174cm/49kg
Kommentit (53)
^ jatkan että bmi ei kerro juuri mitään, itsellä bmi 25 eli ns. Normaalin ylärajalla, mutta esim. Vyötäröni on todella pieni ja paino lähinnä lihaksista ja kurveista. En näytä läskiltä tai epäterveeltä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:41"]Todellakin täällä nyt anorektikot peukuttaa. Terveys, se on oikeasti hieno asia, joka kannattaisi pyrkiä säilyttämään. [/quote] Kai ymmärrät, että ihmiset, jotka pitävät laihaa vartaloa tavoiteltavana ja kauniina, eivät välttämättä ole anorektikoita. Alhaiseen painoon voi laihduttaa järkevästi!
[/quote]7 kiloa alipainoa ei vaan ole enää oikein järkevää. T: itsekin lievästi alipainoinen
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:41"]Todellakin täällä nyt anorektikot peukuttaa. Terveys, se on oikeasti hieno asia, joka kannattaisi pyrkiä säilyttämään. [/quote] Kai ymmärrät, että ihmiset, jotka pitävät laihaa vartaloa tavoiteltavana ja kauniina, eivät välttämättä ole anorektikoita. Alhaiseen painoon voi laihduttaa järkevästi!
[/quote]7 kiloa alipainoa ei vaan ole enää oikein järkevää. T: itsekin lievästi alipainoinen
[/quote]
BMI ei kerro mitään ja siihen sokeasti luottaminen on vain tyhmää. Jos tavoitepainon pystyy ylläpitämään, niin ei ole ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:47"]
^ jatkan että bmi ei kerro juuri mitään, itsellä bmi 25 eli ns. Normaalin ylärajalla, mutta esim. Vyötäröni on todella pieni ja paino lähinnä lihaksista ja kurveista. En näytä läskiltä tai epäterveeltä.
[/quote]
Sama täällä, mutta vaarallinen alipaino tulee paljon nopeammin vastaan kuin vaarallinen ylipaino, jos siis mennään normaalipainon rajalta poispäin. Ei ihmisessä loputtomasti ole, mistä ottaa pois, ennen kuin se on pois tarpeellisista elintoiminnoista.
Kun olin 179/46 kuukautisia ei todellakaan ollut. Monta vuotta sopiva paino oli 58 kg, siis sellainen että normaalilla syömisellä pysyi siinä vaikkei kuukausiin käynyt vaa'alla tarkistamassa ja olokin oli hyvä.
Kuulostaa kyllä liian vähältä, mutta vaikea sanoa varmasti..
Itse 162/53, tuskin yhtään lihasta löytyy, olen aika laiha/hoikka.
On se kyllä ruumiin rakenteesta kiinni. Itse olen 178/71 ja jo nyt hoikka. Silloin kun painoin 64 kg sain kuulla jatkuvasti olevani liian laiha.
Riippuu syötkö normaalisti vai liika vähän.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:41"]Todellakin täällä nyt anorektikot peukuttaa. Terveys, se on oikeasti hieno asia, joka kannattaisi pyrkiä säilyttämään.
[/quote]
Kai ymmärrät, että ihmiset, jotka pitävät laihaa vartaloa tavoiteltavana ja kauniina, eivät välttämättä ole anorektikoita. Alhaiseen painoon voi laihduttaa järkevästi!