mikäli olet tilannut väärän kokoisen tuotteen. Tuotteiden palautus tai vaihto on tehty käytännössä mahdottomaksi: palautuksen syyn selvittämiseksi sinun tulee ottaa tuotteista kuvia, mittoja, laatia raportteja, lähettää palautusselvitystä asiakaspalveluun, postittaa tuotteet alkuperäisessä kunnossa ja muodossa lähettäjälle, maksaa posti-ja tullausmaksut, eikä mitään takuita ole, että saat palautuksia tai edes alkuperäisiä tuotteita takaisin.

Oma lähetykseni reissaa siis tällä hetkellä uudelleen Kiinaan. Olen kuluttanut tuhottomasti aikaa paperibyrokratiaan ja paketin lähetysselvitykseen. Tuotteita en vieläkään ole saanut, enkä tiedä, tulenko koskaan saamaan. En siis missään nimessä suosittele palvelua kenellekään. Ostakaa mielummin EU:n sisällä toimivista nettikaupoista, niin ei tarvitse sählätä tullauksen kanssa. Tai kävelkää lähimpään henkkamaukkaan, sovittakaa ja maksakaa tuote paikan päällä. On takuulla sopiva, oikean hintainen, ja saat sen jopa heti kaupasta mukaan niin ei tarvitse odotella ensi vuoteen.

Vierailija
13/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi hyvä kuva nettikaupasta! Tilasin parit bikinit ja laatu oli hyvä ja näytti samalta kuin kuvissa, eikä postituksen kanssa ollut mitään ongelmia yms tullimaksuja.

14/14 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! En tiennytkään, että joillakin on ollut näin kauheita kokemuksia! Itse ostin 20 euron Vintage mekon ja osasinkin odottaa, että se olisi halvasta kankaasta. En siis pettynyt, kun kangas oli halpaa, ompelujälki kehnohkoa ja vyö oli todella simppeli, koska mekko oli upea ja todella halpa! Se kuitenkin näytti täsmälleen samalta kuin kuvassa ja Twinkledeals käyttäjien kuvia vaateet päällä on nyt melko monta, koska Twinkledeals antaa lahjakortteja näistä kuvista arvostelujen kanssa. Siksi laadusta voi olla nyt aika varma. ^^ Tilasinkin omista kuvista saamallani lahjakortilla eilen toisen ihanan mekon ja koruja.

Tässä blogillani kerron tarkemmin Twinkledeals kokemuksestani: http://miikkuli.blogspot.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi