Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ei toimi?

Vierailija
28.09.2015 |

Toimiiko muilla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi

Vierailija
2/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Vierailija
4/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan.

Vierailija
5/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eitoimi

Vierailija
6/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ee pelloo. Vtu.

Vierailija
7/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just iltasanomat uutisoi, että Facebook on kaatunut.

Vierailija
8/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin muutaman kerran avata sivua ja totesin, että ei vaan toimi. Sitten tuli mieleen, että olispa toisaalta kiva kun lakkais toimimasta kokonaan. Miettikää tilannetta, että tästä eteenpäin Facebookia ei enää olisi, sinne ei vaan enää yksinkertaisesti pääsisi. Vaikuttaisiko teidän elämäänne jotenkin? Tarkoitan nyt niitä, jotka sinne ovat rekisteröityneenä. Itse myönnän, että käytän Facebookin selailua ajanvietteenä ja yleensä jos tulee vapaa hetki jotain odotellessa, kaivan puhelimen esiin ja alan näpytellä. Vaikka ei edes kiinnostaisi niin se vaan tulee automaattisesti. Viime aikoina on myös alkanut pänniä monet idioottimaiset jutut ja ihmiset siellä ovat. Silti siellä oon ja myönnän olevani koukussa. Olispa vaikka edes viikon "rikki" :D

Vierailija
9/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi

Vierailija
10/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Tinder sen mukana. Apua.

Vierailija
11/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:22"]Yritin muutaman kerran avata sivua ja totesin, että ei vaan toimi. Sitten tuli mieleen, että olispa toisaalta kiva kun lakkais toimimasta kokonaan. Miettikää tilannetta, että tästä eteenpäin Facebookia ei enää olisi, sinne ei vaan enää yksinkertaisesti pääsisi. Vaikuttaisiko teidän elämäänne jotenkin? Tarkoitan nyt niitä, jotka sinne ovat rekisteröityneenä. Itse myönnän, että käytän Facebookin selailua ajanvietteenä ja yleensä jos tulee vapaa hetki jotain odotellessa, kaivan puhelimen esiin ja alan näpytellä. Vaikka ei edes kiinnostaisi niin se vaan tulee automaattisesti. Viime aikoina on myös alkanut pänniä monet idioottimaiset jutut ja ihmiset siellä ovat. Silti siellä oon ja myönnän olevani koukussa. Olispa vaikka edes viikon "rikki" :D
[/quote]

Mulla ainakin hankaloittaisi harrastuksiin ym liittyvää tiedonsaantia sillä kuulun erilaisiin ryhmiin. Tai hoituisihan sekin kai sähköpostilistoilla mutta tuo fb on vaan niin kätevä. Muuten tuskin jäisin kaipaamaan. Olisi yksi aikasyöppö poissa. Ap

Vierailija
12/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄMÄ SIT TEEN JOS FACEBOOK EI TOIMI JA REKKAUSPAKKO ALKAA?!

Vierailija
13/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautui koneella, mutta ei silti päivitä etusivua tms

Vierailija
14/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alko viestit toimii

Vierailija
15/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella ei toimi vieläkään.

Vierailija
16/16 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just tänne kysyyn, että kaatuiko Facebook, mutta sehän olikin jo täällä illan kuumin puheenaihe. Et ei sit onneks ollukaan vaan mun fb-tili, joka on nurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi